AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden En fyr jeg var med før som ikke behandlet meg bra, og han var selvopptatt og brydde seg ikke om andre, det var kun han han han hele tiden. Han er en sånn fyr som kunne drept andre for å få det som han ville. Jeg var sammen med han men det funket jo ikke, han behandlet meg dårlig på så mange måter. Han bor vist alene nå var det noen som sa, og jeg vet ikke hvor stort nettverk han har. Men veninna mi driver å snakker om han hver gang vi møtes, om at det er jo så synd på han. Å hun har så vondt av han, håper han har noen. Jeg syns jo så synd på han og stakkars han osv osv... Det er helt greit å ha medfølelse, men jeg syns ikke hun trenger å snakke om han hver gang med meg, og jeg har prøvd å ta det opp med henne men det hjalp ikke mye. Hun glemmer nok hvordan jeg har hatt det med han. Jeg orker ikke å klarer ikke å ha noe medfølelse med han, men jeg kan jo ikke sitte å si at jeg syns han er en drittsekk når hun snakker om hvor synd det er på han. Hun har mye omsorg for folk og det er fint men av og til kan det bli litt mye. Jeg har også omsorg for andre, men klarer ikke å ha det med han som har behandlet meg så dårlig. Er jeg urimelig? Anonymkode: e8d3a...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg forstår deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hun dater ham, om forsøker å mykgjøre deg. Tenker jeg. Anonymkode: d5035...f8f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Hva er det som skjer her egentlig? Har han noe form for diagnose? Hvorfor skal man synes synd på denne personen? Gikk liksom fra å være mishandler til offer i samme setning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Fant80 skrev (3 minutter siden): Hva er det som skjer her egentlig? Har han noe form for diagnose? Hvorfor skal man synes synd på denne personen? Gikk liksom fra å være mishandler til offer i samme setning. Om han har diagnose vet jeg ikke. Hun syns synd på han fordi han bor alene. Anonymkode: e8d3a...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun dater ham, om forsøker å mykgjøre deg. Tenker jeg. Anonymkode: d5035...f8f Det tror jeg ikke for hun har en annen hun dater. Anonymkode: e8d3a...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): men jeg kan jo ikke sitte å si at jeg syns han er en drittsekk når hun snakker om hvor synd det er på han. Hun har mye omsorg for folk og det er fint men av og til kan det bli litt mye. Jeg har også omsorg for andre, men klarer ikke å ha det med han som har behandlet meg så dårlig. Er jeg urimelig? Jo, det kan du. Si det rett ut: Jeg synes han er en drittsekk og synes overhodet ikke synd på han. Jeg var sammen med han, og han behandlet meg dritt. Nå er det nok snakk om han, eller dra hjem. Nei, du er ikke urimelig. Anonymkode: 82135...31d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om han har diagnose vet jeg ikke. Hun syns synd på han fordi han bor alene. Anonymkode: e8d3a...527 Halve Norge bor jo alene. Dette må være en oversympatisk venninne 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Klart du kan si at han er en drittsekk og sette noen grenser for hva du gidder å høre på. Hun snakker om hvor synd det er på han som var slem med hun som liksom skal være venninnen hennes? Hun trenger tydeligvis en grei påminnelse. Dessuten, som flere her også nevner, de fleste bor alene. Det er ikke synd på dem av den grunn. Anonymkode: 102ef...ccf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Fant80 skrev (7 minutter siden): Halve Norge bor jo alene. Dette må være en oversympatisk venninne 😅 Ja hun er oversympatisk 😊 Anonymkode: e8d3a...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Om han har diagnose vet jeg ikke. Hun syns synd på han fordi han bor alene. Anonymkode: e8d3a...527 Hvorfor er det synd på noen som bor alene? Anonymkode: 9cc89...0ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg orker ikke å klarer ikke å ha noe medfølelse med han, men jeg kan jo ikke sitte å si at jeg syns han er en drittsekk når hun snakker om hvor synd det er på han. Anonymkode: e8d3a...527 Hvorfor kan du ikke det? Du har førstehånds erfaring med hvordan du opplevde han som person. Anonymkode: 75a07...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor er det synd på noen som bor alene? Anonymkode: 9cc89...0ea Det er jo ikke det. Hun som synes det. Anonymkode: e8d3a...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor kan du ikke det? Du har førstehånds erfaring med hvordan du opplevde han som person. Anonymkode: 75a07...597 Jo, jeg kan vel si det neste gang hun begynner å snakke om det. Kanskje det blir mindre snakk om det etter det. Anonymkode: e8d3a...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå