AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg bruker mye superundertøy da det er billigere enn ren ull, som jeg prioriterer et par sett av hver sesong, men nedtur med superundertøy er at jeg blir så statisk. Jeg gnistrer mot alt og alle. De stakkars kattene mine får en karamell på nesa hver gang jeg tar i dem, og rører jeg noe av metall eller kysser kjæresten så får jeg støt. jeg vet den tørre luften inne gjør det verre, og at jeg må regne med å være noe statisk, men er det noen som har tips for å redusere dette? Feks vaske med spes vaskemiddel etc? Anonymkode: 84b06...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Feks vaske med spes vaskemiddel etc? Anonymkode: 84b06...4c9 Skyllemiddel. Men da ødelegger du superundertøyet og kunne like gjerne ha brukt pengene på ull i utgangspunktet. Anonymkode: 8c2e5...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Bruk lin. Mitt tips. Eller hva som helst av materialer som ikke er av plast. Jeg er også usikker på hva du mener med «prioriterer et par sett av hver sesong»? Om du har kjøpt 1-2 sett med ullundertøy hver vinter: hvor er de fra i fjor, forfjor etc? De slites jo på ingen måte ut før etter 4-5 år. Det betyr jo at du nå har mellom 5 og 10 sett ullundertøy. Holder ikke det? Anonymkode: 4cee5...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg bruker skyllemiddel når jeg vasker klær, og har en spruteflaske med godt utblandet skyllemiddel som jeg sprayer på sofa, pledd og gulvtepper, i tillegg til å sørge for at det er passe høy luftfuktighet i boligen. Hører flere si at skyllemiddel forkorter levetiden på superundertøy, mitt holder fint 3-5 sesonger, alt etter hvor mye kattene klorer hull i dem... Anonymkode: 2d42b...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Jeg blir statisk uansett om jeg bruker skyllemiddel, så nå sprayer jeg klærne med antistatisk spray på innsiden før jeg tar de på meg. Kjøper spray på Zizzi. Sprayer også pledd og sofa innimellom, ALT blir statisk på meg. Kan ikke ta i en bildør uten at det gnistrer. Anonymkode: 6cc4c...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg blir statisk uansett om jeg bruker skyllemiddel, så nå sprayer jeg klærne med antistatisk spray på innsiden før jeg tar de på meg. Kjøper spray på Zizzi. Sprayer også pledd og sofa innimellom, ALT blir statisk på meg. Kan ikke ta i en bildør uten at det gnistrer. Anonymkode: 6cc4c...9f4 Hva heter den sprayen? Jeg er som deg, og bildøren er omtrent det verste! Anonymkode: 84b06...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå