AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #1 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg ville sende en overraskelse i posten til ei venninne, men det er jo litt kjedelig da om hun umiddelbart får en sms om at det er en pakke fra meg på vei til henne. Finnes det noen mulighet i disse dager til å sende en pakke uten at mottakeren får en sms om det før den er framme? Anonymkode: 3c68f...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #2 Del Skrevet 22. november 2024 Det er jo bare å la være å registrere telefonnummeret hennes. Da får hun vanlig hentelapp når pakken er fremme. Anonymkode: aa425...fc0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #3 Del Skrevet 23. november 2024 Ja selvfølgelig. Hvor stor er gaven? Sender du den som brevpost i feks. en boblekonvolutt så bare skriver du på adressen som vanlig, betaler for frimerker og den blir postet, da kommer den i postkassen til venninnen din om postkassen er stor nok. Du trenger jo på ingen måte å ha sporing, men det er jo en sikkerhet å ha det i tilfelle pakken blir borte. Anonymkode: 5be49...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #4 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg ville sende en overraskelse i posten til ei venninne, men det er jo litt kjedelig da om hun umiddelbart får en sms om at det er en pakke fra meg på vei til henne. Finnes det noen mulighet i disse dager til å sende en pakke uten at mottakeren får en sms om det før den er framme? Anonymkode: 3c68f...fe6 Du kan sende som brev, men da er det begrenset på størrelse og vekt. Og du har ingen forsikring om pakken blir skadet eller tapt i posten. Gå inn på posten.no Anonymkode: 04b76...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #5 Del Skrevet 24. november 2024 Dessverre veier det jeg skal sende akkurat litt for mye for at jeg kan sende det som brev, og sender man pakker med Posten er telefonnummer til mottaker påkrevd. Jeg håpet kanskje noen visste om Postnord eller Helthjem eller noen andre ikke sender SMS før pakken er framme. Anonymkode: 3c68f...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #6 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dessverre veier det jeg skal sende akkurat litt for mye for at jeg kan sende det som brev, og sender man pakker med Posten er telefonnummer til mottaker påkrevd. Jeg håpet kanskje noen visste om Postnord eller Helthjem eller noen andre ikke sender SMS før pakken er framme. Anonymkode: 3c68f...fe6 Det er bare hvis du registrerer pakken på nett det er påkrevd med telefonnummer. Går du på post i butikk og bestiller og betaler der, så er det ikke nødvendig å oppgi telefonnummer. Anonymkode: aa425...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #7 Del Skrevet 24. november 2024 Eller du kan sette opp ditt eget nr? Evt mannen din sitt om det ikke går med samme nr på avsender og mottaker. Anonymkode: f1e09...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #8 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dessverre veier det jeg skal sende akkurat litt for mye for at jeg kan sende det som brev, og sender man pakker med Posten er telefonnummer til mottaker påkrevd. Jeg håpet kanskje noen visste om Postnord eller Helthjem eller noen andre ikke sender SMS før pakken er framme. Anonymkode: 3c68f...fe6 Legg inn ditt eget tlf nr? Anonymkode: 0c16e...52e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #9 Del Skrevet 24. november 2024 Synes dette er litt mistenkelig. Sett opp ditt eget telefonnummer eller med hennes vil det forsatt være en overraskelse når hun henter.. Anonymkode: 58d83...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #10 Del Skrevet 24. november 2024 Helt Hjem er forresten det samme som Posten/Bring, tror jeg. Har iallfall fått mld om å hente pakke hos post-i-butikk som er sendt med nesten Helt Hjem. Jeg sjekket prisene, de er samme som i Posten-appen. Anonymkode: f1e09...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå