AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:15 #21 Del Skrevet fredag kl 09:15 Hun foreslo det for en uke siden, og jeg tenker at jeg veldig gjerne blir med på det - bare vi finner et annet par som som vi matcher godt med 🥰 Anonymkode: c4e02...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:04 #22 Del Skrevet fredag kl 10:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Monogami er en ting du ikke ordentlig forstår. Anonymkode: 81585...08f Jeg forstår monogami veldig godt men jeg sliter med å forstå hvordan skinnhelige mennesker lyver om å de ikke tenner på tanken ved å ha sex med andre enn de er i monogamt forhold med 🫠 Anonymkode: 48609...db3 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:39 #23 Del Skrevet søndag kl 11:39 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 11.04): Jeg forstår monogami veldig godt men jeg sliter med å forstå hvordan skinnhelige mennesker lyver om å de ikke tenner på tanken ved å ha sex med andre enn de er i monogamt forhold med 🫠 Anonymkode: 48609...db3 Her er det ikke bare snakk om tanker. Anonymkode: 81585...08f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:48 #24 Del Skrevet søndag kl 11:48 Både jeg og han har alltid ment at tanken er motbydelig, så om han plutselig hadde ønsket det så hadde det sjokkert meg og vice versa. Tror det hadde blitt brudd uansett hvem av oss som hadde foreslått det. Anonymkode: 15ba1...b54 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet søndag kl 12:19 #25 Del Skrevet søndag kl 12:19 Du hadde jeg sendt henne til utredning 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikkel99 Skrevet 18 timer siden #26 Del Skrevet 18 timer siden Gruppings fungerer flott i en fantasi. I praksis er det ikke like fint. Mer jobb, og du får lite ekstra igjen. Har flere erfaringer, og de kunne jeg egentlig spart meg for. M52. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-AA Skrevet 18 timer siden #27 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 18.36): Trekant, swinge, gangbang, hva enn det måtte være? Noen som har noen deilige erfaringer kanskje? Anonymkode: 016c6...3b4 Ville tenkt at det var på tide å finne meg en partner som ikke var pervers. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #28 Del Skrevet 18 timer siden mikkel99 skrev (2 minutter siden): Gruppings fungerer flott i en fantasi. I praksis er det ikke like fint. Mer jobb, og du får lite ekstra igjen. Har flere erfaringer, og de kunne jeg egentlig spart meg for. M52. Kanskje fordi det ble mer på henne enn på deg? Det er nokså vanlig når det gjelder slike settinger... tror jeg. Har ingen erfaring, men kunne gjerne hatt en trekant. En større samling tror hadde blitt mye rot 😉 Anonymkode: 5d5a4...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikkel99 Skrevet 18 timer siden #29 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje fordi det ble mer på henne enn på deg? Det er nokså vanlig når det gjelder slike settinger... tror jeg. Har ingen erfaring, men kunne gjerne hatt en trekant. En større samling tror hadde blitt mye rot 😉 Anonymkode: 5d5a4...7dc Både ja og nei. Men mest er det mere jobb, synes jeg. Også med mange er det begrenset hvor digg jeg synes det er med flere pølser tilstede😅. Det funka i fantasien, i praksis noe helt annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 18 timer siden #30 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 18.36): Trekant, swinge, gangbang, hva enn det måtte være? Noen som har noen deilige erfaringer kanskje? Anonymkode: 016c6...3b4 Jeg hadde tenkt "haha, ja, dream on mister!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 18 timer siden #31 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Har prøvd både trekanter og firkanter, og alle er ikke like. Mange gode erfaringer, noen dårlige, og noen helt elendige. Skal klaffe veldig med kjemi for at jeg skal like det. Synes egentlig det er mye styr for å få til. Man kan ha en fast tredjepart, eller et fast par, men det blir fort forviklinger der også. Endret 18 timer siden av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grenlands_par Skrevet 18 timer siden #32 Del Skrevet 18 timer siden Jeg å samboeren har bestemt oss for å teste dette ut. Vi har snakket veldig mye om det, og funnet ut litt hva vi ønsker. Men har en veldig viktig regel, er det ikke noe for oss, så er var det bare å gå pluss en erfaring rikere 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #33 Del Skrevet 18 timer siden Hadde blitt kvalm og avsluttet forholdet. Dealbreaker og ikke noe for meg. Han kan bli singel og ha gruppesex hvis det betyr så mye. Synes det er umodent, trashy og sier litt om en persons psyke/emosjonelle tilstand. Anonymkode: 1c1d1...a4c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 18 timer siden #34 Del Skrevet 18 timer siden Har prøvd det meste, men vil anbefale klubbesøk for de som tenker på dette. Det er en forholdsvis «uskyldig» måte å utforske dette på i starten, da man slipper å investere så mye personlig i det. Dessuten oppleves det som at man har større kontroll over hvor langt man vil gå, da man på forhånd ikke har sendt ut signaler til andre som kan tolkes som løfter i den ene eller andre retningen. Velg en nordisk klubb, og velg en parkveld. Gå for «se og bli sett» første gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 18 timer siden #35 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde blitt kvalm og avsluttet forholdet. Dealbreaker og ikke noe for meg. Han kan bli singel og ha gruppesex hvis det betyr så mye. Synes det er umodent, trashy og sier litt om en persons psyke/emosjonelle tilstand. Anonymkode: 1c1d1...a4c Det var da voldsomt til reaksjon bare fordi han delte en fantasi. Ikke sikkert han ville presset på for å realisere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 18 timer siden #36 Del Skrevet 18 timer siden Jeg hadde sagt - kjør på, men da er ikke vi ett par lenger. Ville samtidig sagt æsj og ønsket han noen kjønnssykdommer. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 17 timer siden #37 Del Skrevet 17 timer siden Topper og daler skrev (7 minutter siden): Har prøvd det meste, men vil anbefale klubbesøk for de som tenker på dette. Det er en forholdsvis «uskyldig» måte å utforske dette på i starten, da man slipper å investere så mye personlig i det. Dessuten oppleves det som at man har større kontroll over hvor langt man vil gå, da man på forhånd ikke har sendt ut signaler til andre som kan tolkes som løfter i den ene eller andre retningen. Velg en nordisk klubb, og velg en parkveld. Gå for «se og bli sett» første gangen. Jeg har absolutt ingen ønske om å prøve ut dette, men lurer veldig på hvordan folk som er like uvitende som meg finner disse klubbene. Det står vel ikke akkurat annonser i lokalavisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #38 Del Skrevet 17 timer siden Det kommer ikke til å skje med noen av oss da vi ikke har slike interesser, men i tilfelle hadde det vert tvert slutt. Anonymkode: 660aa...ad1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #39 Del Skrevet 17 timer siden Eva-Lena skrev (Akkurat nå): Jeg har absolutt ingen ønske om å prøve ut dette, men lurer veldig på hvordan folk som er like uvitende som meg finner disse klubbene. Det står vel ikke akkurat annonser i lokalavisen. Ok så du er interessert allikevel. Anonymkode: 81585...08f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 17 timer siden #40 Del Skrevet 17 timer siden Eva-Lena skrev (1 minutt siden): Jeg har absolutt ingen ønske om å prøve ut dette, men lurer veldig på hvordan folk som er like uvitende som meg finner disse klubbene. Det står vel ikke akkurat annonser i lokalavisen. Søk etter swingersklubber i Norge, Sverige og Danmark i Google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå