Gå til innhold

Turn off med jomfruer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det turn off for damer at en mann er jomfru? Burde jeg som mann skjule at jeg er jomfru? 

Anonymkode: c7782...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turn off med menn som lyver i alle fall. Men det kommer nok an på alderen din. Jeg hadde ikke vært interessert. Går for menn i 30 årene

Anonymkode: e4fe8...8d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lukter det. 

Hilsen m35jomfru

Anonymkode: 56249...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er 30 og hadde likt en mann selv om han var jomfru, om det var kjærlighet som jeg uansett har som et krav.

Anonymkode: eabda...01c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyv for guds skyld. Ikke høre på denne mental gymnastikken fra kvinner som ikke engang har tenkt grundig om nevnt tema. De har bare behov å ta stilling til noe som ikke angår de. 

NB. Det skjer ingenting magisk av å ha sex en gang. Magien begynner å skje når du har sex med samme ivrige partner om igjen 😎

Anonymkode: 085c1...617

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe man snakker om før mam har sex? Jeg har aldri spurt en mann om han er jomfru før vi har hoppet i høyet. Ikke har noen spurt meg heller.

Anonymkode: 05805...67e

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det noe man snakker om før mam har sex? Jeg har aldri spurt en mann om han er jomfru før vi har hoppet i høyet. Ikke har noen spurt meg heller.

Anonymkode: 05805...67e

Jeg vet ikke. Jeg er jomfru 😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Turn off med menn som lyver i alle fall. Men det kommer nok an på alderen din. Jeg hadde ikke vært interessert. Går for menn i 30 årene

Hvorfor hadde du ikke vært interessert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvorfor hadde du ikke vært interessert? 

Fordi jeg ikke vil være noens 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke høre på denne mental gymnastikken fra kvinner som ikke engang har tenkt grundig om nevnt tema. De har bare behov å ta stilling til noe som ikke angår de. 

Anonymkode: 085c1...617

TS: spør om noe på KG som han vil ha svar på fra kvinner

Kvinner: svarer ærlig

AB#617: Ikke hør på kvinnene, de lyver bare og aner ikke hva de snakker om! Jeg vet best hva kvinner mener!

eye-roll-ugh.gif

Anonymkode: 76eb4...071

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Skjønner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis turnoff. Tankene går umiddelbart til HVORFOR du fortsatt er jomfru. Kan tyde på noe feil.

Anonymkode: 17ee0...223

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Delvis turnoff. Tankene går umiddelbart til HVORFOR du fortsatt er jomfru. Kan tyde på noe feil.

Ja ikkesant, det er nettopp det!

Hvorfor er hun jomfru? Hvorfor har hun ikke ligget rundt? Hvorfor er det viktig for henne å vente på den rette?

Ingenting magisk skjer når man mister jomfrudommen, at første gang skal være med en spesiell, det er bare et symbolsk rituale som er viktig for denne kvinnen av personlige årsaker. Men det plager meg at det er viktig for henne og at hun kan tenke annerledes enn det jeg gjør. Det må være noe galt med henne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er vant til å være nummer 1 og har overfladisk og prinsesse fakter nok tenkt at det ikke er noe gøy å gå over til å ikke være det lengre, liker ikke tanken på å være nummer 50. Det var romantisk å være hverandres første. Men så er jeg ikke noens første lengre om jeg har hatt sex før, å det er trist å vite at de ikke har hatt det.

Men har ikke noe imot å være noens ene kjærlighet 👸 Så umoralsk som det høres ut, er det helt ok å få den plassen.

Anonymkode: eabda...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en dealbreaker for min del. Skulle vært en meget spesiell og god kontakt for å satse på en mann som er jomfru.

Anonymkode: 06684...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whiztle skrev (7 minutter siden):

Ja ikkesant, det er nettopp det!

Hvorfor er hun jomfru? Hvorfor har hun ikke ligget rundt? Hvorfor er det viktig for henne å vente på den rette?

Ingenting magisk skjer når man mister jomfrudommen, at første gang skal være med en spesiell, det er bare et symbolsk rituale som er viktig for denne kvinnen av personlige årsaker. Men det plager meg at det er viktig for henne og at hun kan tenke annerledes enn det jeg gjør. Det må være noe galt med henne!

TS er mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det turn off for damer at en mann er jomfru? Burde jeg som mann skjule at jeg er jomfru? 

Nå svarer jeg som mann og jeg sa ikke noe om dette før enn etter dette ikke lenger var tilfellet. 

Av en eller anne grunn ble dette viktig for meg å meddele etterpå.

Jeg tenker at du trenger ikke si noe om det om dette ikke kommer opp da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare gå etter lærerinner. De er har jo et kall om opplæring 🤠

Anonymkode: 2485c...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS er mann. 

Ja, det stemmer.

TS spurte om det er turn off å være jomfru også var det noen jeg regner med er kvinne som svarte at ja, det er turn off.

Jeg siterte denne kommentaren og påpekte en dobbeltstandard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...