AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Det er en butikk som har bestilt en vare for meg, men denne varen fikk jeg i gave etter jeg bestilte i en butikk. Må har varen kommet, må jeg allikevel kjøpe den? Anonymkode: 737f8...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Det kommer jo an på avtalen du gjorde med butikken. Anonymkode: 2ed2d...6fe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer jo an på avtalen du gjorde med butikken. Anonymkode: 2ed2d...6fe Bare spurte om de kunne bestille til meg og de sa de skulle si ifra når det kom, det er det eneste. Ts Anonymkode: 737f8...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Synes egentlig det, ja. Anonymkode: f1b2d...786 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare spurte om de kunne bestille til meg og de sa de skulle si ifra når det kom, det er det eneste. Ts Anonymkode: 737f8...860 Hvilken type butikk er det snakk om? Er det en spesiell vare du har bestilt? Hvis det er for eksempel en sær lokal poesibok fra en bokhandel bør du kjøpe den ja. Er det en nyere utgivelse som de uansett får solgt, så går det nok bra Anonymkode: 9c8ac...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er en butikk som har bestilt en vare for meg, men denne varen fikk jeg i gave etter jeg bestilte i en butikk. Må har varen kommet, må jeg allikevel kjøpe den? Anonymkode: 737f8...860 Å sitte og hale info ut av en ts som spør om hjelp gidder ingen. Hvorfor ikke gi bitte litt mer relevant info i hi ditt? Anonymkode: afed9...777 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Jeg mener du må kjøpe den, da du har bedt de bestille den til deg uten forbehold. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Tja. Kommer an på pris og om butikken har returrett til leverandør eller ikke. Anonymkode: 58e4a...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvilken type butikk er det snakk om? Er det en spesiell vare du har bestilt? Hvis det er for eksempel en sær lokal poesibok fra en bokhandel bør du kjøpe den ja. Er det en nyere utgivelse som de uansett får solgt, så går det nok bra Anonymkode: 9c8ac...65b Nei, helt vanlig butikk med interiør og klær. Bestilte en duftlys. ts Anonymkode: 737f8...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Å sitte og hale info ut av en ts som spør om hjelp gidder ingen. Hvorfor ikke gi bitte litt mer relevant info i hi ditt? Anonymkode: afed9...777 Duftlys, er det nok info til deg? Og likevel velger du å skrive…🙄 Nå er det blitt nesten helt umulig å spørretime noe på KG uten å få kjeft av bedrevitere. Anonymkode: 737f8...860 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Duftlys, er det nok info til deg? Og likevel velger du å skrive…🙄 Nå er det blitt nesten helt umulig å spørretime noe på KG uten å få kjeft av bedrevitere. Anonymkode: 737f8...860 Jeg er ikke den du siterer, men det er da naturlig å gi all relevant informasjon i HI. Ellers blir det jo "hvor langt er et tau" type spørsmål, hvor andre har svært liten forutsetning for å gi korrekt svar pga potensielle variabler. Anonymkode: a1e29...397 14 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Duftlys, er det nok info til deg? Og likevel velger du å skrive…🙄 Nå er det blitt nesten helt umulig å spørretime noe på KG uten å få kjeft av bedrevitere. Anonymkode: 737f8...860 Mener du oppriktig at du har gitt nok informasjon i HI...? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden "Er jeg bindende"?? Seriøst?? Anonymkode: e9614...3c2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): "Er jeg bindende"?? Seriøst?? Anonymkode: e9614...3c2 Å be en butikk bestille inn et duftlys til seg, for så å ikke kjøpe det?? Seriøst?? Anonymkode: 67d24...d68 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden Du kan vel ha to duftlys, de brukes jo opp? Så klart du bør kjøpe det når du har fått dem til å bestille det spesielt til deg. Ja, synes du er bundet til avtalen! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Da jeg jobbet i lignende butikk var alle spesialiststillinger bindende da vi ikke kunne sette varer utenfor sortimentet i hylla. Kunne ikke trekke kunden etter håret inn for å betale, men stolte på alle vi bestilte noe ekstra for faktisk kom og kjøpte det. Hvis ikke hadde vi måtte kutte ut den ekstra servicen. Et duftlys ekstra er kjekt å ha TS, det verken varer evig eller går ut på dato. Anonymkode: 3536d...370 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden Jeg skjønner ikke hvor gaven kommer inn i bildet. Har du fått en gave av en butikk fordi du gjorde en bestilling du nå ikke vil ha? Anonymkode: 3b769...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvor gaven kommer inn i bildet. Har du fått en gave av en butikk fordi du gjorde en bestilling du nå ikke vil ha? Anonymkode: 3b769...f6b Hun ba en butikk om bestille inn et duftlys. Etter hun hadde lagt inn bestillingen så fikk hun duftlyset i gave av noen. TS - spør butikken. Duftlys er jo forbruksvare så det gjør jo ikke noe å ha to. Anonymkode: aa15a...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden Butikken har tatt inn en vare spesielt til deg, og da kjøper du selvsagt denne varen. Det har ingen betydning at du har fått samme lys i gave, det er en forbruksvare. Anonymkode: c0d0a...c32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden For ikke så lenge siden bestilte en butikk en del til en hundesele for meg. Da delen kom til butikken hadde selen den skulle på blitt borte så jeg trengte ikke denne delen lenger. Jeg holdt selvfølgelig kjeft og kjøpte delen, det er da ikke butikkens feil at jeg ikke trengte den lenger. De hadde bestilt den til meg, så da er den mitt problem. Anonymkode: 3536d...370 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå