Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:45 #21 Del Skrevet lørdag kl 18:45 Maia70 skrev (Akkurat nå): Jøss, utrolig! Det er et poeng at NAF ikke tjener på feil ja... Det verkstedet jeg bruker har jeg fått anbefalt fordi de ikke finner en masse feil unødig. Jeg fikk fire feil som jeg må fikse, og som er billige å fikse, men bilen hadde egentlig to til som de kunne hengt seg opp i, så jeg er fornøyd. Riktig det NAF er nøytrale og tjener ikke på feil derfor finner de bare reele ting som det er feil på ja men da var du jo veldig 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:48 #22 Del Skrevet lørdag kl 18:48 Maia70 skrev (6 minutter siden): Jøss, utrolig! Det er et poeng at NAF ikke tjener på feil ja... Det verkstedet jeg bruker har jeg fått anbefalt fordi de ikke finner en masse feil unødig. Jeg fikk fire feil som jeg må fikse, og som er billige å fikse, men bilen hadde egentlig to til som de kunne hengt seg opp i, så jeg er fornøyd. https://www.tv2.no/broom/verkstedet-fant-syv-feil-naf-fant-ingen/13851936/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:51 #23 Del Skrevet lørdag kl 18:51 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Riktig det NAF er nøytrale og tjener ikke på feil derfor finner de bare reele ting som det er feil på ja men da var du jo veldig 😉 Naf er helt ubrukelige. Klarer ikke å bytte bremser engang Anonymkode: a5640...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:51 #24 Del Skrevet lørdag kl 18:51 Maskinfører skrev (20 timer siden): Er feilene reparert kan du svippe inn ditt Lokale NAF-Senter for etterkontroll koster rundt 4-500,- kroner 😉 Må jo uansett ha time Anonymkode: a5640...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:53 #25 Del Skrevet lørdag kl 18:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må jo uansett ha time Anonymkode: a5640...5e2 Har bare kjørt innom jeg så tar de bilen min før de tester neste 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:54 #26 Del Skrevet lørdag kl 18:54 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Har bare kjørt innom jeg så tar de bilen min før de tester neste 😉 Så du tror at alle naf-senter har kapasitet til å bare ta inn biler uten time? Anonymkode: a5640...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:55 #27 Del Skrevet lørdag kl 18:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Naf er helt ubrukelige. Klarer ikke å bytte bremser engang Anonymkode: a5640...5e2 Aner ikke hos mitt NAF-Senter så har de bare EU-Kontroll 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:55 #28 Del Skrevet lørdag kl 18:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du tror at alle naf-senter har kapasitet til å bare ta inn biler uten time? Anonymkode: a5640...5e2 Aner ikke de sier bare kom innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:57 #29 Del Skrevet lørdag kl 18:57 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Aner ikke hos mitt NAF-Senter så har de bare EU-Kontroll 😉 Naf-senter er vanlige verksted Anonymkode: a5640...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet lørdag kl 18:59 #30 Del Skrevet lørdag kl 18:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Naf-senter er vanlige verksted Anonymkode: a5640...5e2 Ikke i Tønsberg 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:06 #31 Del Skrevet lørdag kl 19:06 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ikke i Tønsberg 😀 Alle bor ikke der. Anonymkode: a5640...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:14 #32 Del Skrevet lørdag kl 19:14 Såfremt du ikkje får merknader under EU-kontrollen så er det ingen etterkontroll. Får du merknader som gir kjøreforbud må feilen selvsagt utbedres,men kanskej er det merknader su selv kan utbedre eller noen som har bilkunnskaper. Eg bilteknisk bakrunn, og har ein 2000 mod. og får kjøpt det meste av slitedeler på Biltema. eller postordre. Det er forøvri ikkje påkrevd at etterkontroll foretas på verksted som tar EU-kontrollen. Anonymkode: f6546...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:19 #33 Del Skrevet lørdag kl 19:19 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Såfremt du ikkje får merknader under EU-kontrollen så er det ingen etterkontroll. Får du merknader som gir kjøreforbud må feilen selvsagt utbedres,men kanskej er det merknader su selv kan utbedre eller noen som har bilkunnskaper. Eg bilteknisk bakrunn, og har ein 2000 mod. og får kjøpt det meste av slitedeler på Biltema. eller postordre. Det er forøvri ikkje påkrevd at etterkontroll foretas på verksted som tar EU-kontrollen. Anonymkode: f6546...668 Jeg vet jo selvsagt dette, ellers hadde jeg jo ikke trengt etterkontroll... hadde tre toerfeil som jeg har utbedret selv, og nå gjenstår det bare å få den godkjent. Anonymkode: 9535c...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:23 #34 Del Skrevet lørdag kl 21:23 Det er bare å ta etterkontrollen på et annet verksted. De har ikke lov til å se etter nye feil. Anonymkode: 03cd9...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:21 #35 Del Skrevet lørdag kl 22:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet jo selvsagt dette, ellers hadde jeg jo ikke trengt etterkontroll... hadde tre toerfeil som jeg har utbedret selv, og nå gjenstår det bare å få den godkjent. Anonymkode: 9535c...15a Har du utbredt feilen selv,og som er fult lovlig så mangler det bare ein dokumentasjon fra verkstedet som påpekte feilen. Ettersom ein forstår har eit kundeforhold. tilverkstedet, og da bør dei kunne vise litt servicevennlighet . Ein etterkontroll tar maks 15 min og fastpris på omlag kr. 400,- Anonymkode: f6546...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:25 #36 Del Skrevet lørdag kl 22:25 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du utbredt feilen selv,og som er fult lovlig så mangler det bare ein dokumentasjon fra verkstedet som påpekte feilen. Ettersom ein forstår har eit kundeforhold. tilverkstedet, og da bør dei kunne vise litt servicevennlighet . Ein etterkontroll tar maks 15 min og fastpris på omlag kr. 400,- Anonymkode: f6546...668 Ja, jeg sjekket bare kalenderen på nettet. Skal ta kontakt med dem direkte Anonymkode: 9535c...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå