AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Synes det er så ubehagelig. Har ingen ønske om å bruke noen på nåværende arbeidsplass, men min tidligere sjef som inntil nylig jobbet der kan være aktuell. Dessverre ble jeg langtidssykmeldt i mitt forrige svangerskap med hyperemesis, etterfulgt av invalidiserende bekkenløsning. Vi hadde god dialog gjennom hele sykmeldingsperioden og jeg opplevde at han hadde forståelse for situasjonen. Før jeg ble sykmeldt hadde jeg ingen fravær (untatt noen få dager med sykt barn) og jeg fikk skryt for arbeidet jeg gjorde. Hadde det ikke vært for sykmeldingen ville jeg vært overbevist om at han var en god referanse. Hva tenker dere om å bruke han som referanse? Er bekymret pga. sykmeldingen, men han var godt inneforstått med situasjonen. Anonymkode: 0440d...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Klart du bruker han. Ikke alle ledere som følger opp om man er sykmeldt. Og det er stor forskjell på skoft fra arbeid og en sykmld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden endo skrev (2 timer siden): Klart du bruker han. Ikke alle ledere som følger opp om man er sykmeldt. Og det er stor forskjell på skoft fra arbeid og en sykmld. Det er jo sant. Bare redd han endret mening om meg mens jeg var sykmeldt. Anonymkode: 0440d...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo sant. Bare redd han endret mening om meg mens jeg var sykmeldt. Anonymkode: 0440d...0fa Du får vel fort en magefølelse på om han er positiv eller ikke om du ringer å spørr om han vil være referanse for deg? Anonymkode: 9d99e...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du får vel fort en magefølelse på om han er positiv eller ikke om du ringer å spørr om han vil være referanse for deg? Anonymkode: 9d99e...a40 Vet ikke, jeg overtenker alltid såpass at jeg klarer å vri selv den minste lille endring i toneleie til noe negativt. Anonymkode: 0440d...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke, jeg overtenker alltid såpass at jeg klarer å vri selv den minste lille endring i toneleie til noe negativt. Anonymkode: 0440d...0fa Det er vanlig å få slike tanker etter en langtidssykemelding eller permisjon. De fleste på jobb har ikke tenkt en døyt på deg, og det er normalt. Det er bra du er klar over at du overtenker. Anonymkode: f0df2...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er vanlig å få slike tanker etter en langtidssykemelding eller permisjon. De fleste på jobb har ikke tenkt en døyt på deg, og det er normalt. Det er bra du er klar over at du overtenker. Anonymkode: f0df2...2f1 Godt å høre at det ikke er uvanlig, håper det stemmer at de ikke har tenkt på meg! Man blir litt tullete av å være hjemme så lenge som jeg har vært nå, og overtenking har blitt min spesialitet. Anonymkode: 0440d...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå