AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Kan jeg være sykemeldt fra min faste stilling, også jobbe et annet sted? Er det lov? Anonymkode: 19e6a...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Ja Anonymkode: 6ac7e...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Ja, du fører opp på meldekortet hvor mange timer du jobber på den andre plassen. Anonymkode: a0f9f...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Ja, men du kan ikke arbeide flere timer det andre stedet enn hva du pleier. Anonymkode: 8eecc...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, du fører opp på meldekortet hvor mange timer du jobber på den andre plassen. Anonymkode: a0f9f...90f Meldekort bruker man ikke ved fast arbeid man er sykmeldt fra. Du skriver timene i søknad om sykepenger Anonymkode: 4e8a4...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kan jeg være sykemeldt fra min faste stilling, også jobbe et annet sted? Er det lov? Anonymkode: 19e6a...329 Spørsmålet er vel heller hvorfor du er for syk til å jobbe der, men frisk nok til å jobbe et annet sted? Endret 7 timer siden av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Grüner skrev (2 minutter siden): Spørsmålet er vel heller hvorfor du er for syk til å jobbe der, men frisk nok til å jobbe et annet sted? Kanskje hun jobber som kokk, og har knekt beina, men kan jobbe med kontorarbeid? Anonymkode: e8ee1...b0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Grüner skrev (7 minutter siden): Spørsmålet er vel heller hvorfor du er for syk til å jobbe der, men frisk nok til å jobbe et annet sted? Vi får vel ha såpass tiltro til TS at vi kan stole på at h*n har oversikt over dette selv?! Straffer seg uansett hvis man jukser her. Anonymkode: 27f38...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå