AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:19 #1 Del Skrevet fredag kl 10:19 Inspirert av annen tråd der det var spørsmål om hvorfor kvinner er dårlige i senga. Jeg vil ta litt mer positiv vinkel og spør. Hva har du gjort til å bli betre i senga? Lager også en annen tråd der kvinner kan svare for egen del. Anonymkode: a3824...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:31 #2 Del Skrevet fredag kl 10:31 Upopulær mening: God i senga eller ikke er i stor grad medfødt. Det handler om personlighet og tenningsmønster. Hvis du tenner på kvinnens nytelse og har en genuin fascinasjon for HELE kvinnekroppen så blir du god i senga fra "første ligg". En mann kan selvsagt lese teori om emnet eller bli fortalt fra partnere at "jeg vil at du skal stimulere klitorisen min!", men helt ærlig: Hvis han ikke selv greide å komme på idéen om å utforske kvinnens erogene soner, så blir det aldri noe annet enn halvbra uansett. Anonymkode: 95df9...cd8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:34 #3 Del Skrevet fredag kl 10:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Upopulær mening: God i senga eller ikke er i stor grad medfødt. Det handler om personlighet og tenningsmønster. Hvis du tenner på kvinnens nytelse og har en genuin fascinasjon for HELE kvinnekroppen så blir du god i senga fra "første ligg". En mann kan selvsagt lese teori om emnet eller bli fortalt fra partnere at "jeg vil at du skal stimulere klitorisen min!", men helt ærlig: Hvis han ikke selv greide å komme på idéen om å utforske kvinnens erogene soner, så blir det aldri noe annet enn halvbra uansett. Anonymkode: 95df9...cd8 Skjønner ikke hvorfor dette skal være upopulær mening. Jeg er enig i bokstavlig alt du sier her. Hilsen mann og Ts 😉 Anonymkode: a3824...8e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:39 #4 Del Skrevet fredag kl 10:39 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor dette skal være upopulær mening. Jeg er enig i bokstavlig alt du sier her. Hilsen mann og Ts 😉 Anonymkode: a3824...8e8 Min erfaring er at folk har en tendens til å mene at de som er dårlige i senga bare kan "læres opp"🤷♀️ Anonymkode: 95df9...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:44 #5 Del Skrevet fredag kl 10:44 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min erfaring er at folk har en tendens til å mene at de som er dårlige i senga bare kan "læres opp"🤷♀️ Anonymkode: 95df9...cd8 Jeg (kvinne) har blitt bedre i senga over tid pga økt selvtillit, trygghet og da økende nysgjerrighet og lekenhet. Har også blitt mindre «prippen» etterhvert som jeg har fått mer erfaring. Hvorfor skulle ikke også menn kunne endre seg over tid? Anonymkode: b4f51...78a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet fredag kl 10:48 #6 Del Skrevet fredag kl 10:48 Altså,dette er jo egentlig ett litt komplekst spørsmål. Da alle kvinner varierer. Jeg har aldri ligget med noen kvinner som er like, føltes like, oppfører seg likt, så svaret vil jo da varierere. Generelt sett så vil jeg vil si at jeg har lært meg å gi mer enn det jeg tar. Eksempel : Min nytelese kommer etter henne. Også er det vel rett og slett bare å være oppmerksom,lytte til lyder,kroppspråk. Merker fort om hun nyter det eller ikke. Også muligens det viktigste av alt, kommunikasjon. Snakke sammen om hva man liker,ikke liker etc. Jeg er ikke synsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:56 #7 Del Skrevet fredag kl 12:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg (kvinne) har blitt bedre i senga over tid pga økt selvtillit, trygghet og da økende nysgjerrighet og lekenhet. Har også blitt mindre «prippen» etterhvert som jeg har fått mer erfaring. Hvorfor skulle ikke også menn kunne endre seg over tid? Anonymkode: b4f51...78a Ja, og jeg ble dårligere og dårligere i senga på grunn av dårligere og dårligere selvtillit i et forhold. (Han tok all selvtilliten min til slutt) Ble da mindre nysgjerrig og mer prippen fordi jeg ikke turte å slippe meg løs. Var mye bedre i senga før selvtilliten forsvant. Så at ting kan læres/avlæres tenker jeg er helt selvfølge. Anonymkode: c35f0...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:02 #8 Del Skrevet fredag kl 13:02 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Inspirert av annen tråd der det var spørsmål om hvorfor kvinner er dårlige i senga. Jeg vil ta litt mer positiv vinkel og spør. Hva har du gjort til å bli betre i senga? Lager også en annen tråd der kvinner kan svare for egen del. Anonymkode: a3824...8e8 Eneste jeg egentlig har gjort, er å kommunisere godt og tydelig. Erkjent at alle er forskjellige og liker forskjellige ting. Jeg tenker ikke at noe en partner elsker, automatisk er noe en annen liker. En åpen og uanstrengt dialog om sex, er ofte til veldig god hjelp for å bli en bra seksualpartner. Så er jeg veldig oppmerksom på signaler fra partner under sex. Både signaler som gis bevisst, men også ubevisst (lyder, bevegelser, pust). Hvordan hun responderer. Dette i kombinasjon erfarer jeg utgjør en stor og viktig del av det å være en god seksualpartner. Anonymkode: 966ce...d90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet fredag kl 15:06 #9 Del Skrevet fredag kl 15:06 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eneste jeg egentlig har gjort, er å kommunisere godt og tydelig. Erkjent at alle er forskjellige og liker forskjellige ting. Jeg tenker ikke at noe en partner elsker, automatisk er noe en annen liker. En åpen og uanstrengt dialog om sex, er ofte til veldig god hjelp for å bli en bra seksualpartner. Så er jeg veldig oppmerksom på signaler fra partner under sex. Både signaler som gis bevisst, men også ubevisst (lyder, bevegelser, pust). Hvordan hun responderer. Dette i kombinasjon erfarer jeg utgjør en stor og viktig del av det å være en god seksualpartner. Anonymkode: 966ce...d90 Som jeg skulle skrevet det selv. Kudos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:17 #10 Del Skrevet fredag kl 15:17 Har gått fra å virke litt flau over egen kropp til å bare drite i det og by på hud og hår. Så byr jeg på bra med forspill, gjerne der hun får orgasme før sex, og så STØNNER jeg bevisst høyt under sex. Sistnevnte har vært viktig, føler jeg. Ikke sånn ropestønning, men sånn mannlig kremtestønning. Har inntrykk av at stønning fra menn gjør kvinner mye mer komfortable og ikke minst tente! Så det anbefaler jeg, gutta! Slå dere løs. Ikke hold igjen på stønning for å barske dere opp, det er å gjøre dere en bjørnetjeneste. Og så er det alltid kos etterpå. Alltid. Samma f hvor trøtt man blir. Anonymkode: c77fa...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet fredag kl 15:19 #11 Del Skrevet fredag kl 15:19 Tja, om jeg leter etter noe, må det vel være at jeg har blitt flinkere til å prate med partner om sexens hva, hvor, når og hvordan. Dette gjelder både det rent fysiske og de psykologiske sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå