AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:57 #1 Del Skrevet fredag kl 09:57 Hei, i går møtte jeg for første gang en fyr fra en datingapp. Han inviterte meg hjem til han og jeg pleier aldri å gjøre det. Han ble veldig for fysisk og vil lå sammen sånn halvveis ( han ble litt stressa og sånn da han tok på kondom)+ at jeg var veldig trang. Etterpå spurte jeg han om han ville treffes igjen. Noe han sa ja til, men jeg føler at det ikke var helt oppriktig. Ble umiddelbart bekymret for at han aldri vil kontakte meg igjen. I tillegg kjenner jeg litt på at jeg angrer på at jeg hadde s*x. Fikk umiddelbart negative følelser Noen tips til hvordan jeg kan slutte å overtenke angående dette ? Og andre som har kjent på disse følelsene etter s*x Anonymkode: e59f7...e3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:05 #2 Del Skrevet fredag kl 10:05 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, i går møtte jeg for første gang en fyr fra en datingapp. Han inviterte meg hjem til han og jeg pleier aldri å gjøre det. Han ble veldig for fysisk og vil lå sammen sånn halvveis ( han ble litt stressa og sånn da han tok på kondom)+ at jeg var veldig trang. Etterpå spurte jeg han om han ville treffes igjen. Noe han sa ja til, men jeg føler at det ikke var helt oppriktig. Ble umiddelbart bekymret for at han aldri vil kontakte meg igjen. I tillegg kjenner jeg litt på at jeg angrer på at jeg hadde s*x. Fikk umiddelbart negative følelser Noen tips til hvordan jeg kan slutte å overtenke angående dette ? Og andre som har kjent på disse følelsene etter s*x Anonymkode: e59f7...e3e Så tar du den lærdommen med deg videre i livet som en nyttig erfaring og ser hva som skjer videre. Anonymkode: 815e5...dd2 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet fredag kl 10:55 #3 Del Skrevet fredag kl 10:55 Synes du han var veldig hensynsfull, hyggelig og varm person, en du kunne tenke deg å bli mer kjent med for kanskje så bli kjæreste med? Du trenger ikke angre på noen ting. Du gjorde det du følte der og da. Men det er ikke det smarteste å ha sex på første date om du er usikker på hva du vil? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:16 #4 Del Skrevet fredag kl 11:16 Kanskje han var flau over at han var stresset og var redd for at du var skuffet. Shit happens. Men det er ikke verdens undergang. Kan godt hende det ikke blir dere to, men heldigvis har du ikke rukket å få sterke følelser for han. Det finnes flere kjekke og hyggelig menn der ute. Og kanskje tar han kontakt likevel, så får dere se hva som skjer 😊 Anonymkode: 9e717...de2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:36 #5 Del Skrevet fredag kl 11:36 Gjort er gjort, du får ikke endret på det nå, og det blir ikke bedre av å tenke på det eller angre på det. Ta med deg lærdommen til senere, og se hva som skjer. Det er godt mulig han ble stressa fordi han følte at prestasjonen ble dårlig, så du kan jo evt sende han en medling og takke for en hyggelig kveld også, om du vil gi han et tydlig signal på at du ønsker å møtes igjen. Anonymkode: f05a3...8d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:23 #6 Del Skrevet fredag kl 12:23 Er greit å være en slut i blant da. Ta deg et knulleår. Drit i følelser Anonymkode: 9c8ce...c5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:39 #7 Del Skrevet fredag kl 12:39 exictence skrev (1 time siden): Synes du han var veldig hensynsfull, hyggelig og varm person, en du kunne tenke deg å bli mer kjent med for kanskje så bli kjæreste med? Du trenger ikke angre på noen ting. Du gjorde det du følte der og da. Men det er ikke det smarteste å ha sex på første date om du er usikker på hva du vil? Nettop ts, ikke høre på disse slut shamere her inne. Utsagn som slike. „då vet du betre neste gang” er ubevisst slut shaming, som kvinner NB. er verdensmestere i å bruke. Anonymkode: 11c2c...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:41 #8 Del Skrevet fredag kl 12:41 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er greit å være en slut i blant da. Ta deg et knulleår. Drit i følelser Anonymkode: 9c8ce...c5f Hvorfor må man slå av følelser til å være ”slut”? Anonymkode: 11c2c...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:46 #9 Del Skrevet fredag kl 12:46 Fyren burde skamme seg. Klarer ikke menn å slutte å tenke penetrering 24/7? Anonymkode: b2808...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:55 #10 Del Skrevet fredag kl 12:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, i går møtte jeg for første gang en fyr fra en datingapp. Han inviterte meg hjem til han og jeg pleier aldri å gjøre det. Han ble veldig for fysisk og vil lå sammen sånn halvveis ( han ble litt stressa og sånn da han tok på kondom)+ at jeg var veldig trang. Etterpå spurte jeg han om han ville treffes igjen. Noe han sa ja til, men jeg føler at det ikke var helt oppriktig. Ble umiddelbart bekymret for at han aldri vil kontakte meg igjen. I tillegg kjenner jeg litt på at jeg angrer på at jeg hadde s*x. Fikk umiddelbart negative følelser Noen tips til hvordan jeg kan slutte å overtenke angående dette ? Og andre som har kjent på disse følelsene etter s*x Anonymkode: e59f7...e3e Det er jo utrolig dumt å gå til sengs med noen du nettopp har møtt. Slutt med det, folkens!! Bruk noen uker på å bli kjent før dere eventuelt begynner med sex, så kan dere spare dere selv for mye problemer. Da kan mange "feilsatsninger" siles ut og droppes før det blir intimt, kleint og vanskelig. Anonymkode: f9606...0ed 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:02 #11 Del Skrevet fredag kl 13:02 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo utrolig dumt å gå til sengs med noen du nettopp har møtt. Slutt med det, folkens!! Bruk noen uker på å bli kjent før dere eventuelt begynner med sex, så kan dere spare dere selv for mye problemer. Da kan mange "feilsatsninger" siles ut og droppes før det blir intimt, kleint og vanskelig. Anonymkode: f9606...0ed #slutshaming Anonymkode: 11c2c...63c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:04 #12 Del Skrevet fredag kl 13:04 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fyren burde skamme seg. Klarer ikke menn å slutte å tenke penetrering 24/7? Anonymkode: b2808...1c3 Ser du på kvinner som vesener som ikke har egne lyster og ansvar for egne handlinger? Anonymkode: 11c2c...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:05 #13 Del Skrevet fredag kl 13:05 Ble noen såret, skadet, etc? Nei. Ingenting å skamme seg over. Nå er det gjort, ingenting mer å tenke på. Veldig mange har gjort feil på den fronten der, og vet du, det går helt fint ☺️ Anonymkode: 0fddd...613 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:27 #14 Del Skrevet fredag kl 15:27 AnonymBruker skrev (2 timer siden): #slutshaming Anonymkode: 11c2c...63c 0/10 troll Anonymkode: 3bc69...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:32 #15 Del Skrevet fredag kl 15:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fyren burde skamme seg. Klarer ikke menn å slutte å tenke penetrering 24/7? Anonymkode: b2808...1c3 Nei, vi er av natur laget slik. Lik det eller ikke. Anonymkode: 60135...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:33 #16 Del Skrevet fredag kl 15:33 Hvorfor hadde du sex hvis du ikke hadde lyst? Anonymkode: 6308f...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:32 #17 Del Skrevet fredag kl 20:32 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 0/10 troll Anonymkode: 3bc69...576 Eller du mangler selvinnsikt? Anonymkode: 11c2c...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:35 #18 Del Skrevet fredag kl 20:35 Alt er feil her. Liker DU ham? Er han bra? Det er jo hovedspm. Du bryr deg for mye om hva andre tenker og han. Anonymkode: 8b8bc...e79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet fredag kl 20:38 #19 Del Skrevet fredag kl 20:38 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, i går møtte jeg for første gang en fyr fra en datingapp. Han inviterte meg hjem til han og jeg pleier aldri å gjøre det. Han ble veldig for fysisk og vil lå sammen sånn halvveis ( han ble litt stressa og sånn da han tok på kondom)+ at jeg var veldig trang. Etterpå spurte jeg han om han ville treffes igjen. Noe han sa ja til, men jeg føler at det ikke var helt oppriktig. Ble umiddelbart bekymret for at han aldri vil kontakte meg igjen. I tillegg kjenner jeg litt på at jeg angrer på at jeg hadde s*x. Fikk umiddelbart negative følelser Noen tips til hvordan jeg kan slutte å overtenke angående dette ? Og andre som har kjent på disse følelsene etter s*x Anonymkode: e59f7...e3e Lev livet ditt fritt og gjør masse sånne «feil». Det er mitt råd til deg. Hiv deg på nye dater og kos deg! Vil denne fyren ha deg så hører du fra han. Hvis ikke, lek deg videre gjennom livet. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:41 #20 Del Skrevet fredag kl 20:41 Er det noe du kan gjøre med det da? Hvis han ikke vil noe mer? Nei det er ikke så mye du kan gjøre. Slutt å over tenk. Du gjør det bare verre for deg selv. Bare gå videre. Det har helt sikkert blitt like kleint om dere har kjent hverandre lenger å. Du finner en som du føler er mye bedre for deg enn det der. Når jeg møtte min mann så følte vi det med en gang. At dette er noe mer. Vi er fortsatt sammen 25 år etter. Anonymkode: 2e9b2...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå