AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #1 Del Skrevet 22. november 2024 Har vært sammen i 2 år å flyttet sammen for ca 1 år siden. Siste tiden har han endret seg veldig, blitt fort veldig sint. Jeg kan ikke konfrontere han med noe, uten at jeg får slengt at fortsetter jeg slik så må han begynne å vurdere å flytte fra meg. Han klarte også å komme med en kommentar her en dag, om at han begynner å lure på om han har valgt feil. Det var også når jeg konfrontere han med noe. Samtidlig så sier han at hadde ikke han villet hatt meg, hadde han gått for lenge siden. Å at han er her for han elsker meg, men fortsetter den såkalte sytingen min så vurderer han å flytte ut. Han har også begynt å si at jeg må jobbe for forholdet vårt, jeg må være positiv, jeg må gi han glede i hverdagen. Jeg føler meg helt lost, for jeg føler jeg er positiv. Men, jeg har reagert på humøret hans siste tiden, å det er tydeligvis veldig galt? Anonymkode: 57798...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. november 2024 #2 Del Skrevet 22. november 2024 Høres ikke ut som han forstår hvordan han påvirker deg. Hvorfor skal du være positiv når han kan være en negativ tufs?? Hvor enkelt tror han det er å være positiv når han er så sint? Hadde tatt en skikkelig prat med han og så vurdert hele forholdet. Høres virkelig ikke hva ut! Dere er på kollisjonskurs og det er begges ansvar å endre retning hvis det skal skje en positiv endring. Han må bidra han også og ikke legge all skyld på deg!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #3 Del Skrevet 22. november 2024 Hva er det du konfronterer ham med? Har du en veldig konfronterende og anklagende måte å ta opp ting på? Anonymkode: 8f0da...799 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 22. november 2024 #4 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har vært sammen i 2 år å flyttet sammen for ca 1 år siden. Siste tiden har han endret seg veldig, blitt fort veldig sint. Jeg kan ikke konfrontere han med noe, uten at jeg får slengt at fortsetter jeg slik så må han begynne å vurdere å flytte fra meg. Han klarte også å komme med en kommentar her en dag, om at han begynner å lure på om han har valgt feil. Det var også når jeg konfrontere han med noe. Samtidlig så sier han at hadde ikke han villet hatt meg, hadde han gått for lenge siden. Å at han er her for han elsker meg, men fortsetter den såkalte sytingen min så vurderer han å flytte ut. Han har også begynt å si at jeg må jobbe for forholdet vårt, jeg må være positiv, jeg må gi han glede i hverdagen. Jeg føler meg helt lost, for jeg føler jeg er positiv. Men, jeg har reagert på humøret hans siste tiden, å det er tydeligvis veldig galt? Anonymkode: 57798...4ff Gjør det slutt, først som sist! Dette forholdet har ingen fremtid. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #5 Del Skrevet 22. november 2024 Ting jeg har konfrontert han med er blant annet det endrede humøret han. Han har plutselig begynt å få andre meninger om ting osv. Så da har jeg spurt han hva er årsaken til endringen. Men han sier det er ingenting. Så vrir han det over på meg. Anonymkode: 57798...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #6 Del Skrevet 22. november 2024 Run Forrest. Run. Dette blir ikke bedre. Been there, done that. Det blir verre, det ødela mange år av livet mitt og påvirker meg enda (ptsd). Anonymkode: 8c43d...92f 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22. november 2024 #7 Del Skrevet 22. november 2024 Vil du leve sånn? Der du skal please en fyr som ikke behandler deg bra? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #8 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Siste tiden har han endret seg veldig, blitt fort veldig sint. Jeg kan ikke konfrontere han med noe, uten at jeg får slengt at fortsetter jeg slik så må han begynne å vurdere å flytte fra meg. Anonymkode: 57798...4ff Å si noe slikt er helt uakseptabelt med mindre man faktisk mener det. «Jeg flytter fra det hvis du er utro» er greit. Som ledd i en vanlig krangel er det oppsiktsvekkende og tyder på at han ikke har det bra med seg selv eller dere. Sitat Han klarte også å komme med en kommentar her en dag, om at han begynner å lure på om han har valgt feil. Det var også når jeg konfrontere han med noe. Alle kan lure på sånt på dårlige dager. Men vi holder munn. Sitat Samtidlig så sier han at hadde ikke han villet hatt meg, hadde han gått for lenge siden. Å at han er her for han elsker meg, men fortsetter den såkalte sytingen min så vurderer han å flytte ut. Han har også begynt å si at jeg må jobbe for forholdet vårt, jeg må være positiv, jeg må gi han glede i hverdagen. Jeg føler meg helt lost, for jeg føler jeg er positiv. Men, jeg har reagert på humøret hans siste tiden, å det er tydeligvis veldig galt? Hvordan fungerer fysisk nærhet mellom dere (holde hender? Kyss? Sex?). For meg er det en støtdemper i forholdet og uten det så blir friksjonen vanskelig å holde ut. Tar han initiativ til ting som bør gjøres eller som han vil? Føler han at du har blitt «mannen» i forholdet? Anonymkode: b0283...e97 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #9 Del Skrevet 22. november 2024 Nei, HAN må være positiv, og HAN må gi DEG glede i hverdagen. Han kan ikke forvente dette av deg hvis han ikke kan gå foran med et godt eksempel. Ikke finn deg i å bli behandlet dårlig. Om han kommer med det minste hint om at det er bedre å gå fra hverandre enn å løse en konflikt- ja da er det faktisk det. Å true noen til å føye seg med trusler om at det blir brudd hvis ikke, det er langt over streken. Vil du virkelig leve sånn? Anonymkode: 5649d...792 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #10 Del Skrevet 22. november 2024 Dump. Anonymkode: cd35a...e04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #11 Del Skrevet 22. november 2024 Umulig å si sikkert, men det er mulig han er deppa over noe. Uansett ikke en unnskyldning, men kanskje en forklaring. Om du orker å stå i det er noe annet, det vet bare du. Det er jo et rimelig ferskt forhold, så syns disse tendensene kom ganske tidlig. Anonymkode: ae2c8...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #12 Del Skrevet 22. november 2024 Dette blir nok bare verre. Ingenting å vente på at det blir bedre. Flytt fra han. Ikke kast bort mer tid. Jeg angrer på at jeg brukte flere år på å være snill og grei, mens han ble verre og verre….. flytt!!! Anonymkode: 0ba7c...98f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. november 2024 #13 Del Skrevet 22. november 2024 Høres ut som en som tester om han kan la masken falle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #14 Del Skrevet 22. november 2024 Zenobia skrev (3 minutter siden): Høres ut som en som tester om han kan la masken falle. Jepp. Ts, si til han: okei da får han bare flytte ut, hvordan skal vi gjøre det rent praktisk???? Og se hvordan han reagerer Anonymkode: 02e72...677 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #15 Del Skrevet 22. november 2024 Håper du ikke har barn med denne mannen. Jeg kjenner meg igjen og det var for seint for min del, for sidene kom etter jeg ble gravid! Han er heldigvis en eks i dag! Anonymkode: 62aff...551 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #16 Del Skrevet 22. november 2024 Det alle skjønner som leser dette, er at det ikke er han som blir ditt livs kjærlighet, og at det er lurt av deg å forsikre deg om at det ikke blir barn. Og så gå videre. Dette blir det ikke noen god løsning på. Anonymkode: 5d813...c42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #17 Del Skrevet 22. november 2024 Dette er bad news. Han kommer ikke til å behandle deg bedre med tiden. Hør på magefølelsen din, den er riktig 🩷 Anonymkode: 2172a...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #18 Del Skrevet 22. november 2024 Gjør det slutt først som sist. Han vil bare bli verre. Var borti et lignende forhold selv. Det startet med småting, gradvis verre, samme hva jeg gjorde. Vært hele veien til drapsforsøk. Jo lengre du velger å prøve, gi han sjanse på sjanse, jo vanskeligere blir det å gå. Jo verre blir han. Han viser deg sitt sanne ansikt. Tro på han når han gjør det. Dette er den han virkelig er. Masken han lokket deg inn med begynner å falle. Anonymkode: 05daf...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #19 Del Skrevet 22. november 2024 Kanskje han ikke har forandret seg. Kanskje dette er den han har vært hele tiden og at han ikke lenger klarer eller gidder å late som noe annet. Anonymkode: 2f81a...d0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #20 Del Skrevet 25. november 2024 Takk for svar. Vi skal ikke ha barn. Vi har det veldig fint på andre områder, så forstår ikke hvordan denne atferden plutselig har komt. Anonymkode: 57798...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå