Gå til innhold

Om du fikk det gratis ville du ha takket ja til fettsuging og tummy tuck

AnonymBruker

Gratis fettsuging og tummy tuck  

69 stemmer

1. 1. Om du fikk gratis fettsuging og tummy tuck ville du ha gjennomført det?

• Ja
      36
    • Nei
      33

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange ville hivd seg på og gått fjernet fett og overflødig hud om de fikk muligheten. 

Anonymkode: 151fb...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betalte det selv, så hadde selvsagt takket ja 😂 ikke nå da, når jeg allerede har gjort det.

fikk 3 barn først

Anonymkode: 7557c...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ingen tru på at virker. En dårlig løsning i lengden.

Anonymkode: 40b5d...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en nødvendig mageoperasjon for ca. et halvt år siden. Det gikk ikke helt som det skulle, og jeg er fortsatt redusert! (Begynner å komme seg nå). 

Så nei, med viten om hvor tøffe disse månedene har vært, ville jeg aldri utsatt meg for det for bare utseende. 

Anonymkode: 7c9fa...458

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på samtale med kirurg på Aleris i 2019.

Han mente at jeg hadde splittet de øvre magemusklene samt at jeg var "egnet" for full bukplastikk. Hadde ikke takket nei til fettsuging i tillegg. Tror prisen da var nærmere 70.000 for å gå det gjort. Dyrere pr 2024.

Har dessverre ikke råd til å betale selv og jeg har ikke såååå mye heng at jeg får det dekt. Sukk! Får bare være smålubben da. Nå er jeg blitt 56 år og orker ikke stresse med det. Men magen min har jeg hatt komplekser for hele livet, flr barn også. Meeen, det fins verre plager enn dette.  

Anonymkode: 6ecbc...dbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var på samtale med kirurg på Aleris i 2019.

Han mente at jeg hadde splittet de øvre magemusklene samt at jeg var "egnet" for full bukplastikk. Hadde ikke takket nei til fettsuging i tillegg. Tror prisen da var nærmere 70.000 for å gå det gjort. Dyrere pr 2024.

Har dessverre ikke råd til å betale selv og jeg har ikke såååå mye heng at jeg får det dekt. Sukk! Får bare være smålubben da. Nå er jeg blitt 56 år og orker ikke stresse med det. Men magen min har jeg hatt komplekser for hele livet, flr barn også. Meeen, det fins verre plager enn dette.  

Jeg betalte 70k i 2013 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ha fettsugd beina mine! Har dessverre lipødem. 

Anonymkode: 31571...4cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg betalte 70k i 2013 🤔

Ja okei, prisen har kanskje holdt seg lik på den tiden. Men voldsom prisstigning nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har litt fett og mage etter to barn, men jeg har ikke god erfaring med operasjoner generelt. Kroppen min lager hypertrofiske arr  og det er alltid noe problemer etter enhver, selv liten, operasjon. 

Anonymkode: c159a...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg lurer på hvor mange ville hivd seg på og gått fjernet fett og overflødig hud om de fikk muligheten. 

Anonymkode: 151fb...a62

Aldri i livet. 
Gratis tilbud, ingen rettigheter om noe går galt. Selv ikke NPE gjelder for gratis tilbud. 

Anonymkode: 8eb6c...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det ville jeg ikke. Jeg kjenner noen som fettsugde lårene sine. Da ble nervebaner skadet, slik at de ikke lenger har følelse i huden på lårene. Jeg ville aldri tatt en sånn risiko.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke noe som trenger å suges eller tuckes

Anonymkode: 56beb...19f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Resultatet blir sjeldent bra. Som en skriver lenger opp, nervebaner, spesielt  pudendusnerven kan skades,  og det kan gi kroniske smerter, som kan gi masse ubehag, alt fra å sitte vanlig kan gi smerter, gå på do, samleie osv., Fett kan også oppstå nye steder på kroppen, fordi fettcellene er fjernet/skadet. Huden blir ofte ikke pen, ujevn og rar.  Og hvis du legger på deg igjen, så vil det ødelegge resultatet veldig fort. 

Anonymkode: 51c81...25f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trenger ikke fettsuging mener jeg, (59 kg/163 cm) men etter 2 barn har jeg endel overflødig hud på magen. Det plager meg mest i forhold til å finne bukser som passer, passer den rundt magen er den altfor stor rundt lår/ben. Og de ekle hudrullene når jeg sitter..har merket litt lukt fra navelen. Så ja, dette sjenerer meg selv om det er til å leve med.  Har faktisk tenkt litt på bukplastikk og har penger til det. Men vet ikke om jeg våger. Mest redd for narkosen, smerter etterpå.. blir resultatet bra osv osv..  men må kanskje gjøre noe på sikt, det er for mye hud rett og slett.

Anonymkode: 24ce1...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min operasjon ble offenlig dekket pga delte mage muskler etter graviditet. Resultatet ble veldig bra men det var VELDIG vondt og lang rekonvalesenstid. Jeg hadde ikke henge mage så det var lite å fjerne. Jeg tenkte at følelsen å ha det så vondt ønsket jeg ikke min bitreste fiende. Fettsuging hadde jeg heller ikke turt. 

Anonymkode: 9e705...01f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettsuging nei, (er 167 cm/47 kilo) men har litt løs hud på magen etter å ha vært gravid x 4. Men det plager meg ikke nok til å ville opereres. 

Anonymkode: 0c57e...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja? Har veldig hengemage/forkle etter fødsler og gått ned i vekt, men skal først stramme opp det som kan strammes opp ved egen innsats først, så får jeg se. Det som er utfordring når det henger så mye er jo at man blir klam i folden, at klær passer ujevnt på grunn av større rundt mage enn rumpe og at det påvirker utfoldelse i sexlivet til en viss grad. Har en mann som jeg er veldig trygg på og han elsker meg som jeg er, men kjenner det gjør noe med meg innimellom når jeg kjenner magen daske i takt med bryst f.eks😬🙄😞

Anonymkode: 80004...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...