Gå til innhold

Han vil ikke komme i senga for å ikke grise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min liker ikke å få orgasme når vi er i senga, fordi han hater griseriet med sæd. Han vil bare komme hvis vi er på badet så han kan gå rett i dusjen etterpå. Synes dette er snååålt! Er det andre som er slik??

Anonymkode: a68fe...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan hende at han er på autismespekteret.

Anonymkode: 917d8...57b

Diagnosemafiaen ❤️

Alltid klare for å sette svært alvorlig diagnoser på noen de aldri har møtt, basert på kortfattet og ensidig informasjon. Alle skal få, enten de vil eller ikke - her er nok til alle! Frisk, sier du? Feil, sier diagnosemafiaen, som vet bedre enn som så.

Anonymkode: d569e...fca

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

han kommer ikke inne i deg da med andre ord? 

Anonymkode: cfbbb...ee1

Bare på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han det går greit hvis dere putter et håndkle under deg da? Har dere prøvd ut andre "hjelpemidler" som kan gjøre det mer komfortabelt for han? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sært😅 det er jo bare å ta med seg ett håndkle også slenge det rett i vask. 

Anonymkode: 881bd...565

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har betalt for senga?

Om han har lagt 20-80papp på disken for ei GROM seng som skal vare leenge, og du ligger der å surkler i sæd, så kan jeg absolutt forstå han.

Ta med deg/ha et håndkle klart, som du tar frem og ber han komme i eller på deg, men med tryggheten at du er klar for å tørke opp..

*Eller enda bedre, be han komme i munnen din, du svelger med et smil, dere kysser og ligger å klemmer/koser/prater med hverandre...

Anonymkode: 18a4d...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres skikkelig sært ut. Aldri hørt om en mann som tenker slik før. 

Men, kjenner til noen kvinner som tenker sånn.

Anonymkode: d50c5...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts: du er sammen med et voksent menneske. Voksne mennesker evner å kommunisere. Spør han. Han har reflektert over hvorfor, han kan sette ord på hvorfor. Han er, som alle andre voksne mengelsker, øvet i refleksjon og kommunikasjon. 

Så hva sier han er årsaken? Utover altså «sæd griser, hater griseri» som bare er et ok nivå på kommunikasjon om man er 3-4 år gammel. Hva enn han oppgir er - årsaken. Gitt, altså, at du ikke tenker han er en løgner? I så fall er muligens det problemet?

Anonymkode: 30b54...c31

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madrassbeskytter, “tisselaken” fra Kid med bomullsoverflate, håndklær og våtservietter (lett tilgjengelig innenfor håndsrekke). Få det praktiske på plass så ordner det seg nok 😉

Anonymkode: cab35...2b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes flere slike altså. 

Opplevd slik mann. Vi begynte regelrett å krangle om sæd,er ekkelt eller ikke etter første gang vi hadde sex. Ufattelig usexy, og synes han kunne advart på forhånd. 

Anonymkode: ba331...5ce

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mannen min liker ikke å få orgasme når vi er i senga, fordi han hater griseriet med sæd. Han vil bare komme hvis vi er på badet så han kan gå rett i dusjen etterpå. Synes dette er snååålt! Er det andre som er slik??

Som en over skrev; bruk kondom da.

Hvis man er bekymret for "griset" så løser kondom hele problemet. Ingen sæd i henne, ingen sæd på gulvet, senga, sofaen eller bilsetet og ingen fittesaft på han. Det er det nærmeste man kommer "ren" sex.

Det jeg biter meg merke i er ordbruken... at sæd skal være griseri og noe veldig negativt. Sæd er liksom en greie med sex når man er mann. Akkurat som fittesafter er det for kvinner. Hvordan opplever han deg og ditt når dere har sex da? Skal man pule, så får han litt av deg på seg liksom. En penis lukter fitte etter et samleie liksom. Er det like negativt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan hende at han er på autismespekteret.

Anonymkode: 917d8...57b

Diagnoseguiden er på plass.

Anonymkode: f5a5a...9ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løses enkelt med tisselaken på senga så madrassen holdes ren, også ha rene håndklær på soverommet som kan legges under når utløsning nærmer seg. Jeg liker heller ikke å rulle i sæd og få det størknet inn i sengetøyet og flekker på den dyre overmadrassen. Men det er null problem med de to tiltakene over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan blir det gris? Ingenting ender i senga her, går jo på do etterpå. 

Anonymkode: 4f9b5...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Diagnosemafiaen ❤️

Alltid klare for å sette svært alvorlig diagnoser på noen de aldri har møtt, basert på kortfattet og ensidig informasjon. Alle skal få, enten de vil eller ikke - her er nok til alle! Frisk, sier du? Feil, sier diagnosemafiaen, som vet bedre enn som så.

Anonymkode: d569e...fca

Dagens! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. For det første ba jeg ikke om noen diagnose eller råd til hvordan løse problemet 😉, jeg bare synes han er voldsomt sær og lurte på om det finnes andre som også er slik. For det andre er det ikke primært av hensyn til å ikke ville grise til senga med sæd som er problemet hans, så håndkle og tisselaken og slikt løser ingenting, det blir jo søl likevel, om det havner på han/meg, håndkle, laken eller hvor som helst. Om han kommer inni meg, så er det jo sæd på penis når han trekker seg ut, som drypper. Og kondom ønsker ingen av oss å bruke. Mine kroppsvæsker har han ingen problemer med overhodet. Så vi kan ha sex i senga, men skal han ha utløsning så må det skje på badet. Har vent meg til det, så det er ikke noe stort problem, skulle jo helst ikke vært slik, men vi har god sex, og et fint forhold ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...