Topper og daler Skrevet 11 timer siden #81 Del Skrevet 11 timer siden Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Den brukeren som fikk deg å hisse deg opp syns slikt er unaturlig. Ok, jeg syns det er en snever forståelse av hva som er naturlig menneskelig seksualitet. Men hvorfor bli så opprørt over at noen syns slikt er unaturlig. Du vet like godt som meg at det er vanlig at folk syns det. Jeg reagerer ikke på at noen synes det er unaturlig. Jeg skriver jo _eksplisitt_ at det er legitimt at mennesker finner noen seksuelle aktiviteter uattraktive. Det er den primitive, usiviliserte og nedsettende ordbruken jeg reagerer på. For ordens skyld, vi kan jo utsette de omtalte begrepene for «jødetesten», eller i dette tilfellet «bifil-testen». Hva om partneren din fortalte deg at han var bifil og ville prøve sex med en likekjønnet? Synes du «pervers» og «overgriper» står seg like godt her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #82 Del Skrevet 7 timer siden Irak skrev (10 timer siden): Hva slags trekant da? En fantasi jeg har hatt lenge er MMF, men hun er ikke så veldig interessert i annet enn sex under dyna med lyset av. Noen vil kanskje kalle det perverst, men jeg ønsker det for å la henne oppleve ny og spennende sex, kanskje med en kjekkere og mer velutstyrt gutt/mann enn meg. Jeg kan delta aktivt eller passivt (helst det siste), Føler meg trygg på at hun aldri forlater meg for en annen. Irak skrev (10 timer siden): Vet ikke. Kjenner ikke så mange jeg kan spørre 😂. Nå kjenner du i alle fall meg 🙂 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, tror ikke så mange er intr. i MKK? Anonymkode: 660aa...ad1 Tror du har rett. Det vil lett bli for mye styr om jeg som mann skal tilfredsstille to damer om ikke damene er biseksuelle da. Litt "enklere" for damer som kan ha flere orgasmer etter hverandre. Jeg vil trenge litt tid mellom hver gang. Anonymkode: 5d5a4...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7 timer siden #83 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En fantasi jeg har hatt lenge er MMF, men hun er ikke så veldig interessert i annet enn sex under dyna med lyset av. Noen vil kanskje kalle det perverst, men jeg ønsker det for å la henne oppleve ny og spennende sex, kanskje med en kjekkere og mer velutstyrt gutt/mann enn meg. Jeg kan delta aktivt eller passivt (helst det siste), Føler meg trygg på at hun aldri forlater meg for en annen. Nå kjenner du i alle fall meg 🙂 Tror du har rett. Det vil lett bli for mye styr om jeg som mann skal tilfredsstille to damer om ikke damene er biseksuelle da. Litt "enklere" for damer som kan ha flere orgasmer etter hverandre. Jeg vil trenge litt tid mellom hver gang. Anonymkode: 5d5a4...7dc Synes da ikke dette er perverst.... Det er så klart smak og behag. Det er det jo. Så må man jo være to om å ønske det. Takk for at du deler tankene dine med oss på KG 😄. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #84 Del Skrevet 7 timer siden Irak skrev (2 minutter siden): Synes da ikke dette er perverst.... Det er så klart smak og behag. Det er det jo. Så må man jo være to om å ønske det. Takk for at du deler tankene dine med oss på KG 😄. Tusen takk, men for noen er dette litt perverst ❤️ Klart man må være to for å ønske og gjennomføre det, men siden hun er mer lunken lar jeg det ligge. KG er for å dele tanker, ønsker og fantasier (blant annet ) Anonymkode: 5d5a4...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #85 Del Skrevet 7 timer siden Jeg hadde sett rart på han og sagt at det er fullstendig uaktuelt. Om det er det han ønsker så får han levere fra seg nøkkelen og flytte ut. Anonymkode: ed4fc...870 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #86 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): En fantasi jeg har hatt lenge er MMF, men hun er ikke så veldig interessert i annet enn sex under dyna med lyset av. Noen vil kanskje kalle det perverst, men jeg ønsker det for å la henne oppleve ny og spennende sex, kanskje med en kjekkere og mer velutstyrt gutt/mann enn meg. Jeg kan delta aktivt eller passivt (helst det siste), Føler meg trygg på at hun aldri forlater meg for en annen. Anonymkode: 5d5a4...7dc Jeg hadde en kjæreste som tenkte slik, og har møtt på en del menn som også tenker slik. Det har fått meg til å tenke mye. Jeg har en teori om at dette er slik det er ment til å være. Kvinner kan ha sex flere ganger etter hverandre. Det kan ikke en mann. Hun k lett tilfredsstillende både to og tre. Mange sier dette er en beta greie. En kvinne ville forlatt en beta mann som tillot henne å ligge rundt. Det krever en veldig sterk mann, en som kan vise at han tenner rått på det, og som er stolt over å ha ei kone som kan både vises frem og deles ut. Er han svak og ynkelig i en slik situasjon vil det ikke virke. Da vil hun miste respekt for ham med en gang Anonymkode: a62e7...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #87 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 18.38): Blitt skuffet og lei meg over at jeg ikke er nok. Anonymkode: 1b2fa...178 For en sart sjel. Det er ingen som er «nok». Kanskje til noen som ikke tør innrømme det. Men forandring fryder og det er alltid gøy med noe nytt. Problemet er vel selvtilliten din som baserer seg på at «du er nok» når det egentlig er helt ubetydelig. Anonymkode: 3582a...b72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #88 Del Skrevet 5 timer siden Ser han perverse over her skrive at kona kan "vises frem og deles ut". Det finnes dessverre en del syke mennesker her inne. Hvis en kjæreste (eller ektemann) hadde vist meg den han egentlig er gjennom å foreslå noe sånt, så ville han ikke vært min kjæreste eller ektemann lenger. Sånne mennesker synes jeg er direkte motbydelige, uansett hvordan de skal prøve å virke "normale" og gjennomtenkte. De skjønner ikke selv hvor horrible de er, hvor usmakelige de fremstår. Jeg ville mistet alle lyst på en sånn svekling av en mann som gikk med tanker om å dele meg med andre, og i sin syke verden syntes sånt var ok. Anonymkode: 12d64...055 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 5 timer siden #89 Del Skrevet 5 timer siden Da hadde jeg tenkt at, ok, hvis han ønsker det, så må han få ønske det. Fantasier har vi vel alle. Men jeg hadde ikke blitt med på det, og dersom han fremdeles vil og skal gå for den, så er vi ikke gift lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå