AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:22 #21 Del Skrevet fredag kl 21:22 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet du, jeg går alltid ned på ei dame før jeg stapper mitt aller helligste inn der. Da får jeg førstehånds kunnskap om hvordan det ligger an. Lukter eller smaker det rart, får ikke tissefanten slippe til. Anonymkode: 990c3...834 Det er forsåvidt også tilfelle for de damene jeg dater også, de vil ned å sjekke den de skal slippe inn i sitt aller helligste. Anonymkode: 990c3...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:50 #22 Del Skrevet fredag kl 21:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hender det at du avtaler med en date fra feks. Tinder at du bare skal ringe på og så ligge med vedkommende? På første date? Ja - har vel skjedd meg ti ganger eller så. Men har jo chattet endel og utvekslet nudes og videoer først, så vi vet hva vi går til, M50 Anonymkode: a0e2e...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:25 #23 Del Skrevet lørdag kl 10:25 Dette gjør jeg ganske ofte🤭 Anonymkode: a4e61...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:54 #24 Del Skrevet lørdag kl 11:54 Jeg rakk bare ett sånt opplegg i min singelperiode. Vi fikk en god dialog på chat, men ingen sexting, nudes eller video. Hun bodde for langt unna til at dating var aktuelt, men hun kunne godt kjøre tre timer hver vei for et par runder i senga. Kroppslig var hun ikke spesielt attraktiv, men jeg tenner fint på gode og morsomme kvinner, som liker å gi og ta. Hun var fornøyd, og kom på besøk et par ganger til, før jeg plutselig fikk meg en kjæreste fra nærområdet. M50+ Anonymkode: 311df...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:53 #25 Del Skrevet lørdag kl 14:53 Husker en ung jente som kjørte fra Telemark til Moss for å knulle med meg. Lå sammen med det samme. Hun kom i den lille bilen sin titt og ofte. Jeg var 35, hun kanskje 22. Anonymkode: 7506b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:40 #26 Del Skrevet lørdag kl 15:40 Ja det har skjedd noen ganger at jeg har møtt damer fra tinder, og putta pikken i de maks 5 min etter at vi har møttes første gang. Møtte to sånne i løpet av 3 dager i sommer faktisk Anonymkode: 123b0...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 16:02 #27 Del Skrevet lørdag kl 16:02 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er forsåvidt også tilfelle for de damene jeg dater også, de vil ned å sjekke den de skal slippe inn i sitt aller helligste. Anonymkode: 990c3...834 Jeg gjør det ikke for å sjekke. Gjør det fordi jeg syns det er opphissende, og er han lur så er han nyvasket, ellers så sender jeg han inn på badet 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:13 #28 Del Skrevet lørdag kl 16:13 Jeg gjorde det med en fremmed mann for maange år siden. Chattet med han, han ga meg adressen, jeg skulle gå inn uten å ringe på, gå inn i stua og stille meg opp foran han og kle av meg uten å si et ord, så skulle vi pule. Og sånnble det. Etterpå hilste vi på hverandre. Det var egentlig ganske moro. Men jeg passet på å gi adressen og nummeret til denne fyren til ei venninne og sa at hun skullek kontakte politiet om hun ikke hørte noe fra meg på en times tid fra jeg gikk inn døren hans. 🙈🤭 Vi traff hverandre jevnlig et års tid etterpå, han og jeg. Det var litt artig sex, men mer som er kick enn direkte digg. Han var litt røff av seg. Lite å bite litt. 🤣 Anonymkode: acf96...362 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:14 #29 Del Skrevet lørdag kl 16:14 jeg vet jeg bommer på temaet nå, men jeg må bare få sagt det: Jeg skal ha sex imorgen med en jeg bare har møtt to ganger! Jeg gleder meg helt vilt 😍 men selvsagt må jeg prøve å skru ned forventningene - ellers kan det jo nesten bare bli nedtur. Anonymkode: 77bb1...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaW. Skrevet lørdag kl 16:17 #30 Del Skrevet lørdag kl 16:17 Har aldri gjort det, eller hatt lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:49 #31 Del Skrevet lørdag kl 18:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjorde det med en fremmed mann for maange år siden. Chattet med han, han ga meg adressen, jeg skulle gå inn uten å ringe på, gå inn i stua og stille meg opp foran han og kle av meg uten å si et ord, så skulle vi pule. Og sånnble det. Etterpå hilste vi på hverandre. Det var egentlig ganske moro. Men jeg passet på å gi adressen og nummeret til denne fyren til ei venninne og sa at hun skullek kontakte politiet om hun ikke hørte noe fra meg på en times tid fra jeg gikk inn døren hans. 🙈🤭 Vi traff hverandre jevnlig et års tid etterpå, han og jeg. Det var litt artig sex, men mer som er kick enn direkte digg. Han var litt røff av seg. Lite å bite litt. 🤣 Anonymkode: acf96...362 så du kommuniserte med venninnen din mens du knullet? Anonymkode: 7506b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:49 #32 Del Skrevet lørdag kl 18:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg vet jeg bommer på temaet nå, men jeg må bare få sagt det: Jeg skal ha sex imorgen med en jeg bare har møtt to ganger! Jeg gleder meg helt vilt 😍 men selvsagt må jeg prøve å skru ned forventningene - ellers kan det jo nesten bare bli nedtur. Anonymkode: 77bb1...03e hvilke stillinger har du tenkt å pule i? Anonymkode: 7506b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:27 #33 Del Skrevet lørdag kl 23:27 Jepp ! Gjort det når jeg var ny singel og nysgjerrig, var som regel ingen høydare. Anonymkode: 67d92...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet lørdag kl 23:32 #34 Del Skrevet lørdag kl 23:32 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 20.27): Til begge kjønn: Hender det at du avtaler med en date fra feks. Tinder at du bare skal ringe på og så ligge med vedkommende? På første date? Hvilke erfaringer har dere? Hvilke stillinger og hvordan var sexen? Husk kjønn, alder og fylke. Har gjort dette med noen jenter fra sukker. Ganske rett på sak. Ulike stillinger. Oslo og Akershus Anonymkode: 7506b...a1b Det er ganske horete, men vet det gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet lørdag kl 23:40 #35 Del Skrevet lørdag kl 23:40 Ikke for min del, men har ei venninne som drev veldig med dette i en periode. Det er knapt en Brun&Blid i Oslo hun ikke har møtt noen for å pule. 😄 Ikke noe for meg som sagt, men folk må få gjøre som de vil tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:49 #36 Del Skrevet lørdag kl 23:49 Kan man skrive anonymt på Tinder og så ta kontakt med de som melder sin interesse? Anonymkode: 35403...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:17 #37 Del Skrevet søndag kl 00:17 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kan man skrive anonymt på Tinder og så ta kontakt med de som melder sin interesse? Anonymkode: 35403...4c1 kan kanskje det? Anonymkode: 7506b...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:24 #38 Del Skrevet søndag kl 00:24 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 20.27): Til begge kjønn: Hender det at du avtaler med en date fra feks. Tinder at du bare skal ringe på og så ligge med vedkommende? På første date? Hvilke erfaringer har dere? Hvilke stillinger og hvordan var sexen? Husk kjønn, alder og fylke. Har gjort dette med noen jenter fra sukker. Ganske rett på sak. Ulike stillinger. Oslo og Akershus Anonymkode: 7506b...a1b Mere hore du har bestilt deg da Anonymkode: 9118b...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:39 #39 Del Skrevet søndag kl 00:39 Doolittle skrev (58 minutter siden): Ikke for min del, men har ei venninne som drev veldig med dette i en periode. Det er knapt en Brun&Blid i Oslo hun ikke har møtt noen for å pule. 😄 Ikke noe for meg som sagt, men folk må få gjøre som de vil tenker jeg. Også i offentligheten, alvor. Glad jeg aldri opplevde det da jeg var dum nok til å ta solarium en del. Gikk bestandig rykter også om at det var hull i veggene og kameraer 😬 Anonymkode: 96487...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:45 #40 Del Skrevet søndag kl 00:45 Jeg har et enormt nettverk og kjenner kun én kvinne som faktisk har ons. Vi i nettverket er på samme alder (+/- 2 år), og jeg er nå 31.... Det var ikke vanlig når vi var i tidlig tyve, og tror ikke det er vanlig nå heller. Anonymkode: 2272d...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå