AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har 4 søstre, og jeg har alltid kjøpt gaver til de i samme prisklasse for at det skal bli likt. At alle får en gave som koster ca 500kr feks Men hvis jeg finner en gave på salg som nå koster 500, men som tidligere har vært dyrere. Er det da greit å fortsatt gi alle gave til 500, eller bør de andre søstrene få en gave til originalprisen på salgsgaven? Anonymkode: 2bf42...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Du trenger absolutt ikke kjøpe noe dyrere til de andre søsknene. Alle vet at det er mye tilbud før jul. Anonymkode: 36f51...33c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden nei, dette gjør jeg vært år, beløpet blir det samme, selv om noen gaver var på tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Sitter dere å sammenligner gavenes pris/verdi når dere åpner? Hvis søsteren din kjøper bøker til dere alle, men akkurat boken til deg var på halv pris, så forventer du å få to bøker, slik at det er lik verdi? Anonymkode: cf644...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå