Gå til innhold

Hvor langt spruter han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen spruter langt nok til å treffe meg i ansiktet når han trekker seg ut, men har aldri målt😜

Anonymkode: da880...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HMK skrev (På 26.11.2024 den 17.39):

Sorry. Måtte bare være sikker. 

Hun er gravid for andre gang etter en forrykende sprut…🤣🤣🤣

Anonymkode: 005a1...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Typen spruter langt nok til å treffe meg i ansiktet når han trekker seg ut, men har aldri målt😜

Anonymkode: da880...bc1

Deilig det å kjenne orgasmens kraft slynge spriten ut💦💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 20.17):

Ja det er den råeste seksuelle opplevelsen jeg har hatt! Tenkte på det lenge etterpå hvor deilig det var å klare å gi han sånn nytelse.

Anonymkode: 85f52...4ea

Ja det er helt ekstremt deili, kameraten er helt i ekstase og det varer så utrolig lenge💦💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 23.35):

Knullevennen min spruter langt og mye. Er mye sæd på soveromsveggen. Av og til så runker jeg han veldig hardt når han ligger på ryggen i senga, da regner det sperm over oss begge to. Er sinnsykt pirrende. Trodde ikke sæd ville tenne meg så mye. 

Anonymkode: 060af...240

Må være mega deilig opplevelse. Min venns orgasmer er så sinnsykt heftige, det regner sæd over oss også når jeg edger å gir han superorgasmer🔥💦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 14.58):

Selv om han skulle ha en utløsning som var DOBBELT så stor som normalen (normalen er 2 til 5 MILLILITER), så er det snakk om SMÅ mengder sæd en mann greier å produsere i en utløsning.... En teskje er normalen. Så om det virkelig var mer enn normalen, si en spiseskje. Det er ikke akkurat "enorme mengder" og "en foss". Det er en liten kladd.

Slutt å skryte og hause opp de sædgreiene deres. Det er ikke så "imponerende" som du skal ha det til. Det er bare tullprat.

Anonymkode: 25e70...f64

Dette er jo ikke riktig, eller jo på en måte er det det men feil allikevel. Bare en liten del av væsken som kommer ut når mannen får utløsning er sæd, det meste er sædvæske eller hva det nå heter som følger med sæden ut. 

Man skal ikke ha hatt mye sex før en vet at det kommer oftest mye mer enn en teskje..  

Anonymkode: e58e4...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette er jo ikke riktig, eller jo på en måte er det det men feil allikevel. Bare en liten del av væsken som kommer ut når mannen får utløsning er sæd, det meste er sædvæske eller hva det nå heter som følger med sæden ut. 

Man skal ikke ha hatt mye sex før en vet at det kommer oftest mye mer enn en teskje..  

Anonymkode: e58e4...5b5

Du har helt rett. Ts her. Vi er to gutter. Vennen min spruter mye mer enn 1 teskje eller to, det kommer faktisk i enorme mengde spes når orgasmen har blitt edget lenge. Han kommer garanter 3-4 spiseskjeer under de kraftigste orgasmene.💦 Vi er unge å gjør det ofte flere ganger om dagen, men kommer mye hver gang, kanskje litt mindre etter noen orgasmer.

men hvor mye av væsken som er ren sæd, aner jeg jo ikke, men den er gråhvit og blir blankere etter 2-3 orgasmer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...