AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Trekant, swinge, gangbang, hva enn det måtte være? Noen som har noen deilige erfaringer kanskje? Anonymkode: 016c6...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Blitt skuffet og lei meg over at jeg ikke er nok. Anonymkode: 1b2fa...178 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Høres spennende ut tenker jeg 😏 Anonymkode: 4231b...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trekant, swinge, gangbang, hva enn det måtte være? Noen som har noen deilige erfaringer kanskje? Anonymkode: 016c6...3b4 På tide med skilsmisse. Anonymkode: 81585...08f 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden "Ok. Jeg har lyst å bo i et slott på en sydhavsøy, men vi kan ikke få alt vi ønsker oss." Anonymkode: 239f0...b12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Ville tenkt at det er forskjell på fantasier og virkelighet. Anonymkode: 09292...324 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Jeg hadde blitt overrasket. Det hadde betydd å hun endelig hadde tatt ansvar for sin egen seksualitet. Men det er nærmest null sjans å hun tar opp ei slik ønske 😩 Anonymkode: 48609...db3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Jeg ville ha blitt med - igjen. Anonymkode: 5c56d...6e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
th4don Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): På tide med skilsmisse. Anonymkode: 81585...08f Haha mener du det? Selvfølgelig, det er helt ok hvis du da hadde sagt det var uaktuelt, men hadde du skilt deg fordi vedkommende hadde en fantasi om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Jeg hadde valgt å bare lytte til han, og prøvd å finne ut om det bare er en fantasi eller om det er noe han virkelig ønsker. For det er en vesentlig forskjell syns jeg. Jeg er av den oppfatning at jeg synes man skal kunne dele slikt med partneren sin, uavhengig om det er et reelt ønske eller en fantasi. Så hadde jeg blitt veldig glad for den tilliten han hadde vist meg. Noe mer enn det har jeg ikke tenkt på. Kan liksom ikke helt se for meg at jeg deltar i gruppesex... Jeg er nok litt for glad i intimitet mellom to mennesker til det. Syns det er det som gjør det spesielt ❤️. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville ha blitt med - igjen. Anonymkode: 5c56d...6e7 Skulle akkurat til å skrive det samme. Godt å endelig ha en sånn partner her i livet. Anonymkode: 009fd...a61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Hadde vurdert å gjøre det slutt Anonymkode: c96bf...f3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Hadde blitt overrasket og nysgjerrig, nysgjerrig på hva som lå i det,hva tanken rundt det er og om det er fantasier eller et ønske, hvorfor og hvordan tenkt... Det å ta det opp hadde skapt mye tillit og bygget forhold. Hvis reellt og om jeg var nysgjerrig og positiv til det? Ja....tror det hadde vært spennende for oss... Anonymkode: e1e97...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde vurdert å gjøre det slutt Anonymkode: c96bf...f3f Pga. lufting av en fantasi? Er du innforstått med å det er mange ting man prøver i livet? Det betyr ikke å man går all in resten av livet. Et eksempel. Majoriteten av mennesker som bruker narkotiske midler, ender ikke opp på Oslo S og selger uteliggerbladet for å ha råd til å kjøpe neste dose med heroin. Anonymkode: 48609...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pga. lufting av en fantasi? Er du innforstått med å det er mange ting man prøver i livet? Det betyr ikke å man går all in resten av livet. Et eksempel. Majoriteten av mennesker som bruker narkotiske midler, ender ikke opp på Oslo S og selger uteliggerbladet for å ha råd til å kjøpe neste dose med heroin. Anonymkode: 48609...db3 Monogami er en ting du ikke ordentlig forstår. Anonymkode: 81585...08f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Hadde helst ikke villet vite. Det hadde vært så uaktuelt. Hadde fått helt avsmak. Han kjenner meg og vet jeg ikke er i nærheten av å være interessert i det, så for meg hadde det vært ren provokasjon og jeg hadde stilt spm ved hva han fikk ut av å fortelle meg om det. Anonymkode: 5f427...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Hvis han hadde kommet med noe slikt hadde jeg blitt usikker på om ønskene hans ville ende opp med å ødelegge forholdet vårt. Jeg hadde blitt usikker på ham og på om det ville bli vanskelig for ham å holde seg bare til meg. Selv har jeg mange slike fantasier, men jeg har ikke ønske om å teste det ut i virkeligheten. Realiteten frister ikke så mye, og jeg tror det ville ødelagt mye for oss. Anonymkode: 83d1c...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Dumpa. Dumpa exen fordi han ville ha trekant Anonymkode: fc20c...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Trekant, swinge, gangbang, hva enn det måtte være? Noen som har noen deilige erfaringer kanskje? Anonymkode: 016c6...3b4 1. Hadde spurt om dette var viktig for ham, og om han hadde følt på stor skuffelse hvis det aldri skjedde. 2. Hvis nei - hadde sagt at vi ikke skulle snakke mer om det. 3. Hvis ja - brudd. Så ville det ha vært bedre at han fant noen som ønsket det samme. Jeg ønsker det ikke. Anonymkode: 9eb16...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Mannen min har ytret ønske om det både trekant (han har hatt før vi ble sammen), gruppesex, sex hvor vi kan bli oppdaget osv. Jeg føler egentlig ikke noe på det annet at det er totalt uaktuelt for meg, bare tanken gjør meg fysisk uvel, men at jeg skjønner godt om det er viktig for ham, men da må han dessverre se seg om etter en annen livspartner enn meg. Vet at han sliter innimellom med at han ikke vil få levd ut fantasiene, samtidig som han ikke vet om han vil leve ut fantasiene (at fantasiene vil være bedre enn virkeligheten), men jeg tvinger ham ikke til å forbli gift med meg. Anonymkode: 2d613...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå