AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har blitt syk, og har vært nesten helt sengeliggende pga feber og nedsatt allmenntilstand. I natt fikk jeg ikke sove fordi jeg hadde veldig vondt i magen, og jeg frøs pga feberen. Jeg merket at mannen våknet også et par ganger. Kl.6 kom inn vår treåring og begynte å hoppe i senga. Faren bare begynte å skrike og kjefte på ham, mens jeg stå opp og tok ham ut til stua helt stille. Han kom ut etter oss og så ut som om han var på vei til å dø. Han hadde tett nese og han sov dårlig. Gikk på kjøkkenet, skrek fordi han ikke fikk nesespray til å virke, fikk den til å virke etterhvert, snudde seg og gikk tilbake til senga....mens jeg satt med sønnen i stua med nesten 39 i feber og sa ikke et ord. Orket ikke krangel så tidlig om morgenen. Tenkte bare for meg selv - er alle menn slike eller bare min? Anonymkode: a9dd3...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Alle eller bare din, altså. Anonymkode: 8e026...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Nei. Du fikk en mann som er crybaby Anonymkode: be289...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
th4don Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Nei, på ingen måte. Som mann selv høres dette helt forkastelig ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Du har en mann som ikke helt har vokst opp, det er vanlig å ha mer omsorgsevne som voksent menneske. Dere må ta en prat om dette.. Anonymkode: 24d58...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Mange menn er sånn, ja, men det er selvsagt mange menn som ikke er sånn. Anonymkode: e025d...500 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden åjåjåj, det kunne mannen her prøvd seg på 🤣- I hvertfall den der aggressive tonen tidlig om morgenen hadde jeg slått hardt ned på. Om han ikke hadde tatt hintet med steinharde blikk, hadde det blitt muntlig, om han ikke hadde tatt det munlige hintet heller så tror jeg at jeg hadde kastet en bøtte med kaldt vann i senga så det ble riktig trivelig å sove der for han. Steike ta! - Det spiller ingen rolle om du var syk, han var syk eller begge var syke, man behandler hverandre OG barna med respekt, uansett dagsform. I min bok er ikke aggresiv fremferd respekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Var han klar over hvordan din tilstand var, eller så han ikke det? Mange får litt skylapper av å bli dårlig selv. Trodde han at du var over det værste? Dersom han visste at du var like dårlig, burde han absolutt snakket med deg og dere burde sammen funnet en løsning. Anonymkode: 3d9f2...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Nei, slike menn innleder jeg ikke forhold til. Han jeg deler livet med hadde aldri opptrådt på denne måten eller ignorert mine behov. Anonymkode: 58d10...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har blitt syk, og har vært nesten helt sengeliggende pga feber og nedsatt allmenntilstand. I natt fikk jeg ikke sove fordi jeg hadde veldig vondt i magen, og jeg frøs pga feberen. Jeg merket at mannen våknet også et par ganger. Kl.6 kom inn vår treåring og begynte å hoppe i senga. Faren bare begynte å skrike og kjefte på ham, mens jeg stå opp og tok ham ut til stua helt stille. Han kom ut etter oss og så ut som om han var på vei til å dø. Han hadde tett nese og han sov dårlig. Gikk på kjøkkenet, skrek fordi han ikke fikk nesespray til å virke, fikk den til å virke etterhvert, snudde seg og gikk tilbake til senga....mens jeg satt med sønnen i stua med nesten 39 i feber og sa ikke et ord. Orket ikke krangel så tidlig om morgenen. Tenkte bare for meg selv - er alle menn slike eller bare min? Anonymkode: a9dd3...ff8 Spørsmålet er om han oppfører seg slik stadig vekk, eller om dette var en engangshendelse eller noe som forekommer sjeldent. Selv den beste kan av og til oppføre seg dårlig i en gitt situasjon, eksempelvis der man har sovet dårlig eller er preget av sykdom eller ubehag. Jeg sier ikke dermed at det er greit at det skjer, men noen og enhver kan innimellom ha uheldige øyeblikk. Anonymkode: ab179...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå