AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #41 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det synes jeg. Jeg spurte pent og hvorfor er det viktig hva jeg har kjøpt? Anonymkode: 737f8...860 Har du kjøpt? Eller bestilt? det er egentlig ikke så viktig, det er avtalen du gjorde med butikken og om det var en vare de bestilte inn spesielt til deg som er viktig. At det er duftlys spiller ingen rolle. Anonymkode: a0911...303 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #42 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men da kan man jo bare si at varer kun bestilles til butikk ved forhandsbetaling. Eller gjøre det enklere for seg selv. bestille på nett. Da har man tre ukers angrefrist etter loven. Anonymkode: 2792a...864 Det kan man. Noen kunder synes det er dårlig service, og det blir en konsekvens av at andre ikke henter det de har bestilt dessverre. Anonymkode: a0911...303 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå