AnonymBruker Skrevet 21. november #21 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, noen foundation er tørre, er for fetere hud. Anonymkode: 7315f...329 Ja, og hun oppfattet vel huden til ts som lite fet da, siden hun mente den ts hadde valgt ut som for tørr. Hun ga jo et argument , den er for tørr. Høres bare ut som hun prøvde og veilede og hjelpe. Anonymkode: fce65...4a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #22 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og hun lurte fortsatt på hvorfor jeg skulle ha akkurat den. Anonymkode: 7315f...329 For og være sikker på at du har valgt riktig? Hun mente åpenbart den var for tørr for deg, hun har kanskje fagkunnskap og yrkesstolthet . Anonymkode: fce65...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #23 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Var på et parfymeri i går og skulle ha en foundation, men jeg måtte ha hjelp til å finne riktig farge til hudtonen min da jeg ikke er så god på akkurat det. Men dama bare drev og spurte om hvorfor jeg skulle ha akkurat den, og hvorfor jeg ikke skulle ha en annen i stedet for, og at den nok var for tørr osv osv... Jeg sa at det var bra den var tørr siden jeg jeg har fet hud og svetter mye i ansiktet. Men hun fortsatte å gnåle. Jeg sa til slutt at jeg tenker litt på det og kommer tilbake. De har vel ikke noe med å blande seg oppi hva kundene skal ha? Anonymkode: 7315f...329 Da går jeg ut av butikken, og går aldri tilbake. Anonymkode: f43bf...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #24 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Om du ikke vil ha service får du heller handle på nett da. Poenget med å gå i en fysisk butikk er jo nettopp å få rådgivning og hjelp av noen som kjenner produktene. Høres ut som en bra butikk, med ansatte som er serviceminded og på. Anonymkode: 07c4a...c9b Men da burde hun jo sluttet å mase når TS fortalte at hun ville ha en tørr foundation? Anonymkode: 07921...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #25 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Men altså, dette høres jo ut som helt standard spørsmål og dialog en serviceinnstilt butikkmedarbeider ville hatt med en kunde? Skjønner ikke hvorfor du blir så dødelig fornærma….? Helt normalt å spørre hvorfor du tenker du skal ha det produktet - det som egentlig spørres om er dine behov, og personen forsøkte nok å bistå i å velge ut et produkt som passet til akkurat deg. Du vet, jobben deres. Anonymkode: 07c4a...c9b Er ikke så fornærma egentlig, syns bare det var rart og valgte å spørre her inne. Men for all del, det går helt fint med meg. Anonymkode: 7315f...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå