AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #41 Del Skrevet 12 timer siden 400kr pr.barn på mannen sin side(de er mange søsken, så det er snakk om 12 barn!). 600-800kr pr.barn til søsteren min sine unger(hun har 3 barn). Anonymkode: 864bc...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #42 Del Skrevet 12 timer siden 3-350kr. Jeg og søsknene mine er enige om sum:) Er 11 barn til sammen Anonymkode: 8809b...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #43 Del Skrevet 12 timer siden Har kun to og de er begge voksne nå. Da de var yngre kjøpte jeg for ca kr 700-1200,- ++ og de fikk verdier for minst det dobbelte. Kjøpte da gjerne på salg eller nytt via Finn eller andre steder. Ettersom mitt søsken har etterspurt bytterett har jeg sluttet å kjøpe samme type gaver som før og nå gir jeg pengegaver til de begge. Gir kr. 500,- fast hver jul. Anonymkode: c0318...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12 timer siden #44 Del Skrevet 12 timer siden 0,00,- har ikke noe mere kontakt med nevøer ☹️☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 12 timer siden #45 Del Skrevet 12 timer siden Ca 1000 kr til hver, 5 stk. Har bare "ekte" nieser og nevøer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9 timer siden #46 Del Skrevet 9 timer siden 6 stykker, de får for ca 500 hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #47 Del Skrevet 8 timer siden Bruker rundt 10’000kr på gaver til de fire onkelbarna mine. Anonymkode: 655f7...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #48 Del Skrevet 8 timer siden Brunello skrev (11 timer siden): Da blir spørsmålet: hvorfor gidde å bytte penger? Barna bytter jo ikke penger, de får gaver og tipper de blir glade for penger. Selv bruker jeg mellom 30-500 pr gave til mine nieser og nevøer, totalt 6 stk Anonymkode: ca851...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #49 Del Skrevet 8 timer siden Ca. 1000-1500kr på hver, kommer an på hva jeg finner. Har bare 3 nevøer, og har ingen barn selv. Anonymkode: 671f5...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #50 Del Skrevet 8 timer siden I år blir det ca 300 kr pr stk. Gått ned litt på gavebudsjettet.. Anonymkode: c590b...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 8 timer siden #51 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har ikke så mange, så gir for ca 500-700. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4 timer siden #52 Del Skrevet 4 timer siden 400 kr. Vi gir likt både til biologiske og stenevøer/-nieser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #53 Del Skrevet 3 timer siden Planen var 500kr, men det ble 800-900kr pr niese/nevø i år. Jeg har kun tre svært etterlengtede nieser/nevøer. Jeg fikk barn tidlig, mens mine søsken fikk barn sent. Har bare biologiske nieser/nevøer, men hadde ikke gjort forskjell på biologisk og bonus. Har selv barn fra tidligere forhold, og ingen gjør forskjell på barna her, uansett om det er bonus eller biologisk. Niesene på mannen sin side er det variabelt med. Ca 300kr, men det styrer mannen. Har i tillegg mange «uekte» tante- og onkelbarn, de får for 150-250kr (venners barn). Anonymkode: 7a73e...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #54 Del Skrevet 3 timer siden 300 til nieser/nevøer på den ene siden av familien, 500 på den andre. Vi voksne har blitt enige om summer. Gir ikke mer til de som kun ønsker seg penger. Anonymkode: a4ac0...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå