Gå til innhold

Julegave til 15 åring? Aner ikke hva jeg skal kjøpe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sol de Janerio produkter, god shampoo og balsam, lip oil, bøker, brettspill, duftlys, iTunes gavekort

Anonymkode: e7c93...451

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt gavekort på Kicks til et par 15 åringer her, greit når det er jenter. Synes det er verre med gutter, så har kjøpt gavekort på kino og 3 flax lodd til et par gutter på den alderen. 

Anonymkode: 2f4ab...492

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jenta ikke har lov til å ha penger, derfor antar jeg at hun sliter alvorlig med noe. Da er ikke gavekort en god idé, for disse kan hun selge. Jeg ville heller kjøpt en "gavekurv" med småting hun ikke kan få en stor sum penger for; monster, iste/iskaffe, julepotetgull, julesokker, shampoo/balsam, dusjsåpe e.l.

Anonymkode: 75a6d...2f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du sier jenta ikke har lov til å ha penger, derfor antar jeg at hun sliter alvorlig med noe. Da er ikke gavekort en god idé, for disse kan hun selge. Jeg ville heller kjøpt en "gavekurv" med småting hun ikke kan få en stor sum penger for; monster, iste/iskaffe, julepotetgull, julesokker, shampoo/balsam, dusjsåpe e.l.

For en kjip julegave…

Anonymkode: 50f18...2ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For en kjip julegave…

Hvorfor det? Jeg liker sånne gaver. Kanskje sett bort ifra energidrikk/iskaffe. 

Anonymkode: 15de3...174

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor det? Jeg liker sånne gaver. Kanskje sett bort ifra energidrikk/iskaffe. 

Anonymkode: 15de3...174

En pose med hverdagsvarer fra nærbutikken? Ja jøss, fint å få på en tirsdag i november, men på julaften?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke langt unna den alderen selv, enig i at tenåringer er så forskjellige at det blir umulig å gi et konkret svar. Eksempelvis var jeg (og er) veldig glad i bøker og lesing, da engelske klassikere og biografier. For meg hadde det vært midt i blinken med en bok fra Ark med andre ord. Vennene mine var mye mer opptatt av vesker og sminke, så for dem hadde nok øredobber, ringer eller smykker vært midt i blinken. Anbefaler ikke å kjøpe sminke da de fleste av oss holder oss til produkter vi vet fungerer bra for oss. Også vet du jo heller ikke nøyaktig hvilke farger og shades hun foretrekker.

Jeg ville nok, hvis jeg måtte gi uten noen spesiell info på hennes preferanser, gått for et armbånd eller kjede med pent motiv. Evt også gavekort som folk har nevnt, men helst på et senter hvor kun kan velge og vrake selv. 

Anonymkode: c82a1...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (På 22.11.2024 den 10.23):

Hæ?! En 15-åring har ikke lov til å ha penger...?!

Du er dårlig på lese mellom linjene..

Anonymkode: 717a1...6b8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15-åringer er så ulike. Hadde det vært til datteren så hadde det vært sminke/parfyme jeg hadde rådet deg til å kjøpe,  til den 15-årige nabojenta noe med friluft og til niesen på 15 år noe gamingrelatert.   

Skal man gi annet enn penger så må man vite om ungdommens interesser.  15-årige niesen vår får julekopp med sjokolade og marshmallow med 500kr i gavekort på et kjedeshoppingsenter (orker ikke velge ut noe) 

Anonymkode: 087ff...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du er dårlig på lese mellom linjene..

Anonymkode: 717a1...6b8

Poenget er at alt kan omsettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En pose med hverdagsvarer fra nærbutikken? Ja jøss, fint å få på en tirsdag i november, men på julaften?

For ei som ikke har mulighet til å kjøpe sånn selv, kan det faktisk være kjekt😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på omtrent samme alder ønsker seg pysjbukse, sports sokker, masse ulike typer importert godteri, dusjsåper o.l. ansiktsmasker er ofte populært i den alderen. Gavekort er supert hvis det er greit gi til henne da. 

Anonymkode: 67a41...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For ei som ikke har mulighet til å kjøpe sånn selv, kan det faktisk være kjekt😊

Har ikke en 15-åring mulighet til det….? Kryr jo av ungdom på shoppingsentrene ved meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke en 15-åring mulighet til det….? Kryr jo av ungdom på shoppingsentrene ved meg.

Denne spesifikke 15-åringen har ikke lov til å ha penger, så hun kan nok ikke kjøpe noe som helst selv.

Anonymkode: eced3...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Denne spesifikke 15-åringen har ikke lov til å ha penger, så hun kan nok ikke kjøpe noe som helst selv.

Anonymkode: eced3...35c

En 15-åring får tak i penger om den har lyst, spesielt ei jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pysjbukse? Produkter fra Ida Warg eller Rituals? 
En gavepose med ansiktsmaske, badebombe, neglelakk, lipbalm, jule sjokolade (freia sine er gode) etc?

duftpinner? Sengesett (mine barn liker godt å få nytt sengetøy). Noe til rommet? 

Anonymkode: 69702...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårhåndkle og produkter til håret hennes? 
mye tilbud på f.eks HM denne uken. 

Anonymkode: 69702...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...