AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #21 Del Skrevet 11 timer siden Synes spørsmålet er litt rart. Om jeg hadde likt mannen og tent på ham hadde jeg hatt lyst på ham selv om han fortalte at han var jomfru. Tror ikke det er om det er første eller tiende gangen du har sex som avgjør om du er en god elsker. Skjønner ikke helt hva forskjell skulle være i forhold til om han hadde knullet tidligere eller ikke. Enten ble det fint å ha sex med ham eller så ble det ikke det. Nøyaktig det samme som om mannen hadde vært i seng med mange kvinner. Jeg har dumpet kun mann som var elendig i senga, kun av den årsaken, og det var iallefall ikke fordi han var jomfru, for han hadde vært med mange og tydeligvis ikke forstått noe. Var ikke mulig å prate med ham heller. Sex kunne han liksom. (Nei!!!!!!!!!!) Anonymkode: cecf7...83b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden Nei, det hadde ikke vært et problem Anonymkode: ebbd2...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden Null problem. Og om du er litt voksen (type over 23 år) så tenker jeg det er lurt å nevne det før sex, siden kvinner da fort kan forvente at man har litt erfaring. Tidlig i 20-åra er det mye fomling uansett så man legger ikke like mye i det😉 Men ikke si det før dere er i settingen at dere skal ha sex, altså i senga når dere er igang. Bare si type "jeg er litt uerfaren med dette, så vær så snill å si fra hvis jeg gjør noe feil eller om jeg skal gjøre noe annerledes så det blir godt for deg" Det finnes nemlig ikke noe mer sexy enn menn som er opptatt av at du skal ha en bra opplevelse.🥰 Følg ellers med på om hun ser ut til å nyte det du gjør, og korriger underveis. Lykke til!🙂 Anonymkode: 1fac0...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dmhead82 Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har aldri hatt kjæreste og er 42. Men heldigvis så har jeg datet damer selv om det begynner å bli en stund siden. Så er ikke jomfru. Hadde nok hatt det skikkelig tungt og vært en skikkelig turn-off med damer hvis jeg var fotsatt jomfru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er vant til å være nummer 1 og har overfladisk og prinsesse fakter nok tenkt at det ikke er noe gøy å gå over til å ikke være det lengre, liker ikke tanken på å være nummer 50. Det var romantisk å være hverandres første. Men så er jeg ikke noens første lengre om jeg har hatt sex før, å det er trist å vite at de ikke har hatt det. Men har ikke noe imot å være noens ene kjærlighet 👸 Så umoralsk som det høres ut, er det helt ok å få den plassen. Anonymkode: eabda...01c Å være noen første synes jeg personlig er over-romantisert...Var ikke romantisk i det hele tatt. Man er usikker, føler seg dum osv... Og være en manns første og siste kjærlighet derimot. Det er romantisk det ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Delvis turnoff. Tankene går umiddelbart til HVORFOR du fortsatt er jomfru. Kan tyde på noe feil. Anonymkode: 17ee0...223 Feil som hva? Anonymkode: c7782...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes spørsmålet er litt rart. Om jeg hadde likt mannen og tent på ham hadde jeg hatt lyst på ham selv om han fortalte at han var jomfru. Tror ikke det er om det er første eller tiende gangen du har sex som avgjør om du er en god elsker. Skjønner ikke helt hva forskjell skulle være i forhold til om han hadde knullet tidligere eller ikke. Enten ble det fint å ha sex med ham eller så ble det ikke det. Nøyaktig det samme som om mannen hadde vært i seng med mange kvinner. Jeg har dumpet kun mann som var elendig i senga, kun av den årsaken, og det var iallefall ikke fordi han var jomfru, for han hadde vært med mange og tydeligvis ikke forstått noe. Var ikke mulig å prate med ham heller. Sex kunne han liksom. (Nei!!!!!!!!!!) Anonymkode: cecf7...83b Enig med deg (litt biased) Anonymkode: c7782...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #28 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Feil som hva? Anonymkode: c7782...94f Jeg var jomfru til jeg var 27, og jeg skjønner tankegangen. Min "feil" var jo at jeg manglet sosialisering med jenter i barndommen, og var sykelig sjenert. Høy og mørk gjorde ikke nok til at jeg ble nedrent av kåte damer. De du møter, regner med at andre kvinner har blitt kjent med deg, og funnet ut at du mangler noe på utvikling, eller sosiale egenskaper. Er du noenlunde presentabel, så vil det virke rart for de fleste, at du har kommet deg så langt i livet, uten sex eller kjæreste. Jeg tenker ofte sånn om andre mennesker selv. Anonymkode: 7f14a...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #29 Del Skrevet 4 timer siden For meg, ja. En mann som er jomfru i 40års alderen har mest sannsynlig svært lite erfaring med forhold og dating, og den sosiale relasjonen det innebærer. Anonymkode: add7f...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #30 Del Skrevet 4 timer siden For å si litt mer om det; for de fleste handler det ikke om sex. Er du interessert i sex, så kan du veldig fort lære deg å være en helt kurant partner. Det som er mye vanskeligere, er å fremstå som en person som noen vil ha sex med, og det å faktisk kunne de grepene som gjør at du kommer så nært innpå noen. Manglende evne til å skape nærhet, og mot til å gjøre seg sårbar, er mye vanskeligere enn sex. Anonymkode: 7f14a...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #31 Del Skrevet 4 timer siden Mannen min var jomfru da vi møttes da han var 30. Vi har vært sammen i 4 år og vært gift 1 år, så nei, det var ingen deal-breaker for meg 😊 Anonymkode: c9a45...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er 50 og for meg er det helt uaktuelt å date en mann som er jomfru. Dater ikke menn under 40. Er du 40+ og fortsatt jomfru er det som regel en grunn til det. Og det orker jeg ikke å forholde meg til Anonymkode: 6eb5f...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå