Farmer_John Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 Selv synes jeg at doggy er den deiligste av alle stillingene! Har inntrykk av at både kvinner og menn har stor nytelse i den stillingen :-) Noen som er enige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Farmer_John skrev (6 minutter siden): Selv synes jeg at doggy er den deiligste av alle stillingene! Har inntrykk av at både kvinner og menn har stor nytelse i den stillingen 🙂 Noen som er enige? Nei. Det gir ikke meg noe wow-følelse i alle fall. -K Anonymkode: 64329...773 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 Doggy gir meg (k) lite.. Anonymkode: bd4a0...d24 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Det kan være ok når det ikke gjør vondt, men det er jo ytterst sjelden. Anonymkode: a86fc...b14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 Fordi det er sykt hot og dyrisk? Bare synd jeg ikke kommer av det. Anonymkode: 688f5...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 Du om det Anonymkode: 9011a...de3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Doggy er den eneste stillingen kjæresten min får vondt av Anonymkode: 9336e...235 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 Synes ikke det er noe digg. kvinne Anonymkode: 576fe...12c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #9 Del Skrevet 21. november 2024 Den stillingen gir meg nada, null og niks. Kvinne. Anonymkode: 76e21...d42 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #10 Del Skrevet 22. november 2024 Voff voff Anonymkode: f5c16...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #11 Del Skrevet 22. november 2024 Som de fleste andre damer her sier. Denne stillingen gir oss lite annet enn at den er pirrende og litt små ‘frekk’. Det er en klassisk ‘inn og ut’ stilling med lite klitoris stimulanse og er den er ofte smertefull om penisen er lengre enn 15-16 cm. Noe den jo ofte da er. Jeg har aldri kommet i denne stillingen selv og tror ikke jeg har hørt om venninner som skryter av at dette er en favorittstilling. Så hva kan jeg si. Tror du tar feil ts og dermed blir ikke spørsmålet ditt relevant🙃 Sånn ellers så skal jeg innrømme at doggy stillingen har blitt ‘fake stillingen min. Om jeg bare vil han skal komme fort, så foreslår jeg gjerne denne stillingen fordi han da kommer lett. Og jeg spiller med, så han tror nok dermed jeg også elsker det. Huff, vet det er dumt🙈 Kanskje det er dette som kan ha skjedd med deg. Du kan ha blitt litt lurt til å tro at kvinner elsker doggy fordi de er mer høylytte i den stillingen eller foreslår den? Anonymkode: 3bc8f...782 4 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #12 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som de fleste andre damer her sier. Denne stillingen gir oss lite annet enn at den er pirrende og litt små ‘frekk’. Det er en klassisk ‘inn og ut’ stilling med lite klitoris stimulanse og er den er ofte smertefull om penisen er lengre enn 15-16 cm. Noe den jo ofte da er. Jeg har aldri kommet i denne stillingen selv og tror ikke jeg har hørt om venninner som skryter av at dette er en favorittstilling. Så hva kan jeg si. Tror du tar feil ts og dermed blir ikke spørsmålet ditt relevant🙃 Sånn ellers så skal jeg innrømme at doggy stillingen har blitt ‘fake stillingen min. Om jeg bare vil han skal komme fort, så foreslår jeg gjerne denne stillingen fordi han da kommer lett. Og jeg spiller med, så han tror nok dermed jeg også elsker det. Huff, vet det er dumt🙈 Kanskje det er dette som kan ha skjedd med deg. Du kan ha blitt litt lurt til å tro at kvinner elsker doggy fordi de er mer høylytte i den stillingen eller foreslår den? Anonymkode: 3bc8f...782 Hehe, sånn bruker jeg doggy også, vet at da kommer han raskt uansett om det ikke var planen 😅 Anonymkode: dd782...740 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #13 Del Skrevet 22. november 2024 Ikke min favoritt. Kan bare glemme å få orgasme i doggy, og det er jo kjipt. Kvinne Anonymkode: 19f56...4e9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 22. november 2024 #14 Del Skrevet 22. november 2024 Doggy er stort sett en forferdelig kjedelig stilling. Fra en kvinnes synsvinkel går det jo bare på gørr inn-og-ut-bevegelse som knapt gir noe som helst nytelse, mens man sitter og glor ned i madrassen. Med mindre man vil vri nakken ut av ledd for å se på den bak seg, da. Stillingen kan funke greit de gangene man vil ha litt anal stimulering i tillegg til vaginal, men da ligger jo absolutt alt ansvar på han der bak, og det hele funker bare om han klarer å fokusere og ikke finne på så mye tull. Ellers er det eneste positive ved denne stillingen at han tydeligvis nyter veldig, og det er i sin tur tennende for meg. Men ikke nok til at jeg ser himmelen, for å si det slik. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #15 Del Skrevet 22. november 2024 Har dere kvinner som ikke liker doggy barn? Anonymkode: d9dda...3d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #16 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere kvinner som ikke liker doggy barn? Anonymkode: d9dda...3d7 Ja to stk Anonymkode: 35977...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #17 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg elsker det. Men kommer ikke så det er noe vi gjør før han kommer og etter jeg har kommet. Vi er ekstremt dyriske når vi har sex og jeg elsker når han slipper dyret ut og blir litt dominerende. Han har aldri turt å være så fri som han er med meg og det tenner meg sykt. Anonymkode: 88b53...3d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #18 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg (K) liker doggy veldig godt, og tar ofte initiativ til det, men jeg kommer aldri i doggy (med ett unntak). Men bytter bare til en annen stilling etterpå. Jeg har barn, men skjønner ikke hvorfor det er tatt inn i diskusjonen? Anonymkode: 5d428...c38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 22. november 2024 #19 Del Skrevet 22. november 2024 Doggy gir meg ingenting.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #20 Del Skrevet 22. november 2024 Liker ikke doggy, gir meg ingenting. Hilsen kvinne. mannen derimot elsker det, Anonymkode: 1f51a...735 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå