NiceOrNothing Skrevet fredag kl 20:45 #21 Del Skrevet fredag kl 20:45 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, i går møtte jeg for første gang en fyr fra en datingapp. Han inviterte meg hjem til han og jeg pleier aldri å gjøre det. Han ble veldig for fysisk og vil lå sammen sånn halvveis ( han ble litt stressa og sånn da han tok på kondom)+ at jeg var veldig trang. Etterpå spurte jeg han om han ville treffes igjen. Noe han sa ja til, men jeg føler at det ikke var helt oppriktig. Ble umiddelbart bekymret for at han aldri vil kontakte meg igjen. I tillegg kjenner jeg litt på at jeg angrer på at jeg hadde s*x. Fikk umiddelbart negative følelser Noen tips til hvordan jeg kan slutte å overtenke angående dette ? Og andre som har kjent på disse følelsene etter s*x Anonymkode: e59f7...e3e Det eneste som er «feil « her er at du føler du har gjort noe galt , ikke vært bra nok . Stol på magefølelsen din, fikk du umiddelbart negative følelser , så trekk deg unna han . Det fins jo ingenting fint og koselig i å ligge sammen etter å ha kjent hverandre ett kvarter . Sett en høyere standard for deg selv , så unngår du flere sånne situasjoner ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:55 #22 Del Skrevet fredag kl 20:55 NiceOrNothing skrev (9 minutter siden): Det eneste som er «feil « her er at du føler du har gjort noe galt , ikke vært bra nok . Stol på magefølelsen din, fikk du umiddelbart negative følelser , så trekk deg unna han . Det fins jo ingenting fint og koselig i å ligge sammen etter å ha kjent hverandre ett kvarter . Sett en høyere standard for deg selv , så unngår du flere sånne situasjoner ❤️ #slutshaming Anonymkode: 11c2c...63c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:00 #23 Del Skrevet fredag kl 21:00 NiceOrNothing skrev (11 minutter siden): Det eneste som er «feil « her er at du føler du har gjort noe galt , ikke vært bra nok . Stol på magefølelsen din, fikk du umiddelbart negative følelser , så trekk deg unna han . Det fins jo ingenting fint og koselig i å ligge sammen etter å ha kjent hverandre ett kvarter . Sett en høyere standard for deg selv , så unngår du flere sånne situasjoner ❤️ Du begynte fint men så kom denne ubevisste slut shamingen og til å toppe skinnhelligheten bruker du hjerte emoji 🫠🤣 Ser du/dere ikke hvor nedverdigende slikt tiltal er. Anonymkode: 11c2c...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet fredag kl 21:12 #24 Del Skrevet fredag kl 21:12 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): #slutshaming Anonymkode: 11c2c...63c Overhode ikke ment som slutshaming. Det er et råd om å sette tydeligere grenser for seg selv, nettopp for å unngå anger . Syns oppriktig synd i henne , og syns hun fortjener bedre . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:34 #25 Del Skrevet fredag kl 21:34 NiceOrNothing skrev (20 minutter siden): Overhode ikke ment som slutshaming. Det er et råd om å sette tydeligere grenser for seg selv, nettopp for å unngå anger . Syns oppriktig synd i henne , og syns hun fortjener bedre . Anger trenger ikke være på grunn av manglende grensesetting, men skam, lav selvfølelse og usikkerhet, som får en til å tenke på om man gjorde noe galt, hva den andre tenker, etc, og med det glemme sitt eget liv, hva man føler, ønsker og liker. Anonymkode: 8b8bc...e79 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet fredag kl 21:46 #26 Del Skrevet fredag kl 21:46 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Anger trenger ikke være på grunn av manglende grensesetting, men skam, lav selvfølelse og usikkerhet, som får en til å tenke på om man gjorde noe galt, hva den andre tenker, etc, og med det glemme sitt eget liv, hva man føler, ønsker og liker. Anonymkode: 8b8bc...e79 Uansett, hun gjorde ikke noe galt . Men man må alltid lære av ting . Fikk hun negative følelser og overtenking etterpå, var ikke dette bra for henne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå