Tått Skrevet torsdag kl 23:58 #21 Del Skrevet torsdag kl 23:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du slutte å bagatelliserer problemet hennes? Du mener jeg bagatellisere når jeg skriver " den største sorgen i livet ditt" ? Hva om du slutter å bli så krenket på ts. vegne nå..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:59 #22 Del Skrevet torsdag kl 23:59 Tått skrev (1 minutt siden): Og..."Og" du er frekk mot henne. Nei jeg bruker av tiden min for å hjelpe henne..og forteller henne sannheten som er at det er en mann for henne der ute. Hjelpe henne med å si at hun har gjort alt feil, at det ikke er mulig for en kvinne å slite om hun prøver "rett", som om ikke det er ekte mennesker som skal finne sammen. Om tankens kraft var ekte, hvorfor har ikke jeg kjæreste, drit fint hus, drømmenes garderobe, sangkartiere, mot sendt fra oven? Jeg er en mester i å ønske, jeg drømmer så det suser. Men tanker er bare tanker. Hun kan ikke bestemme at mannen er rett, at han vil ha barn, at han vil elske henne. Jeg tipper det er ting som kan gjøres, men ingen dato stempling eller tanker kommer til å finne han, det krever mest av alt flaks. Anonymkode: 642cb...65f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:00 #23 Del Skrevet fredag kl 00:00 Tått skrev (1 minutt siden): Du mener jeg bagatellisere når jeg skriver " den største sorgen i livet ditt" ? Hva om du slutter å bli så krenket på ts. vegne nå..? Det er ikke hennes feil er det jeg sier Anonymkode: 642cb...65f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:01 #24 Del Skrevet fredag kl 00:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du skal gjøre det alene? Kjæreste kan komme med ridende uansett. For ellers kan det hende det blir knapt med tid til barn, spesielt da mange menn aktivt unngår det også. Anonymkode: 642cb...65f Hvordan tror du hennes popularitet blant menn blir med en løsunge på slep? Om man ikke er attraktiv for, så blir man desverre ikke mer spennende med en unge. Tilogmed de vakre damene blir uinteressante for mange menn så snart de får barn. Anonymkode: 6a9b0...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:03 #25 Del Skrevet fredag kl 00:03 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan tror du hennes popularitet blant menn blir med en løsunge på slep? Om man ikke er attraktiv for, så blir man desverre ikke mer spennende med en unge. Tilogmed de vakre damene blir uinteressante for mange menn så snart de får barn. Anonymkode: 6a9b0...57e Mennene har da garantert det de også. Hun må tenke på seg. Sjekke hos legen hvor god tid hun har aller først. En mann som kaller barn løsunger er uansett ikke noe å bosette seg med om hun ønsker familie. Jo lenger og lenger folk blir 40 har mange som ønsker familie, fått det allerede, så menn som ser på det i den alderen er det bare å gå videre fra. Anonymkode: 642cb...65f 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:06 #26 Del Skrevet fredag kl 00:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mennene har da garantert det de også. Hun må tenke på seg. Sjekke hos legen hvor god tid hun har aller først. En mann som kaller barn løsunger er uansett ikke noe å bosette seg med om hun ønsker familie. Jo lenger og lenger folk blir 40 har mange som ønsker familie, fått det allerede, så menn som ser på det i den alderen er det bare å gå videre fra. Anonymkode: 642cb...65f Mamma fikk kjærester på nytt to ganger for seriøse forhold, først med en uten hun fikk fler med, og så med en som har fra før, som hun enda er med. Anonymkode: 642cb...65f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet fredag kl 00:07 #27 Del Skrevet fredag kl 00:07 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men tanker er bare tanker. Tanker er alt. Alt menneskeskapt du noengang har sett startet med en tanke i ett menneskes hjerne. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): eller tanker kommer til å finne han, det krever mest av alt flaks. Det kreves mest av alt mot. Mot til å tåle å bli såret..mot til å møte en mann med hjertet i hånda ..og mot til å slenge ut de som kaster bort tiden deres..froskene som aldri blir prinser samme hvor lenge du kysser de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:08 #28 Del Skrevet fredag kl 00:08 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan tror du hennes popularitet blant menn blir med en løsunge på slep? Om man ikke er attraktiv for, så blir man desverre ikke mer spennende med en unge. Tilogmed de vakre damene blir uinteressante for mange menn så snart de får barn. Anonymkode: 6a9b0...57e Det sier ALT om mennene(og deg) og er i hvert fall ikke noe TS bør trakte etter. Dra til Danmark så får du barnet ditt på den måten♥️ Anonymkode: f55c4...2f1 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:08 #29 Del Skrevet fredag kl 00:08 Tått skrev (Akkurat nå): Tanker er alt. Alt menneskeskapt du noengang har sett startet med en tanke i ett menneskes hjerne. Det kreves mest av alt mot. Mot til å tåle å bli såret..mot til å møte en mann med hjertet i hånda ..og mot til å slenge ut de som kaster bort tiden deres..froskene som aldri blir prinser samme hvor lenge du kysser de. Du kan serriøst ikke ha lest det hun skrev, hun har da prøvd med mange ulike menn både på nett og på ekte! Tanker betyr noe, men ikke så mye som du sier. Anonymkode: 642cb...65f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet fredag kl 00:08 #30 Del Skrevet fredag kl 00:08 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke hennes feil er det jeg sier Anonymkode: 642cb...65f Det er hva jeg sier og...men gir hun opp nå er det hennes feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:09 #31 Del Skrevet fredag kl 00:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan serriøst ikke ha lest det hun skrev, hun har da prøvd med mange ulike menn både på nett og på ekte! Tanker betyr noe, men ikke så mye som du sier. Anonymkode: 642cb...65f Jeg sier ikke du ikke skal fortsette å lete ts. Anonymkode: 642cb...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:09 #32 Del Skrevet fredag kl 00:09 Tått skrev (Akkurat nå): Det er hva jeg sier og...men gir hun opp nå er det hennes feil. Hade Anonymkode: 642cb...65f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 01:12 #33 Del Skrevet fredag kl 01:12 Nyt friheten! ☁️☁️☁️ Anonymkode: 27012...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:53 #34 Del Skrevet fredag kl 05:53 Anywaaaaay! Nok avsporing 🙄 Har du vurdert å bli fosterhjem? Jeg har aldri slitt med å få kjæreste. MEN jeg fant heller aldri den rette. Tross et par lange forhold og et giftemål som skjedde da jeg var ung og impulsiv. Jeg forstår savnet etter mann og barn. Og at et barn ofte ønskes sammen med en du elsker og stifte denne vakre familien og kjenne på tosomheten. Jeg har aldri kjent på at det var noe jeg måtte ha, men fikk unge og tok valget om å bli alenemor da barnefar viste seg å være udugelig og uengasjert da barnet HAN ønsket overraskende nok fikk ALL oppmerksomheten min. Pluss mye annet da vi aldri var rett for hverandre, men det så jeg ikke som 20 åring. Det var først da jeg var 41 jeg møtte drømmemannen. Han har to barn og er alene om omsorgen. Jeg som var ferdig med barn er nå i prosessen med å bli 3 barns mor. Poenget er at livet er uforutsigbart og en vet aldri hvor en ender opp. Men jeg har alltid prøvd å fokusere på løsningene enn på problemene. Det er alltid en ny dør som kan åpnes. Og du er 36. Livet har masse igjen å tilby deg. Bare vær åpen for alt og finn ro og lykke i deg selv. Tro meg når jeg sier; Heller lykkelig alene enn i et ulykkelig forhold ♥️ Anonymkode: e3262...7f5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:09 #35 Del Skrevet fredag kl 06:09 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan tror du hennes popularitet blant menn blir med en løsunge på slep? Om man ikke er attraktiv for, så blir man desverre ikke mer spennende med en unge. Tilogmed de vakre damene blir uinteressante for mange menn så snart de får barn. Anonymkode: 6a9b0...57e Så rart da. Jeg hadde fire barn da jeg traff mannen min. Og jeg er ikke engang pen. Sammen i 6 år, gift i 4. Burde jeg fortelle ham at mine barn er løsunger, og at jeg egentlig er uinteressant for ham? 🤣🤣🤣 Anonymkode: 38693...d8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:10 #36 Del Skrevet fredag kl 06:10 Jeg kjenner to single kvinner som har fått barn på egenhånd. Kanskje du skal undersøke dette TS? Sjekk hvordan, hvor og hva det koster. Det er jo dyrt med barn, men det høres jo ut som at du har ok økonomi. Du kan jo sjekke med NAV hva du evt får av støtte. Muligens dobbel barnetrygd? Mannen kan komme senere. Bare pass på å fortsette med å være deg selv og følg hjertet og magefølelsen. Kanskje vil du ha nok med deg selv og barnet i mange år. Det er pros and kons med kjæreste ☺️. Heier på deg Anonymkode: 529d6...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet fredag kl 06:28 #37 Del Skrevet fredag kl 06:28 Sjekk fertiliteten, gjør som Tått sier fram til etter påsken, blir det ingen mann da går du for barn alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:10 #38 Del Skrevet fredag kl 07:10 Tått skrev (6 timer siden): Tanker er alt. Alt menneskeskapt du noengang har sett startet med en tanke i ett menneskes hjerne. Det kreves mest av alt mot. Mot til å tåle å bli såret..mot til å møte en mann med hjertet i hånda ..og mot til å slenge ut de som kaster bort tiden deres..froskene som aldri blir prinser samme hvor lenge du kysser de. Tankens kraft fungerer helt fint, om det bare er seg selv man skal jobbe med. Så snart det involverer et annet menneskes frie vilje, er det ikke verdt en dritt. Man kan og skal ikke tvinge og manipulere andre. Andre gjør som de vil, og er man ikke attraktiv, så er man ikke attraktiv. Og dette kommer fra en annen kvinne som aldri har blitt sett av menn. Og det finnes vel knapt den metode jeg ikke har prøvd. Jeg har vært direkte, og jeg har vært kokett, jeg har prøvd å spille kostbar, og prøvd å virke desperat og trengende, jeg har prøvd å spille på utseende (som jeg jo ikke har), og jeg har prøvd å være uskyldig og dydig. Ulike arenaer, ulike typer menn, nye hobbyer, nye steder. Alt dette mens jeg fortsatt var ung, og liksom skulle ha sjans på alt som kan krype og gå av menn. Og her er jeg, passert 40 og fortsatt like singel. Og ja, nå har jeg gitt opp, for nå orker jeg ikke mer. For tankens kraft er fin den, om man ikke prøver å påvirke andre, for det er umulig. Anonymkode: b0096...f77 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:17 #39 Del Skrevet fredag kl 07:17 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er en kvinne som snart fyller 37 år. Jeg er singel og barnløs. Jeg har alltid drøm om en liten familie og gledet meg til den dagen jeg får barn. Livet ble dessverre ikke sånt for min del. Jeg føler at jeg ellers har fått til ganske mye i livet- jeg har mastergrad, spennende jobb, ok lønn, sparepenger og egen leilighet. Men jeg har aldri vært flink til å date eller få oppmerksomhet fra menn. Alt startet på ungdomsskolen. Jeg merket fort at ingen gutter var interesserte i meg, mens mine venninner hadde barnslige forhold med gutter på skolen. På VGs ble noen av forholdene mer seriøse(noen er fortsatt sammen etter vgs), men jeg fikk ingen oppmerksomhet. Da jeg studerte fikk jeg meg en kjæreste(var 20 år gammel), men han var en utvekslingsstudent som flyttet tilbake hjem og ikke ønsket å fortsette forholdet. Etter det har jeg både prøvd meg på tinder og bekjente single menn. Nå får jeg sikkert masse kommentarer om at jeg har for høye krav til sosial status og diverse- vel jeg har prøvd meg på menn uten utdanning(ikke at det er noe galt, men sosial status har ofte med utdanning å gjøre), menn som er lavere enn meg(igjen sjeldent at en kvinne er sammen med en lavere mann) og menn med litt sære interesser(skal ikke gå nærmere inn på det for å ikke bli gjenkjent) fordi jeg fant dem spennende, mn allikevel har ingen av dem vist interesse for meg. Tinder-datene ville aldri holde kontakten. Så det er åpenbart noe "galt" med meg, og jeg har akseptert at sånn er det bare. Jeg er meg selv og får ikke gjort noe med det. Allikevel kjenner jeg på sørg over livet mitt. Jeg får ikke barn, jeg har ikke en kjæreste å dele livet med, oogalt jeg har fått til i livet er ren materielle ting som eiendom, sparepenger(ikke at jeg er millionær) eller jobb. Jeg vil likevel leve et lykkelig liv. Være takknemlig for at jeg har tak over hodet, bra helse og ikke lever i fattigdom. Nyte hvert eneste øyeblikk. Men det er vanskelig for meg å akseptere dette og jeg føler en slags sorg for barnet og mannen jeg aldri har vært så heldig å gå opplevd. Er det noen her som har vært i lignende situasjon og kan dele noen tips til hvordan dere har klart å håndtere denne tankegangen og kommet dere videre? Anonymkode: 79a50...7c5 Jeg synes du krisemaksimerer her litt.. men du kan jo få barn alene.. og håpe at drømmemannen dukker opp etterhvert. Du er 36. Og det du beskriver kan endre seg på et år... Anonymkode: 244c0...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:17 #40 Del Skrevet fredag kl 07:17 Hei! min bestevenninne var i dine sko. Hos henne var barneønsket så stort, så hun dro til Danmark og fikk barn med donor. Hun tenkte at dette kan hun faktisk gjøre noe med selv, så får hun finne seg en mann seinere. Det er nå 7 år siden og hun har ikke angret en dag. Det var tøft å være alene med en baby, men familie og venner har stilt opp og hun syns det har gått veldig bra. Kan det være et alternativ for deg? Anonymkode: 9be21...f62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå