Gå til innhold

Samboer har endret seg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 16.49):

Ting jeg har konfrontert han med er blant annet det endrede humøret han. Han har plutselig begynt å få andre meninger om ting osv. Så da har jeg spurt han hva er årsaken til endringen. Men han sier det er ingenting. Så vrir han det over på meg. 

Anonymkode: 57798...4ff

"Du må slutte å kvervulere over alt jeg sier"

Anonymkode: c8f6e...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse truslene er for at du ikke skal tørre å si imot han! At han skal kunne oppføre seg dårlig, og at du ikke skal tørre å ta det opp.

Jeg turte heller ikke å ta det opp med eksen om det var noe. Hele forholdet vårt var konstant "på prøvetid". Han var usikker på om han ville mer. Og sånn var det i 15 år med 2 barn. Han måtte få dra på byn og være med kompiser så ofte han ville. Ellers følte han seg fanget og vurderte å bli singel.

Hele tiden var det krav til at jeg skulle være problemfri og blid. Tegn på utroskap? Da visste han ikke om han orket å bo med meg som var så sykelig sjalu (jeg var ikke det). Jeg skulle være 100% blid og klar til å ta i mot gjester og klar for å ha sex. Hadde jeg omgangssyke? Dårlig gjort. Da måtte jo HAN ta seg av ungene. Og ALDRI fikk han fri! Og middag skulle han ha. Jeg fikk tryglet meg til at han ikke inviterte folk på lørdag mens jeg var syk. Og fikk høre at jeg var asosial og ikke unnet han venner. Jeg hadde som sagt omgangssyke... 🙄

Anonymkode: 02fee...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...