Gå til innhold

Kid og bruk av sentergavekort.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg har opprettet innlegget på feil sted så er det sikkert mulig å flytte det.

Greia er at jeg handlet på kid I forrige uke, på lørdag, noe jeg forsovet aldri gjør. Jeg betalte da med et senter-gavekort ( jeg tenkte at det var greit å bruke det før det ble ugyldig) . Jeg fant ut med en gang da jeg kom hjem med varene det at de ikke passet inn der hvor jeg hadde tenkt at jeg skulle bruke dem. Jeg pakket dem ikke engang opp, de ble liggende pent i posen med kvitteringen.

Så, på tirsdag returnerte jeg varene. Men jeg fikk ikke penger tilbake, kun tilgodelapp. Dette til tross for at kvitteringen sier at det er åpent kjøp i 30 dager. Jeg sa at dette syntes jeg at ikke var riktig da jeg brukte gavekort som er regnet på bruk hos amfi sentre. Det korrekte ville være å tilbakebetale meg der jeg da har mulighet til å også handle andre steder på senteret.

Dermed er den verdien jeg brukte bundet i kids kjede.  Altså, hadde jeg betalt med et kid-gavekort så ville det vært logisk at de ikke betalte meg ut. Men her betalte jeg med senter-gavekort, noe som da tilsvarer kontanter og bankkort. 

Jeg ringte kundeservice, spurte om dette var tilfelle. Påpekte det at det ikke står på kvitteringen, men at det er åpent kjøp innen 30 dager.  Ikke kjøpte jeg møbler der, som det da står på kvitteringen at det er egne bytte og returregler for. Den jeg pratet med kunne ikke svare på det, hun spurte også kollegaer uten å kunne forsvare det. Jeg fikk da beskjed om å ta det med den aktuelle butikken. 

Jeg mener at som forbruker så burde jeg da få de rettigheter som står oppført på kvitteringen. Jeg mener også at dette burde de rett og slett skilte med i kasse områdene i butikkene sine hvis det er lovlig praksis, og ikke minst på kvitteringene og nettsiden sin. Altså kunden burde bli advart om dette før gavekortet blir benyttet.

Jeg ser for meg at nå når vi nærmer oss  jul  så vil nok ganske mange få gavekort, og benytte seg av disse bla i kid sine butikker. 

Jeg mener at dette kan ikke være riktig. Det blir jo som å tvinge til seg kunder. Ja, tyveri rett og slett.

Jeg tenkte at jeg skulle gjøre det beste ut av det og heller bestille noe i nettbutikken, jeg fant noe der som de ikke har i den fysiske butikken her på senteret. Men da er jo ikke engang tilgodelappen et gyldig betalingsmiddel der.. 

Ikke har jeg noen gang opplevd dette andre steder. Jeg har selv arbeidet i butikk, jeg vet det er surt som ansatt å ha nødt til å betale ut verdien av varen. Spesielt i julestria da mange butikker har interne salgskonkuranser og lignende. 

Jeg som kunde føler meg jo faktisk lurt i denne sammenhengen, og det er sånn at jeg kjenner at jeg har behov for å informere og advare andre om dette. 

 

Anonymkode: d2ed5...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der bruker å stå på gavekort at det ikke kan byttes i penger , og da er det låst med tilgode lapp 

Anonymkode: 163fa...2b0

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Der bruker å stå på gavekort at det ikke kan byttes i penger , og da er det låst med tilgode lapp 

Anonymkode: 163fa...2b0

Ja, hun kunne ikke fått det tilbakebetalt i kontanter. Ville vært en ypperlig måte å hvitvaske penger 

Men det kunne kanskje gått an å fått det returnert på gavekortet. 

Ts, har du lest betingelsene for gavekortet? Mulig det står der

Anonymkode: 2faa0...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står kun at kort kan ikke innløses i kontanter. 

Det står ikke at varer kjøpt med gavekort låses i butikk. Jeg ville ikke nødvendigvis ha kontanter eller pengene på konto, jeg ville ha retten til å bruke pengene på senteret.

Hvis du går da å kjøper julegave til noen på kid, og bruker gavekort som betalingsmiddel så skal det da ikke være mulig for mottaker å få pengene til å handle andre steder..  dette burde da tydelig komme frem.

Anonymkode: d2ed5...6f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selger Kid butikken sentergavekort? Har de programvaren for å returnere penger til ett gavekort? 
Det er veldig få butikker jeg kjenner til som har mulighet til å returnere penger til ett gavekort som ikke er solgt i deres butikk.... 

Anonymkode: a196d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette til tross for at kvitteringen sier at det er åpent kjøp i 30 dager.

Anonymkode: d2ed5...6f5

Men er det ikke vanlig at fysiske butikker som har åpent kjøp gir tilgodelapp og ikke kontanter tilbake? De har i hvert fall ingen plikt til å gi kontanter tilbake uansett hvilket kort som ble benyttet til å betale med i utgangspunktet.

Ser at for eksempel gavekortet Amfi bruker presiserer at det ikke er mulig å få refusjon tilbake på gavekortet:

"Dersom man ønsker å returnere varer kjøpt med gavekort fra dittgavekort.no, må man følge butikkens returpolicy. Vennligst merk at refusjon ikke vil bli tilbakeført til gavekortet fra dittgavekort.no."

Anonymkode: 7a8ee...04d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nok ganske vanlig og som forventet. Jeg ville ikke trodd KID kunne returnere dette til noe sentergavekort. 

Anonymkode: a94ba...aef

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo vanlig å få tilgodelapp og ikke kontanter når man levere tilbake varer. Veldig sjeldent jeg får penger hvert fall. Uansett betalingsmåten min. Kjøpt deg sengesett da. Så har du brukt opp gavekortet. 

Anonymkode: 1f9a3...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig at det er vanskelig å få omgjort gavekort til cash. Blant annet så handler det om at gavekort ofte brukes til hvitvasking eller helleri (altså at gavekortet er stjålet). Jeg har jobbet i ulike typer butikker som aksepterer ulike gavekort, og jeg har aldri hørt om at det skal være mulig å omgjøre gavekortet til penger. Dette står vel ofte svart på hvitt når man kjøper/mottar gavekort også: kan ikke byttes til penger. Og da må jo det gjelde også hvis man skal returnere noe som er kjøpt med det. 

Det ideelle i sin situasjon ville nok vært om Kid kunne etterfylt verdien på gavekortet, men her er det nok rent praktiske utfordringer som systemer som ikke er samkjørte. 

Anonymkode: 7cae2...f5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Om jeg har opprettet innlegget på feil sted så er det sikkert mulig å flytte det.

Greia er at jeg handlet på kid I forrige uke, på lørdag, noe jeg forsovet aldri gjør. Jeg betalte da med et senter-gavekort ( jeg tenkte at det var greit å bruke det før det ble ugyldig) . Jeg fant ut med en gang da jeg kom hjem med varene det at de ikke passet inn der hvor jeg hadde tenkt at jeg skulle bruke dem. Jeg pakket dem ikke engang opp, de ble liggende pent i posen med kvitteringen.

Så, på tirsdag returnerte jeg varene. Men jeg fikk ikke penger tilbake, kun tilgodelapp. Dette til tross for at kvitteringen sier at det er åpent kjøp i 30 dager. Jeg sa at dette syntes jeg at ikke var riktig da jeg brukte gavekort som er regnet på bruk hos amfi sentre. Det korrekte ville være å tilbakebetale meg der jeg da har mulighet til å også handle andre steder på senteret.

Dermed er den verdien jeg brukte bundet i kids kjede.  Altså, hadde jeg betalt med et kid-gavekort så ville det vært logisk at de ikke betalte meg ut. Men her betalte jeg med senter-gavekort, noe som da tilsvarer kontanter og bankkort. 

Jeg ringte kundeservice, spurte om dette var tilfelle. Påpekte det at det ikke står på kvitteringen, men at det er åpent kjøp innen 30 dager.  Ikke kjøpte jeg møbler der, som det da står på kvitteringen at det er egne bytte og returregler for. Den jeg pratet med kunne ikke svare på det, hun spurte også kollegaer uten å kunne forsvare det. Jeg fikk da beskjed om å ta det med den aktuelle butikken. 

Jeg mener at som forbruker så burde jeg da få de rettigheter som står oppført på kvitteringen. Jeg mener også at dette burde de rett og slett skilte med i kasse områdene i butikkene sine hvis det er lovlig praksis, og ikke minst på kvitteringene og nettsiden sin. Altså kunden burde bli advart om dette før gavekortet blir benyttet.

Jeg ser for meg at nå når vi nærmer oss  jul  så vil nok ganske mange få gavekort, og benytte seg av disse bla i kid sine butikker. 

Jeg mener at dette kan ikke være riktig. Det blir jo som å tvinge til seg kunder. Ja, tyveri rett og slett.

Jeg tenkte at jeg skulle gjøre det beste ut av det og heller bestille noe i nettbutikken, jeg fant noe der som de ikke har i den fysiske butikken her på senteret. Men da er jo ikke engang tilgodelappen et gyldig betalingsmiddel der.. 

Ikke har jeg noen gang opplevd dette andre steder. Jeg har selv arbeidet i butikk, jeg vet det er surt som ansatt å ha nødt til å betale ut verdien av varen. Spesielt i julestria da mange butikker har interne salgskonkuranser og lignende. 

Jeg som kunde føler meg jo faktisk lurt i denne sammenhengen, og det er sånn at jeg kjenner at jeg har behov for å informere og advare andre om dette. 

 

Anonymkode: d2ed5...6f5

Prøv å fatte deg i korthet, neste gang. Du klarer fint å få frem poenget ditt uten å gjenta deg selv. 
 

Når det på kassalappen står åpent kjøpt ol. Så gjelder det for dirkete betaling via kontanter eller kontanter fra bankkort/kredittkort. Ved retur kan du da få pengene tilbake på kortet du betalte med. 
 

Når du kjøper med gavekort, så setter du tilside den bestemmelsen om kontant betaling. 
 

Jeg vil anta at du ikke kunne få pengene tilbake på gavekortet, og derfor måtte du få tilgodekort/tilgodeseddel. 
 

Pengene til butikken kommer ikke fra deg direkte men går via et gavekort, som butikken får pengene for varene fra. Altså kan de da ikke ta av butikkens penger for å gi deg tilbake verdien av varene du returnerte. 
 

Tenk deg at kunder med gavekort går inn i en butikk lørdag, kjøper varer for hele gavekortet og tirsdag leverer varene tilbake. Da blir det et tapsprosjekt å drive butikk. 

Anonymkode: ffdab...582

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er veldig vanlig at det er vanskelig å få omgjort gavekort til cash. Blant annet så handler det om at gavekort ofte brukes til hvitvasking eller helleri (altså at gavekortet er stjålet). Jeg har jobbet i ulike typer butikker som aksepterer ulike gavekort, og jeg har aldri hørt om at det skal være mulig å omgjøre gavekortet til penger. Dette står vel ofte svart på hvitt når man kjøper/mottar gavekort også: kan ikke byttes til penger. Og da må jo det gjelde også hvis man skal returnere noe som er kjøpt med det. 

Det ideelle i sin situasjon ville nok vært om Kid kunne etterfylt verdien på gavekortet, men her er det nok rent praktiske utfordringer som systemer som ikke er samkjørte. 

Anonymkode: 7cae2...f5c

Du har så rett. 
Når jeg kjøper vaskekort til bilvask med 5 klipp, så får jeg beskjed om å beholde kvitteringen på vaskekortet slik de stifter den på. Og så får jeg en ekstra kvittering til å ha hjemme. Fordi folk svindler over en lav sko med disse vaskeklippekortene. De kontrollerer kvitteringen hver gang jeg går inn og sier jeg skal bruke et vaskeklipp av kortet. 
Det er helt utrolig hva som kan svindles med i dag. Som ikke kjeltring så er dette helt nytt at man kan hvitvaske via gavekort. Men alt er visst mulig, i dag.

Anonymkode: ffdab...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 10.40):

Det står kun at kort kan ikke innløses i kontanter. 

Det står ikke at varer kjøpt med gavekort låses i butikk. Jeg ville ikke nødvendigvis ha kontanter eller pengene på konto, jeg ville ha retten til å bruke pengene på senteret.

Hvis du går da å kjøper julegave til noen på kid, og bruker gavekort som betalingsmiddel så skal det da ikke være mulig for mottaker å få pengene til å handle andre steder..  dette burde da tydelig komme frem.

Anonymkode: d2ed5...6f5

Da kunne en omgått gavekort reglene da om en skulle handlet et sted, levert tilbake varen og fått igjen kontanter. Du får heller ikke pengene tilbake fra KID om du kjøper en julegave uavhengig av betalingsmiddel om det er byttelapp. Da må vedkommende ha kvittering, og er det betalt med kredittkort så går det tilbake til betalingsmiddelet og da må vedkommende ha med kortet.

Så vanskelig er det ikke å forstå- Butikken har gjort det helt rikitg. Mange butikker får du kun pengene igjen kun om du deponerer, men da kan du ikke bruke gavekort

Anonymkode: e0e7e...7d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 10.25):

Om jeg har opprettet innlegget på feil sted så er det sikkert mulig å flytte det.

Greia er at jeg handlet på kid I forrige uke, på lørdag, noe jeg forsovet aldri gjør. Jeg betalte da med et senter-gavekort ( jeg tenkte at det var greit å bruke det før det ble ugyldig) . Jeg fant ut med en gang da jeg kom hjem med varene det at de ikke passet inn der hvor jeg hadde tenkt at jeg skulle bruke dem. Jeg pakket dem ikke engang opp, de ble liggende pent i posen med kvitteringen.

Så, på tirsdag returnerte jeg varene. Men jeg fikk ikke penger tilbake, kun tilgodelapp. Dette til tross for at kvitteringen sier at det er åpent kjøp i 30 dager. Jeg sa at dette syntes jeg at ikke var riktig da jeg brukte gavekort som er regnet på bruk hos amfi sentre. Det korrekte ville være å tilbakebetale meg der jeg da har mulighet til å også handle andre steder på senteret.

Dermed er den verdien jeg brukte bundet i kids kjede.  Altså, hadde jeg betalt med et kid-gavekort så ville det vært logisk at de ikke betalte meg ut. Men her betalte jeg med senter-gavekort, noe som da tilsvarer kontanter og bankkort. 

Jeg ringte kundeservice, spurte om dette var tilfelle. Påpekte det at det ikke står på kvitteringen, men at det er åpent kjøp innen 30 dager.  Ikke kjøpte jeg møbler der, som det da står på kvitteringen at det er egne bytte og returregler for. Den jeg pratet med kunne ikke svare på det, hun spurte også kollegaer uten å kunne forsvare det. Jeg fikk da beskjed om å ta det meen aktuelle butikken. 

Jeg mener at som forbruker så burde jeg da få de rettigheter som står oppført på kvitteringen. Jeg mener også at dette burde de rett og slett skilte med i kasse områdene i butikkene sine hvis det er lovlig praksis, og ikke minst på kvitteringene og nettsiden sin. Altså kunden burde bli advart om dette før gavekortet blir benyttet.

Jeg ser for meg at nå når vi nærmer oss  jul  så vil nok ganske mange få gavekort, og benytte seg av disse bla i kid sine butikker. 

Jeg mener at dette kan ikke være riktig. Det blir jo som å tvinge til seg kunder. Ja, tyveri rett og slett.

Jeg tenkte at jeg skulle gjøre det beste ut av det og heller bestille noe i nettbutikken, jeg fant noe der som de ikke har i den fysiske butikken her på senteret. Men da er jo ikke engang tilgodelappen et gyldig betalingsmiddel der.. 

Ikke har jeg noen gang opplevd dette andre steder. Jeg har selv arbeidet i butikk, jeg vet det er surt som ansatt å ha nødt til å betale ut verdien av varen. Spesielt i julestria da mange butikker har interne salgskonkuranser og lignende. 

Jeg som kunde føler meg jo faktisk lurt i denne sammenhengen, og det er sånn at jeg kjenner at jeg har behov for å informere og advare andre om dette. 

 

Anonymkode: d2ed5...6f5

Tyveri faktisk. Hjelpes. Butikken har gjort helt riktig. Ingen som tvinger til seg kunder, men de fleste leser reglene på gavekortene sine. Du har brukt et betalingsmiddel hvor det står at det ikke kan løses inn  i kontanter, det er på en måte dette du har prøvd å gjøre slik du skisserer. 

Butikkenen får ikke informert om alle tenkelige scenarioer, det står enkelt forklart på gavekort at det ikke kan løses inn i kontanter. Du kan ikke forvente at butikkene skal ha alle mulige retur mulligheter.

Så ingen som har lurt deg, du får ta det på din egenkappe for dumskap/forståelse på løses ikke inn i kontanter. Gave kort er litt sånn brukt er brukt, og du finner garantert noe på KID du kan bruke. 

Og får folk gavekort og bruker de på KID eller andre steder så ville jo reglene gjelde uansett betalingsmiddel, betaler du med kort/gavekort/kontanter får vedkokkemnde som mottar gave uansett ikke penger i retur om de har byttelapp.

Lurer på hvilken type butikk du har jobbet i som ikke skjønner dette

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: e0e7e...7d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er helt normalt, men jeg skjønner at du syntes det er kjedelig TS. Om du finner noe på nettsiden til KID du vil ha, kan du ikke få den aktuelle butikken til å bestille det inn til deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var så «enkelt» å bytte gavekort i penger, så hadde butikkene fått et ras av folk som «handlet», for og så komme tilbake og kreve beløpet tilbake i kontanter/penger inn på bankkortet. Og jeg tenker at selvfølgelig får ikke du pengene tilbake på den måten. 

Anonymkode: f54f0...9ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer, sånn er det på mitt senter også, men takk for påminnelsen, det er surt. 

Anonymkode: 91623...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 10.25):

Om jeg har opprettet innlegget på feil sted så er det sikkert mulig å flytte det.

Greia er at jeg handlet på kid I forrige uke, på lørdag, noe jeg forsovet aldri gjør. Jeg betalte da med et senter-gavekort ( jeg tenkte at det var greit å bruke det før det ble ugyldig) . Jeg fant ut med en gang da jeg kom hjem med varene det at de ikke passet inn der hvor jeg hadde tenkt at jeg skulle bruke dem. Jeg pakket dem ikke engang opp, de ble liggende pent i posen med kvitteringen.

Så, på tirsdag returnerte jeg varene. Men jeg fikk ikke penger tilbake, kun tilgodelapp. Dette til tross for at kvitteringen sier at det er åpent kjøp i 30 dager. Jeg sa at dette syntes jeg at ikke var riktig da jeg brukte gavekort som er regnet på bruk hos amfi sentre. Det korrekte ville være å tilbakebetale meg der jeg da har mulighet til å også handle andre steder på senteret.

Dermed er den verdien jeg brukte bundet i kids kjede.  Altså, hadde jeg betalt med et kid-gavekort så ville det vært logisk at de ikke betalte meg ut. Men her betalte jeg med senter-gavekort, noe som da tilsvarer kontanter og bankkort. 

Jeg ringte kundeservice, spurte om dette var tilfelle. Påpekte det at det ikke står på kvitteringen, men at det er åpent kjøp innen 30 dager.  Ikke kjøpte jeg møbler der, som det da står på kvitteringen at det er egne bytte og returregler for. Den jeg pratet med kunne ikke svare på det, hun spurte også kollegaer uten å kunne forsvare det. Jeg fikk da beskjed om å ta det med den aktuelle butikken. 

Jeg mener at som forbruker så burde jeg da få de rettigheter som står oppført på kvitteringen. Jeg mener også at dette burde de rett og slett skilte med i kasse områdene i butikkene sine hvis det er lovlig praksis, og ikke minst på kvitteringene og nettsiden sin. Altså kunden burde bli advart om dette før gavekortet blir benyttet.

Jeg ser for meg at nå når vi nærmer oss  jul  så vil nok ganske mange få gavekort, og benytte seg av disse bla i kid sine butikker. 

Jeg mener at dette kan ikke være riktig. Det blir jo som å tvinge til seg kunder. Ja, tyveri rett og slett.

Jeg tenkte at jeg skulle gjøre det beste ut av det og heller bestille noe i nettbutikken, jeg fant noe der som de ikke har i den fysiske butikken her på senteret. Men da er jo ikke engang tilgodelappen et gyldig betalingsmiddel der.. 

Ikke har jeg noen gang opplevd dette andre steder. Jeg har selv arbeidet i butikk, jeg vet det er surt som ansatt å ha nødt til å betale ut verdien av varen. Spesielt i julestria da mange butikker har interne salgskonkuranser og lignende. 

Jeg som kunde føler meg jo faktisk lurt i denne sammenhengen, og det er sånn at jeg kjenner at jeg har behov for å informere og advare andre om dette. 

 

Anonymkode: d2ed5...6f5

På en måte så er det ikke KID som har valgt å binde pengene dine til sin kjede. Det er det du som har gjort. 

Du har betalt med et betalingsmiddel som var gyldig i denne KID butikken, i butikken, men samtidig med et betalingsmiddel som gjør at retur og utbetaling av kontanter ikke kan gjøres. 
Når du da ikke ville ha varene likevel, har du fått muligheten til å kjøpe noe annet hos KID. Altså har du fått igjen verdien av varene, men med en binding som er strengere enn den du hadde. (Men antagelig lenger gyldighetstid enn det du hadde igjen på gavekortet ditt.)
Men KID tvang deg ikke til å kjøpe noe for gavekortet ditt hos dem. Det var noe du valgte å gjøre. De har også latt deg veksle inn igjen varene mot tilsvarende verdi du kan bruke på noe annet. Så de har gjort det de kan.

Erfaring til senere: 
Dersom du har et senter-gavekort, så er det lurt å være sikker på at du vil ha varene du bruker dette på. 
Om det er varer du er usikker på, og ønsker fullt åpent-kjøp, så bruk kontanter/bankkort. Da har du mulighet til å få pengene returnert. 

Anonymkode: 5923e...590

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om det var så «enkelt» å bytte gavekort i penger, så hadde butikkene fått et ras av folk som «handlet», for og så komme tilbake og kreve beløpet tilbake i kontanter/penger inn på bankkortet. Og jeg tenker at selvfølgelig får ikke du pengene tilbake på den måten. 

Anonymkode: f54f0...9ff

Og jeg mistenker faktisk at du bevisst har prøvd å skaffe deg tilgang til pengene/kontantene på denne måten…

Anonymkode: f54f0...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 10.40):

Det står kun at kort kan ikke innløses i kontanter. 

Det står ikke at varer kjøpt med gavekort låses i butikk. Jeg ville ikke nødvendigvis ha kontanter eller pengene på konto, jeg ville ha retten til å bruke pengene på senteret.

Hvis du går da å kjøper julegave til noen på kid, og bruker gavekort som betalingsmiddel så skal det da ikke være mulig for mottaker å få pengene til å handle andre steder..  dette burde da tydelig komme frem.

Anonymkode: d2ed5...6f5

Spiller ingen trille hvordan du betaler når du kjøper gaver. Gaver får man uansett aldri byttet inn i kontanter, der der det andre varer eller tilgodelapp som gjelder.

Hvordan tror du det hadde blitt for butikker hvis det var lov å bytte gavekort inn i kontanter ved å kjøpe noe og returnere det?  Du må ha levd under en sten hvis du ikke har fått med deg at dette ikke er mulig. Og du er den sære kunden som alle ler av hvis du krangler på det.

Anonymkode: 94deb...a1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...