AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Honda er et merke som gir kjøregleden til en BMW til kvaliteten av en Toyota. En kjempesuksess i USA og Canada, men ikke her i Norge. Merkelig nok ser jeg mest pensionister bak rattet av Honda biler her. Når det kommer til elbil så var den lille e helt fantastisk, men også altfor vanvittig dyrt. Modellen e:Ny1 er en dårlig spøk og selger bare i små mengder når fabrikken gir 25% rabatt. Men, rent prinsipielt, hvorfor er merket så lite populært i Norge? Skulle tro at en kvalitetsbil som funker bra på svingete veier funker fint for nordmenn? Anonymkode: 5fbf5...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Honda? Sammenlikne kjøreglede med en BMW?? Ja, jeg skjønner vi bor på forskjellig planet Anonymkode: 1c9d2...361 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Nå vil jo nordmenn helst ha SUV og stasjonsvogner, og når CRV og HRV er ute av sortimentet og de ca aldri har laget en stasjonsvogn, da blir det vel slik. Norge er et lite land, forstår godt de ikke gidder legge opp utvalget sitt etter hva som selger i et land som i senere år har blitt dominert av Tesla og Leaf… Anonymkode: 5e14c...17d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Vet ikke, jeg elsker Hondaen min jeg 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Har cr-v fra 2006. Knall bil med lite rust. Holder sikkert 5 år til. Anonymkode: 1b94f...0fd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden honda gjorde det veldig bra på starten av 2000-tallet. spesielt civic og cr-v var topp selgere i flere år. De var bra for prisen for hva du fikk. Ikke nok med det var de veldig pålitelig på nivå med toyota. Generelt er bilene greie på alle måter, men ikke eksepsjonell på noe måte. Grei kjørekomfort, greit drivstofforbruk og nok kraft. De nye er mye dårligere og Honda har ikke vær innovative på ti år og f.eks den nye CR-V får du ikke en gang med firehjullstrekk. Samtidig har de falt kraftig når det gjelder pålitelighet. Har en Honda CR-V 2007 med 315 000 kilomter på telleren som fortsatt går som en kule. Hadde ikke hatt noe problem med å kjøre til nordkapp og tilbake i morgen om jeg måtte. Blir det ny bil blir det ikke Honda. Konklusjon: Dårligere kvalitet og lite innovative. De har praktisk talt gitt opp i Norge. Selger vel kun Cr-v og e-ny1 i Nå for tiden tror jeg ? Anonymkode: bd370...5a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Du vet godt hva som skjedde. Anonymkode: 94928...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blindfold69 Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Husker aerodeck👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Kjørte Honda i 20 år. Veldig fornøyd med bilene den gangen. Den ene hadde jeg fra den var ny. Første nødstopp var da jeg hadde hatt bilen i 10 år. Av naturlige årsaker så ble det Hundai noen år senere. Nå kjører jeg BMW. Det var den elbilen som passet best mitt behov. Anonymkode: 68446...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden HRV 👍🏼 Anonymkode: 7128c...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Japanske biler er best 👍 Anonymkode: db553...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Elsker Honda. Både bil og motorsykler. Har svært god erfaring med begge deler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden Honda Prelude. Ting blir ikke bedre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden Blindfold69 skrev (1 time siden): Husker aerodeck👍 Hadde en Accord Aerodeck med eksen for et par år siden. Knall bil, men ganske sjelden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå