AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:46 #1 Del Skrevet torsdag kl 21:46 https://www.xxl.no/stormberg-sogndal-warm-winterboot-wp-k-vintersko-barn-svart/p/1230624_1_Style#review-section Tror dere disse kan sammenlignes med vintersko fra Viking, Ecco, Superfit osv? Synes prisen var veldig fin, men aner ikke kvaliteten.. Har i tillegg cherrox(?) (vinterstøvler med for) fra Viking. Anonymkode: c8a4b...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:51 #2 Del Skrevet torsdag kl 21:51 Tviler på at de har samme kvaliteten.. har prøvd andre sko fra Stormberg og det tok ikke lang tid før såle var ødelagt osv, så jeg er skeptisk til sko derifra generelt etter det. Jeg har derimot vært fornøyd med vinterstøvlene fra Reflex (Barnas hus) til yngste og Ponny (Eurosko). Anonymkode: 435ff...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:35 #3 Del Skrevet fredag kl 11:35 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tviler på at de har samme kvaliteten.. har prøvd andre sko fra Stormberg og det tok ikke lang tid før såle var ødelagt osv, så jeg er skeptisk til sko derifra generelt etter det. Jeg har derimot vært fornøyd med vinterstøvlene fra Reflex (Barnas hus) til yngste og Ponny (Eurosko). Anonymkode: 435ff...c0c Takk for svar Noen flere? Er forresten til et barn på 6 år. Ts Anonymkode: c8a4b...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå