AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:56 #1 Del Skrevet fredag kl 12:56 Gutten nekter å gå med noe annet enn nike air forse…😅 dette er helt vanlig. Men er det noen som har forslag til vintersko som er «in»? Han fryser på bena, men vil ikke ha vintersko…(?) Anonymkode: e04b5...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:50 #2 Del Skrevet fredag kl 13:50 Vintersko er ikke in. Det hjelper litt å kjøpe innleggssåler i ull. Så lærer de etter hvert at det er kaldt å være kul. Anonymkode: ab0bb...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:57 #3 Del Skrevet fredag kl 13:57 Joggesko... Anonymkode: 2deac...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet fredag kl 14:00 #4 Del Skrevet fredag kl 14:00 Ikke Timberland sine vintersko engang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:01 #5 Del Skrevet fredag kl 14:01 Når det er sagt så er air force 1 ett av de bedre alternativene da, tykk såle, skinn og holder ut mye fukt å snø. Anonymkode: 3ca46...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:01 #6 Del Skrevet fredag kl 14:01 Hehe, godt å høre at det er flere som har samme problem Anonymkode: d5363...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:02 #7 Del Skrevet fredag kl 14:02 Enni skrev (1 minutt siden): Ikke Timberland sine vintersko engang? Nei, det er visst helt ut, i følge min 15-åring Anonymkode: d5363...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:04 #8 Del Skrevet fredag kl 14:04 Impregner skoene og kjøp ullsokker som ikke ligner ullsokker for å holde litt mer varmen. Og hans føtter, hans problem uansett. Når man er 15 år, skjønner man konsekvensene av å ikke kle på seg. Anonymkode: 70713...876 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:21 #9 Del Skrevet fredag kl 14:21 15 år er en snodig alder for da fryser de ikke på beina må vite, iallefall gikk mine på joggesko året rundt da. Anonymkode: a210a...a74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:50 #10 Del Skrevet fredag kl 14:50 https://www.zalando.no/jordan-jordan-winterized-6-rings-joggesko-blackrustic-joc12o020-q11.html Min bruker disse 🙂 Anonymkode: 1925b...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:12 #11 Del Skrevet fredag kl 17:12 Swims snowrunner er veldig populært blandt ungdommene her. Både jenter og gutter. ser flest ha de hvite. Anonymkode: 32141...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet fredag kl 17:21 #12 Del Skrevet fredag kl 17:21 Samme greia her, min er 14. 😆 men jeg Jeg har fått på han disse her nå til vinteren. Jean Paul vintersko. Se link: https://www.jeanpaul.no/herreklaer/sko/sevrier-vintersko/sky-captain/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping-herre&utm_id=20929454634&gad_source=1&gbraid=0AAAAADHaQzWolj1S-m8kIaRGVu4f5mcar&gclid=CjwKCAiA9IC6BhA3EiwAsbltOHSkBfAqNDgfQKJ9e6haxVmecRVv42OXY8TckcmAPg3qEq63aqPhGRoCOKcQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:56 #13 Del Skrevet fredag kl 22:56 Har man en ungdom på 15 år så synes jeg ikke mor skal styre med hvilke sko ungdommen går med? Helt normalt at ungdommen vil gå med det som trender fremfor det som varmer. Anonymkode: 592e9...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet lørdag kl 06:15 #14 Del Skrevet lørdag kl 06:15 Min 13 åring bruker joggesko året rundt.. heg har heller ikke vintersko sånn sett 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:21 #15 Del Skrevet lørdag kl 06:21 15-åringen får ta konsekvensene av hvilke sko hun bruker, selv. Etter iskalde føtter i fjor, lærte hun at vintersko kanskje var lurt likevel. Da jeg var 15, gjorde jeg som jeg selv ville. La han erfare at det er kaldt å skulle være kul... Anonymkode: 97b53...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:39 #16 Del Skrevet lørdag kl 08:39 Var nettopp en tråd om dette... Og Nike har vintersko som flere ungdommer bruker! Anonymkode: 24d8c...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:01 #17 Del Skrevet lørdag kl 09:01 Sønnen min har de her. Puma Joggesko Puma Caven 2.0 Mid Wtr - Høye sneakers | Ellos.no Anonymkode: 74917...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå