AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Inspirert av annen tråd der det var spørsmål om hvorfor kvinner er dårlige i senga. Jeg vil ta litt mer positiv vinkel og spør. Hva har du gjort til å bli betre i senga? Lager også en annen tråd der menn kan svare for egen del. Anonymkode: 0ea79...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Gir litt mer faen Anonymkode: 8ceea...a79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Kjøpte dildo med sugekopp for å øve meg på å ri. Anonymkode: 4d0bb...780 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gir litt mer faen Anonymkode: 8ceea...a79 Fantastisk. Anonymkode: 0ea79...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøpte dildo med sugekopp for å øve meg på å ri. Anonymkode: 4d0bb...780 Nydelig ❤️ Anonymkode: 0ea79...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Gjør det du elsker, og elsk det du gjør. Så finner du en partner som tenker slik som deg. Da kan det bli heftig god og rå sex 😉. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjøpte dildo med sugekopp for å øve meg på å ri. Anonymkode: 4d0bb...780 Du er god 👏👏👏👏. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Øver meg på å ligge helt stille Anonymkode: 9bc1a...543 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Ble tryggere. Da jeg begynte min «seksuelle karriere», var jeg veldig usikker på alt, og klarte ikke å slappe av. Først da jeg ble sammen med en som var eldre og mer erfaren, klarte jeg å slippe meg løs. Etter det har jeg blitt bedre og bedre. Nå som 40- åring har jeg mitt livs beste sex Anonymkode: df289...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Jeg bygde opp selvtilliten og hadde fokus på at jeg skal nyte. Da ble jeg også mer leken og interessert i å eksperimentere. Når jeg nyter blir jeg opptatt av at mannen nyter og tester ut hva jeg kan gjøre for å får herlige reaksjoner ut av han. Er jeg i mål? Aldri! Alltid mer å lære, mer å teste, mer å nyte! Det er så herlig og gøy! Anonymkode: b9041...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Øver meg på å ligge helt stille Anonymkode: 9bc1a...543 🤣😆😁 Anonymkode: 0ea79...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Inspirert av annen tråd der det var spørsmål om hvorfor kvinner er dårlige i senga. Jeg vil ta litt mer positiv vinkel og spør. Hva har du gjort til å bli betre i senga? Lager også en annen tråd der menn kan svare for egen del. Anonymkode: 0ea79...4af Funnet mannens g-punkt. Anonymkode: dcdfc...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Funnet mannens g-punkt. Anonymkode: dcdfc...aa5 Bra! Heldig mann du har ❤️ Anonymkode: 0ea79...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå