AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden Jeg tok Movicol og syntes det hjalp litt Jeg ble ganske treg i magen da. Var også gravid og det var legen som anbefalte Movicol i 2022 men sjekk gjerne selv at det er noe som er ok å bruke mens gravid (med apotek, nett, fastlege eller liknende) Anonymkode: 35788...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden Merk at man også kan få hemoroider når man er gravid og at det er vanskelig å få tørket seg ordentlig er et av symptomene på hemoroider. Så du kan jo sjekke ut om du har det og? Anonymkode: 35788...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Trapp opp sakte. Lag mat i malm panne/gryte. Spis jern rik mat som innmat, leverpostei, rødt kjøtt + en kiwi/appelsinjuice etc. Anonymkode: 7bb08...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden Kjøp Amino Jern. Har overlevd på den i 20 år+. Anonymkode: 6beed...09a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #25 Del Skrevet 6 timer siden Maleficenta skrev (2 timer siden): Bytt til floradix mikstur. Hjalp for meg. Ble ikke hard i magen av den Floradix er noe gravide ikke skal ha. TS har opplyst at hun er gravid. I tillegg Floradix alene gir på ingen måter nok til at ts får opp sine jernverdier. Rådet ditt er i bestefall helseskadelig. Anonymkode: fde4f...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Floradix er noe gravide ikke skal ha. TS har opplyst at hun er gravid. I tillegg Floradix alene gir på ingen måter nok til at ts får opp sine jernverdier. Rådet ditt er i bestefall helseskadelig. Anonymkode: fde4f...717 Og utifra det jeg ser er det bare 15 mg jern per døgndose uansett... som er vesentlig mindre enn jeg trenger. Anonymkode: e0298...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå