AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:27 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:27 Er det noen standard lengde på oppheng til panellister? Har en som har tatt kvelden og finner ikke en lik en eller samme merke, hva er sannsynligheten for at jeg slipper å lage nye hull i veggen ved at jeg kjøper en panellist på ca samme lengde og størrelse? Anonymkode: 06116...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet fredag kl 06:34 #2 Del Skrevet fredag kl 06:34 Det bør du ikke forvente. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:38 #3 Del Skrevet fredag kl 06:38 Jeg hadde blitt overrasket hvis det hadde passet. Anonymkode: a09d5...f0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:10 #4 Del Skrevet fredag kl 19:10 AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 19.27): Er det noen standard lengde på oppheng til panellister? Har en som har tatt kvelden og finner ikke en lik en eller samme merke, hva er sannsynligheten for at jeg slipper å lage nye hull i veggen ved at jeg kjøper en panellist på ca samme lengde og størrelse? Anonymkode: 06116...1e2 Skal du få det til, så må du ta med deg den gamle og prøve alle de nye om de passer til samme skruehull. Men der begynner enda et problem, noen vegghengte ovner skal så gå så mange cm. Opp fra gulvet og så mye unna vinduskarmen. Den gamle kan ha andre mål. Anonymkode: b16f9...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:06 #5 Del Skrevet lørdag kl 04:06 Bare om du kjøper ny eksakt samme modell Anonymkode: 01489...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:42 #6 Del Skrevet lørdag kl 07:42 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare om du kjøper ny eksakt samme modell Anonymkode: 01489...5d6 Jeg hadde wilfa lun miljø, men kan ikke se at de eksisterer lenger? Har de byttet navn? Anonymkode: 06116...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå