Gå til innhold

Hvorfor er doggy så deilig for begge kjønn?

Farmer_John

Anbefalte innlegg

Doggy er den stillingen jeg kommer oftest i. Lett å fingre samtidig. 

Anonymkode: c6d81...545

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har dere kvinner som ikke liker doggy barn?

Anonymkode: d9dda...3d7

ja, to. men likte det ikke før barn heller.

Anonymkode: 1f51a...735

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy er digg når jeg stimulere klitoris og få orgasme mens han går inn og ut av meg 😊

Anonymkode: f5037...7ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmer_John skrev (9 timer siden):

Selv synes jeg at doggy er den deiligste av alle stillingene! Har inntrykk av at både kvinner og menn har stor nytelse i den stillingen  🙂 Noen som er enige?

Når jeg som mann blir tatt analt i doggy, treffes prostata. Jeg for så sykt deilige prostata orgasmer av dette og får lett multiorgasmer da

G23

Anonymkode: 7531a...a99

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker det. Men kommer ikke så det er noe vi gjør før han kommer og etter jeg har kommet. Vi er ekstremt dyriske når vi har sex og jeg elsker når han slipper dyret ut og blir litt dominerende. 

Han har aldri turt å være så fri som han er med meg og det tenner meg sykt.

Anonymkode: 88b53...3d3

Kult, får han bra orgasmer av doggy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her, elsker doggy! Men jeg ligger med overkroppen på en pute og fingrer meg samtidig, er så deilig! Men penis må ikke være for lang, da blir det smertefullt. 

Anonymkode: ce170...772

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når jeg som mann blir tatt analt i doggy, treffes prostata. Jeg for så sykt deilige prostata orgasmer av dette og får lett multiorgasmer da

G23

Svarer meg selv😅

Jeg får orgasmer kun av doggy penitrering uten å røre penis. Det går så sykt intenst og leeenge😅

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har damene her tenkt på payback time? Dere som er drittlei av menn som absolutt må ta dere som ei bikkje bakfra.
Innta en herrrlig ertesuppe til middag og når det er tid for sex senere og mannen vil ta dere doggy så slipper dere en real illeluktende promp. Da tenker jeg mannen tenker seg om neste gang..

Anonymkode: f5c16...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den stillingen jeg synes det er enklest å ta på meg selv samtidig. Så funker veldig bra for meg. Beste stilling for en kjappis. Aller helst en kjappis på badet, stående bøyd over vasken. For da kan jeg se mannens ansikt i speilet, og får kontakt selv om det er bakfra. 

Anonymkode: d00f4...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy er deilig, men mannen må holde hånden på klitoris og liksom ta i mot støtene. Da er det utrolig godt.

Anonymkode: 9fbd8...81b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del tror jeg der er fordi p. da treffer akkurat på de rette stedene inni meg .

Anonymkode: 1a150...0e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy gir verken meg eller kona noe. Ingen av oss kommer i den stillingen. 

Mann 44

Anonymkode: 2abe6...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har dere kvinner som ikke liker doggy barn?

Anonymkode: d9dda...3d7

Nei

Anonymkode: c70d0...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doggy er herlig, mannen kan lett komme. Deilig for meg også men får lett UVI av det, Så den kan ikke utføres hver gang dessverre. 

Anonymkode: e807c...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmer_John skrev (11 timer siden):

Selv synes jeg at doggy er den deiligste av alle stillingene! Har inntrykk av at både kvinner og menn har stor nytelse i den stillingen  🙂 Noen som er enige?

Njaa. Klitoris blir ikke stimulert sånn for min del. Og om mannen går inn for langt så poker han borti blæra så jeg blir alt annet enn kåt av det, bare tissetrengt og øm å vond i ettertid.

Skal doggy være godt så må mannen vite hva han driver med, noe dere som oftest ikke gjør da dere bare tror at det er til å peise på.

Anonymkode: 7fcbe...4b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har damene her tenkt på payback time? Dere som er drittlei av menn som absolutt må ta dere som ei bikkje bakfra.
Innta en herrrlig ertesuppe til middag og når det er tid for sex senere og mannen vil ta dere doggy så slipper dere en real illeluktende promp. Da tenker jeg mannen tenker seg om neste gang..

Anonymkode: f5c16...c9f

Siden man selv blir utsatt for samme drittlukt, er dette et elendig forslag.

Anonymkode: 09ed3...ec5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 50 her. Aldri prøvd doggy. 
Må prøve det før jeg konkluderer😊

Anonymkode: ead1e...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommodevaran skrev (6 timer siden):

Fra en kvinnes synsvinkel går det jo bare på gørr inn-og-ut-bevegelse som knapt gir noe som helst nytelse,

Stimulerer dere ikke klitorisen samtidig, enten med fingrer eller en vibrator? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er dags for dere som ikke liker doggy å trene bekkenbunnsmusklene deres og til å svare på det er ikke noe klitoris stimulerende ved doggy — hallo!!! Masser øvre delen og klitorishodet selv 😆🙊

Anonymkode: a1bda...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...