AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #21 Del Skrevet 20 timer siden Max 200. Tenker det er foreldrene og kanskje besteforeldrene sitt "ansvar" å kjøpe dyre ting. Fra oss må det holde med en oppmerksomhet. Vi har 7 nevøer og nieser, det kommer sikkert fler etterhvert også. Så i tillegg til andre familiemedlemmer, så blir det mye penger oppigjennom året som går til bursdag og julegaver. Anonymkode: bc808...0c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 20 timer siden #22 Del Skrevet 20 timer siden Pleier å ligge på 500kr pr gave til alle i familien, bortsett fra eget barn som får litt dyrere gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #23 Del Skrevet 20 timer siden Pleier bruke rundt 1000,- på hver av nevøene mine. Anonymkode: aafe2...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 20 timer siden #24 Del Skrevet 20 timer siden Ca. 500, men har bare 3 så hadde det vært flere så hadde det vært mindre per. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 20 timer siden #25 Del Skrevet 20 timer siden Rundt 300 kroner. Har bare to nieser å kjøpe til, men stor familie ellers(over 20 gaver), så må holde summene litt nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #26 Del Skrevet 20 timer siden 350 pr barn Anonymkode: 29243...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #27 Del Skrevet 19 timer siden Vi bruker 100-300 kr til våre, alt etter relasjon og alder. Anonymkode: 640db...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #28 Del Skrevet 19 timer siden Jeg kjøper gaver til 200-300 kr til mine nieser. Mannen bruker omtrent dobbelt så mye per gave til sine nevøer/nieser. Vi er vant til forskjellige gavetradisjoner. Ingen av oss kjøper gaver til søskens bonusbarn. Anonymkode: 6aa92...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #29 Del Skrevet 19 timer siden Har bare to og ingen egne barn, så her blir det 1000-1500 på hver. Blir nok mer 1000 i år, dyre tider og jeg gidder ikke å kjøpe masse drit til dem heller. Da de var veldig små var det en del fine, fornuftige men også kule ting jeg kunne gi som hjalp foreldrene. Anonymkode: afe9e...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #30 Del Skrevet 19 timer siden Opp mot 1000kr. Har bare to da. Anonymkode: a6ff4...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #31 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg kjøper gaver til 200-300 kr til mine nieser. Mannen bruker omtrent dobbelt så mye per gave til sine nevøer/nieser. Vi er vant til forskjellige gavetradisjoner. Ingen av oss kjøper gaver til søskens bonusbarn. Anonymkode: 6aa92...d3a Hva er det som gjør at dere ikke gir noe til søskens bonusbarn? Anonymkode: 8a253...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #32 Del Skrevet 19 timer siden Det blir gave til 400-500 kroner på hver. Vi er tante og onkel til fem stykker, og har ingen barn selv. Anonymkode: e1af4...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #33 Del Skrevet 18 timer siden Rundt 1000 på hver av mine to, men går gjerne over også. Når de blir litt større blir det nok betydelig mer. Anonymkode: 1b60b...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #34 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er det som gjør at dere ikke gir noe til søskens bonusbarn? Anonymkode: 8a253...be9 Det er ikke personer vi kjenner eller har en relasjon til. Anonymkode: 6aa92...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #35 Del Skrevet 18 timer siden 500-600kr. De begynner å bli store nå, sier aldri takk eller viser noen form for takknemlighet, så vurderer å redusere. Anonymkode: 6b301...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 18 timer siden #36 Del Skrevet 18 timer siden 400-450 kr. Har tilsammen seks jeg er tante til, gjør ikke forskjell på bonus og biologisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #37 Del Skrevet 18 timer siden Ca 1000 til 2 og 500 til 1. 0 Anonymkode: ddcd5...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #38 Del Skrevet 18 timer siden Varierer ut fra deres alder og livssituasjon, og vår relasjon. Mellom 300 og 600, samt gave til barnet til niesa som er voksen. Har tre bonustantebarn, kjent dem siden de var ganske små - men en veldig perifer relasjon. Der har vi sluttet med gaver etter konfirmasjon. Anonymkode: eecef...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #39 Del Skrevet 18 timer siden Vi har bare to, og de får gaver til rundt 3000 kr hver. Praktiske klær/sportsutstyr og leker. Vi får det samme tilbake av foreldrene deres til våre barn. Vi feirer jul sammen. Det sier seg selv at alle oss voksne ønsker oss kaffe og sjokolade av hverandre 😆 Anonymkode: b3280...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #40 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har ingen nevøer eller nieser, men mine søsken gir for rundt 500 til mitt barn. Anonymkode: 56f08...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå