AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:43 #1 Del Skrevet fredag kl 11:43 Hvorfor er ikke-single medlemmer av Facebook-gruppen Dater vi den samme? Ingen relevant info for de som er i forhold der, skulle man tro. Jeg har også opplevd at enkelte (som selv ikke er single) både forsvarer og sladrer til menn de kjenner der inne, selv om mennene beviselig holder på med flere samtidig. Som venninne/bekjent kjenner man ikke nødvendigvis til om kompisen er en player. Er ikke selv medlem lenger, ellers hadde jeg tatt diskusjonen der. Anonymkode: 55704...cb0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:46 #2 Del Skrevet fredag kl 11:46 Fordi noen mennesketyper alltid tiltrekkes til sånt? Skjønner ikke at noen gidder å være medlem der, om du ikke klarer å bli såpass kjent med den du dater at du skjønner det om han dater andre så har du andre problemer du må jobbe med. Grensesetting feks. Anonymkode: 29871...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:57 #3 Del Skrevet fredag kl 11:57 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi noen mennesketyper alltid tiltrekkes til sånt? Skjønner ikke at noen gidder å være medlem der, om du ikke klarer å bli såpass kjent med den du dater at du skjønner det om han dater andre så har du andre problemer du må jobbe med. Grensesetting feks. Anonymkode: 29871...e48 Det stemmer ikke. Du kan ikke vite at et relativt nytt bekjentskap ikke lyver deg rett opp i trynet. Selv datet jeg en alle tiders fyr i ti måneder før jeg fant ut via den gruppen at han holdt på med flere. Han var klar for fast forhold med meg, jeg var usikker, likevel var det han som hele veien hadde holdt på med flere. Folk i fast forhold blir også lurt hele tiden. Til info. Anonymkode: 55704...cb0 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:13 #4 Del Skrevet fredag kl 12:13 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det stemmer ikke. Du kan ikke vite at et relativt nytt bekjentskap ikke lyver deg rett opp i trynet. Selv datet jeg en alle tiders fyr i ti måneder før jeg fant ut via den gruppen at han holdt på med flere. Han var klar for fast forhold med meg, jeg var usikker, likevel var det han som hele veien hadde holdt på med flere. Folk i fast forhold blir også lurt hele tiden. Til info. Anonymkode: 55704...cb0 Da har du vel grunnen din der da. De er der for å følge med på kjærestene sine, akkurat som deg? Anonymkode: 29871...e48 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:33 #5 Del Skrevet fredag kl 21:33 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da har du vel grunnen din der da. De er der for å følge med på kjærestene sine, akkurat som deg? Anonymkode: 29871...e48 Gruppen er for folk som dater, ikke for folk som ønsker å avsløre utroskap i faste forhold. Anonymkode: 55704...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:40 #6 Del Skrevet fredag kl 22:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gruppen er for folk som dater, ikke for folk som ønsker å avsløre utroskap i faste forhold. Anonymkode: 55704...cb0 Men her er det jo glidende overganger, så dette er veldig pussig å prøve å skille. Moduset til mange det advares mot er nettopp at de har 1-3 forhold/faste partnere, samtidig som de bruker apper for å finne flere. Jeg tenker at alle som kan bidra til å opplyse og advare andre mot å bli trukket inn i dette burde være velkomne i gruppa, enten det er kona, moren eller bestekompisen hans. Anonymkode: 0fe97...19c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:48 #7 Del Skrevet fredag kl 22:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gruppen er for folk som dater, ikke for folk som ønsker å avsløre utroskap i faste forhold. Anonymkode: 55704...cb0 Jeg skjønner folk er der da at single finner ut at en er utro mot kona, hjelper bare dem, ikke kona som enten må leve uvitende eller får seg et sjokk ut av det blå. Noen føler kanskje de er mer forberedt om de har en mann det kan skje med. Alle har ikke en sånn partner, men mange nok har til at det er et velkjent problem med gifte/ samboere/ kjærester som dater andre og til å med dater rundt. Anonymkode: 88348...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:56 #8 Del Skrevet fredag kl 22:56 Det er da en rar gatekeeping å skulle ekskludere folk i forhold fra å være med i en slik gruppe. Hvor lenge tenker du de skal date før de ikke får lov til å være med lenger? Hva om de tidligere har datet en skikkelig drittsekk, som de fremdeles ønsker å advare andre om? Anonymkode: d389a...72d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:26 #9 Del Skrevet lørdag kl 15:26 Var medlem som singel og har bare glemt å melde meg ut, rett og slett. Anonymkode: a26a4...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet søndag kl 00:18 #10 Del Skrevet søndag kl 00:18 Haha, finnes det en sånn gruppe? Er det en greie? Jeg ler, men det er jo egentlig utrolig trist at det finnes folk som føler på et behov for en slik gruppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:28 #11 Del Skrevet søndag kl 00:28 Doolittle skrev (9 minutter siden): Haha, finnes det en sånn gruppe? Er det en greie? Jeg ler, men det er jo egentlig utrolig trist at det finnes folk som føler på et behov for en slik gruppe. Det er vanlig at folk blir lurt. Desverre. Er jo en grunn for gruppen. Anonymkode: 88348...4e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet søndag kl 10:07 #12 Del Skrevet søndag kl 10:07 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er vanlig at folk blir lurt. Desverre. Er jo en grunn for gruppen. Anonymkode: 88348...4e7 Ja, men hvordan fungerer det? Legger de ut navn og sånn? Det er jo i tilfelle litt shady. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:27 #13 Del Skrevet søndag kl 11:27 Hæ, men altså, det gir jo kjempemening at selv de i forhold er med i gruppen. De kan jo oppdage at sin partner dater andre bak ryggen på dem? Jeg forstår ikke at ikke det er helt innlysende? 😅 Det er jo nettopp løgn og bedrageri dette omhandler, og det er jo tydelig statistikk på hvor mye utroskap som skjer der ute. Selv de i trygge forhold blir brent. Forstår godt de som holder øye på slike grupper da, sdlv når de er i et forhold. Egebtlig spesielt når de er i forhold. Anonymkode: 91d7e...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:44 #14 Del Skrevet søndag kl 19:44 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hæ, men altså, det gir jo kjempemening at selv de i forhold er med i gruppen. De kan jo oppdage at sin partner dater andre bak ryggen på dem? Jeg forstår ikke at ikke det er helt innlysende? 😅 Det er jo nettopp løgn og bedrageri dette omhandler, og det er jo tydelig statistikk på hvor mye utroskap som skjer der ute. Selv de i trygge forhold blir brent. Forstår godt de som holder øye på slike grupper da, sdlv når de er i et forhold. Egebtlig spesielt når de er i forhold. Anonymkode: 91d7e...d68 Mulig det er innafor, dog mener jeg fortsatt at akkurat denne gruppa er for datere. Vet bare jeg ville synes det var jævlig trist om jeg fant ut at min langvarige kjæreste var medlem, ettersom jeg er 100% til å stole på. Blir en slags mistillit der som man bør være forbi når man har gått fra dating til fast forhold. Men for all del, vi vet jo at det er svært mye utroskap i faste forhold. Anonymkode: 55704...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå