AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:23 #1 Del Skrevet fredag kl 17:23 Noen som har tatt botox kun i pannen her? Står mellom kun panne, eller panne + mellom bryn + øyebrynsløft. Koster meg knappe 300 kr mer for hele pakken enn kun panne så blir veldig usikker. Aldri tatt botox før (utenom en lip flip en gang i tiden) så har ingen peiling. Hva anbefales evt? Har ikke markert sinnarynke så akkurat det er ikke så nøye men tenker på hele mimikken i ansiktet, om det er veldig stor forskjell? Anonymkode: da5a6...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:24 #2 Del Skrevet fredag kl 17:24 Jeg tar bare pannen og er fornøyd med det. Anbefaler deg og dra innom en klinikk og høre hva de sier. Anonymkode: bd34f...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:32 #3 Del Skrevet fredag kl 17:32 Har tatt øverst i panna noen ganger men ser ikke så forskjell. Tok litt lengre ned en gang men da fikk jeg lavere bryn så aldri mer. Anonymkode: b1d14...300 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:44 #4 Del Skrevet fredag kl 17:44 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg tar bare pannen og er fornøyd med det. Anbefaler deg og dra innom en klinikk og høre hva de sier. Anonymkode: bd34f...9fa Du får ikke lave/hengete bryn som hun under beskriver? Anonymkode: da5a6...c88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:45 #5 Del Skrevet fredag kl 18:45 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du får ikke lave/hengete bryn som hun under beskriver? Anonymkode: da5a6...c88 Kun en gang og da var jeg hos en annen enn den faste botox dama mi, jeg pleier å få et fint løft når jeg går til hun faste. Anonymkode: bd34f...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:51 #6 Del Skrevet fredag kl 18:51 Jeg tar panne og mellom bryn og mine bryn blir løfta en drøy cm 😅 Anonymkode: df568...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:08 #7 Del Skrevet lørdag kl 00:08 Bruker og ta alle tre. Koster det så lite ekstra,hadde jeg gjort det. Men kommer jo an på hva du ønsker 😄 Anonymkode: c0676...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:52 #8 Del Skrevet lørdag kl 06:52 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bruker og ta alle tre. Koster det så lite ekstra,hadde jeg gjort det. Men kommer jo an på hva du ønsker 😄 Anonymkode: c0676...575 Er det jeg er litt usikker på, hva blir forskjellen sånn egentlig? Anonymkode: da5a6...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:05 #9 Del Skrevet lørdag kl 09:05 Det spørs helt hva du ønsker av resultat, vil du ha vekk eller forebygge rynker i pannen? Jeg tar selv mellom bryn (sinnarynken), og miniløft bryn, da løftes de 1-2 cm så jeg får et mer våkent blikk. Brynene blir litt spissere, det liker jeg ikke så godt, men men. Er 50 og botox fjerner sinnarynken totalt. Anonymkode: 8fe83...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå