AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 Var på et parfymeri i går og skulle ha en foundation, men jeg måtte ha hjelp til å finne riktig farge til hudtonen min da jeg ikke er så god på akkurat det. Men dama bare drev og spurte om hvorfor jeg skulle ha akkurat den, og hvorfor jeg ikke skulle ha en annen i stedet for, og at den nok var for tørr osv osv... Jeg sa at det var bra den var tørr siden jeg jeg har fet hud og svetter mye i ansiktet. Men hun fortsatte å gnåle. Jeg sa til slutt at jeg tenker litt på det og kommer tilbake. De har vel ikke noe med å blande seg oppi hva kundene skal ha? Anonymkode: 7315f...329 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Skrivefeil i overskriften ser jeg nå. Anonymkode: 7315f...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 Altså, det er ikke alltid så lett å være serviceansatt. Husker mora mi, som var frisør, fortalte om at hun fikk kunder som kom inn med bilder av stjerner og så de ville ha "akkurat slik frisyre". Ikke alle kunne forstå hvorfor de med sitt korte nordiske hår aldri ville få hår som Beyonce eller Kim Kardashian 😄 Anonymkode: ecb21...438 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamell Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Det kan hende hun hadde fått beskjed om å prøve å selge den hun prøvde å prakke på deg. Kanskje butikken tjener mer penger på den andre. I verste fall kan hun risikere at ledelsen straffer henne om hun ikke selger nok. Kjeft, dårligere vakter, eller kan miste jobben om hun ikke har fast stillingsprosent. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 Hun ville vel hjelpe deg til å velge noe hun mente passet deg bedre. Det syns jeg de bør gjøre, samtidig som de bør respektere at kunden vil noe annet. Anonymkode: 83a3b...792 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, det er ikke alltid så lett å være serviceansatt. Husker mora mi, som var frisør, fortalte om at hun fikk kunder som kom inn med bilder av stjerner og så de ville ha "akkurat slik frisyre". Ikke alle kunne forstå hvorfor de med sitt korte nordiske hår aldri ville få hår som Beyonce eller Kim Kardashian 😄 Anonymkode: ecb21...438 Er vel litt annerledes når det gjelder å forandre frisyren. Her er det snakk om en foundation som man kan vaske av igjen. Man kan ikke angre på hårfrisyren og gjøre den om etter at man har klipt seg. Anonymkode: 7315f...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Lamell skrev (2 minutter siden): Det kan hende hun hadde fått beskjed om å prøve å selge den hun prøvde å prakke på deg. Kanskje butikken tjener mer penger på den andre. I verste fall kan hun risikere at ledelsen straffer henne om hun ikke selger nok. Kjeft, dårligere vakter, eller kan miste jobben om hun ikke har fast stillingsprosent. Det kan hende. Men den var ganske dyr den jeg skulle ha også. Anonymkode: 7315f...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) Hun hadde kanskje fagkunnskap? Jeg jobbet en gang i klesbutikk. Og visst fikk kundene kjøpe hva de ville, jeg kunne ikke si hvis noen så ut en dass. Men man kan komme med anbefalinger. Endret 21. november 2024 av Stor pike 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #9 Del Skrevet 21. november 2024 Sannsynligvis prøvde hun bare og hjelpe deg. Anonymkode: fce65...4a3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #10 Del Skrevet 21. november 2024 Er vel greit at hun spør èn gang, men sier du at nei, jeg skal ha den jeg tenkte, så burde hun jo respektere det, og heller hjelpe deg med å finne riktig farge av den. Hater butikkansatte som maser og gnåler i ett kjør selv om jeg har sagt at jeg ikke trenger noe mer enn det jeg kom for å kjøpe. Anonymkode: c282e...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #11 Del Skrevet 21. november 2024 Hun bør i det minste gi en veldig god forklaring på hvorfor hun mener TS bør kjøpe noe annet enn det hun ber om. Nå høres det bare ut som om hun får bonus for å prakke et annet produkt på ts enn det hun ønsker. Anonymkode: 31d64...b68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #12 Del Skrevet 21. november 2024 Lamell skrev (10 minutter siden): Det kan hende hun hadde fått beskjed om å prøve å selge den hun prøvde å prakke på deg. Kanskje butikken tjener mer penger på den andre. I verste fall kan hun risikere at ledelsen straffer henne om hun ikke selger nok. Kjeft, dårligere vakter, eller kan miste jobben om hun ikke har fast stillingsprosent. Kan de få sparken hvis kunder bare finner noe billig og går til kassa med det og betaler også uten og spørre om råd? Anonymkode: 7315f...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #13 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De har vel ikke noe med å blande seg oppi hva kundene skal ha? Anonymkode: 7315f...329 Bruk nettbutikker hvis du ikke takler gode råd. Anonymkode: 86efa...668 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #14 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun bør i det minste gi en veldig god forklaring på hvorfor hun mener TS bør kjøpe noe annet enn det hun ber om. Nå høres det bare ut som om hun får bonus for å prakke et annet produkt på ts enn det hun ønsker. Anonymkode: 31d64...b68 At den var for tørr? Anonymkode: fce65...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #15 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan de få sparken hvis kunder bare finner noe billig og går til kassa med det og betaler også uten og spørre om råd? Anonymkode: 7315f...329 Nei Anonymkode: fce65...4a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #16 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At den var for tørr? Anonymkode: fce65...4a3 Ja, noen foundation er tørre, er for fetere hud. Anonymkode: 7315f...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #17 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bruk nettbutikker hvis du ikke takler gode råd. Anonymkode: 86efa...668 Joda, jeg takler det. Men jeg forklare jo også hvordan huden min er. Anonymkode: 7315f...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #18 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, jeg takler det. Men jeg forklare jo også hvordan huden min er. Anonymkode: 7315f...329 Og hun lurte fortsatt på hvorfor jeg skulle ha akkurat den. Anonymkode: 7315f...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #19 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og hun lurte fortsatt på hvorfor jeg skulle ha akkurat den. Anonymkode: 7315f...329 Men altså, dette høres jo ut som helt standard spørsmål og dialog en serviceinnstilt butikkmedarbeider ville hatt med en kunde? Skjønner ikke hvorfor du blir så dødelig fornærma….? Helt normalt å spørre hvorfor du tenker du skal ha det produktet - det som egentlig spørres om er dine behov, og personen forsøkte nok å bistå i å velge ut et produkt som passet til akkurat deg. Du vet, jobben deres. Anonymkode: 07c4a...c9b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #20 Del Skrevet 21. november 2024 Om du ikke vil ha service får du heller handle på nett da. Poenget med å gå i en fysisk butikk er jo nettopp å få rådgivning og hjelp av noen som kjenner produktene. Høres ut som en bra butikk, med ansatte som er serviceminded og på. Anonymkode: 07c4a...c9b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå