AnonymBruker Skrevet i går, 18:31 #1 Del Skrevet i går, 18:31 Jeg ønsker å starte en nettbasert business, men jeg vet ikke hva. Har du noen gode forslag? 😊 Anonymkode: 300c7...1d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:38 #2 Del Skrevet i går, 19:38 Ja Anonymkode: 71b37...117 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Ja, men det holder jeg selvfølgelig for meg selv. Jeg driver allerede to nettbaserte bedrifter, den ene er delvis nettbasert, den andre helt. Du må finne et marked og en idé selv, ingen kommer til å gi deg en levedyktig og spennende idé helt gratis. Anonymkode: fcd3e...b50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, men det holder jeg selvfølgelig for meg selv. Jeg driver allerede to nettbaserte bedrifter, den ene er delvis nettbasert, den andre helt. Du må finne et marked og en idé selv, ingen kommer til å gi deg en levedyktig og spennende idé helt gratis. Anonymkode: fcd3e...b50 Dette er alltid et artig argument. Folk vil holde idéen "for seg selv", men når den er ute i markedet, ser alle den likevel. Anonymkode: d65a6...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg ønsker å starte en nettbasert business, men jeg vet ikke hva. Har du noen gode forslag? 😊 Anonymkode: 300c7...1d8 Jepp, men som konsulent tar jeg 2560 kr pluss moms i timen. Med en minimusfakturering på 11timer. Da blir litt dine evner og kreativitet kartlagt. Regner med rundt 200timer for å komme til ferdig produkt. Kan også bistå med crm og erp om du ønsker dette Anonymkode: 41ab2...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er alltid et artig argument. Folk vil holde idéen "for seg selv", men når den er ute i markedet, ser alle den likevel. Anonymkode: d65a6...dd4 Dessverre veldig sant at folk kopierer. Anonymkode: 4e224...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tenker at når man ikke har noen idé selv, er kanskje ikke nettbasert business det riktige steget å ta. De fleste som driver med dette, har enten funnet en idé på egenhånd eller fått inspirasjon fra andre. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er alltid et artig argument. Folk vil holde idéen "for seg selv", men når den er ute i markedet, ser alle den likevel. Anonymkode: d65a6...dd4 Grunnen til at folk vil holde ideen «for seg selv», er jo nettopp fordi at man ikke ønsker at noen skal ta den før deg. Det er forskjell på å utforme en ide på egenhånd, og at noen skal ta inspirasjon fra deg. Jeg kommer for eksempel aldri til å fortelle noen hvordan jeg tjener mellom 8 - 10.000 kr ekstra i mnd. Hvorfor skal jeg åpne markedet for andre? Jeg har jo trossalt brukt mye tid på å finne ut av dette selv. Anonymkode: 24164...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at når man ikke har noen idé selv, er kanskje ikke nettbasert business det riktige steget å ta. De fleste som driver med dette, har enten funnet en idé på egenhånd eller fått inspirasjon fra andre. Grunnen til at folk vil holde ideen «for seg selv», er jo nettopp fordi at man ikke ønsker at noen skal ta den før deg. Det er forskjell på å utforme en ide på egenhånd, og at noen skal ta inspirasjon fra deg. Jeg kommer for eksempel aldri til å fortelle noen hvordan jeg tjener mellom 8 - 10.000 kr ekstra i mnd. Hvorfor skal jeg åpne markedet for andre? Jeg har jo trossalt brukt mye tid på å finne ut av dette selv. Anonymkode: 24164...53a Fordi konkurranse er sunt. Ikke at jeg tror deg uansett. Å ha noe helt unikt for deg, er svært lite sannsynlig. Anonymkode: d65a6...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden For å lykkes bør du ha et konsept om en forretningside i det minste. Og denne bør som et minimum beskrive: - hvilket behov du har tenkt til å dekke (altså hva skal du levere?) - hvilken målgruppe som har dette behovet (altså hvem er kundene?) - hva gjør at du er spesielt kvalifisert til å dekke dette behovet (altså hva er du god på?) Det hjelper ikke om jeg foreslår design av websider til deg, om du ikke kan designe eller er spesielt god på det. Ja markedet og behovet finnes, men du er kanskje ikke den rette til å dekke det. Eller jeg kan foreslå at salg av bunader er veldig inn for tiden. Men det hjelper ikke om du ikke kan noe om bunader selv om markedet finnes. Så..... hva er du god på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå