Gå til innhold

Snapchat og kjæresten.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 40 år, sliter med tilitt. Vet ikke hvordan jeg skal formulere meg, jeg har gått i den fella med og følge med på hvor mange snaper dama sender. Når vi er sammen så står den snapscoren helt stille, når hun drar på jobb så flyr det oppover. Bare til nå så har det blitt sendt 60 snapper siden dagtidlig. Jeg har opplevd utroskap tidligere, dette hjelper ikke på. Jeg vurderer å slå opp, fordi jeg klarer ikke dette.. 

Anonymkode: 24c68...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snap score oppdaterer seg litt i hytt og pine. Det er ikke live oppdatering til en hver tid. Derfor kan den stå stille selv når hun ser eller sender snapper. 

Har hun ett par venninner hun sender og mottar snapper med så går den jo gjerne opp en del. Det kan hende hun har ett par venninner som sender ufattelig mye greier ila dagen til henne, da øker den enormt. Helt uskyldig. 

Du er litt på bærtur altså. 

Hvorfor skal den nye kjæresten din betale for eksen sine feiltrinn? Det er ganske urettferdig av deg. 

Anonymkode: 97d2b...fdf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart den går oppover kun når hun er alene 🤷🏻‍♂️ kan vel ikke henge seg opp bare når vi er sammen? 

på bærtur har jeg vært lenge, men syntes det er veldig ubehagelig. Om hun så har venninner hun sender snapper med så er det merkelig att det sendes 60 snapper fra morgen til kvelden. Ikke behov for å sende snapper når vi er med hverandre, rart at det behovet kommer kun når hun ikke er med meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Rart den går oppover kun når hun er alene 🤷🏻‍♂️ kan vel ikke henge seg opp bare når vi er sammen? 

på bærtur har jeg vært lenge, men syntes det er veldig ubehagelig. Om hun så har venninner hun sender snapper med så er det merkelig att det sendes 60 snapper fra morgen til kvelden. Ikke behov for å sende snapper når vi er med hverandre, rart at det behovet kommer kun når hun ikke er med meg. 

Snapscoren øker mye og raskt om det sendes snap til grupper ol

Anonymkode: 56b9c...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vel, da bør du være singel. Du må kunne stole på dama. 

Anonymkode: b8920...5c2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gruppe på jobb som vi snapper sosialt i, typ: se hva som er til lunsj, kom å drikk kaffe, vi er flere her borte som sitter å henger kom gjerne hit, nå har frukten kommet osv.. det drar opp scoren veldig! 

Anonymkode: d8dc3...f56

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du skal ha en samtale med henne? Det trenger ikke være om utroskap eller om det er en mann, men kanskje du skal spørre henne hvordan  det går med venninnene foreksempel? Kanskje har snappingen en forklaring i damer hun har kontakt med? 

Anonymkode: b6207...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende hun får masse snap hele tiden men ikke vil bruke tid på det mens hun er sammen med deg, og heller åpner de på vei til jobb eller noe sånt.

Anonymkode: ca79f...e1f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 40 årene og alt som foregår på min snap er helt uskyldig, har ei snapgruppe med venninner, der snappes det i hytt og pine om alt mulig rart. Min voksne datter snapper jeg også mye med. Jeg har et avstandsforhold, og når vi møtes er jeg minst mulig på tlf, ikke fordi det foregår noe muffens, men fordi jeg vil tilbringe tiden med han. Men når han reiser på jobb, og jeg er på besøk og har fri, ja da svarer og sender jeg snap igjen, med venninner. Så hvis han skulle vært like mistenksom som deg hadde han gjort det slutt for lenge siden...uten grunn.

Anonymkode: 3d8ba...ae3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat med partneren din om det. Hvis du ikke klarer det, så gjør det slutt - men tenk så teit å slå opp PÅ GRUNN AV SNAPSCORE når du ikke vet hvorfor den går opp. Prøv en prat i det minste..

Anonymkode: 76722...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Snap oppdaterer scoren med en gang. Den står stille når hun er med deg fordi hun verken åpner eller sender noen snap. Syns du skal snakke med henne og ikke bare slår opp. Kan hende hun får masse tullebilder fra venner. 

Anonymkode: 8d747...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivrig snapper her🙋scoren oppdateres kontinuerlig. Jeg har en del venninner ol som sender videosnapper av seg selv som prater, typ forteller om noe eller gir en beskjed. Dette venter jeg med å åpne til jeg er alene. Og disse videoene drar også opp scoren raskere enn bilde-snapper. Kan det hende det er noe sånt hos henne? Du kan jo bare spørre,men jeg tenker at dette i seg selv ikke trenger bety noe galt. Jeg pleier legge mobilen mer bort når jeg sammen med andre, kanskje hun også tenker sånn 

Anonymkode: 08845...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sender nesten aldri snapper når jeg er med kjæresten, eller venninner. Fordi jeg er mer tilstedet, når jeg drar på jobb, eller blir alene (har endel dødtid på jobb) så leter jeg mer etter noe å fylle tiden min- altså snap. 

Det er jo et bra tegn at hun ikke har behov for å bruke snap for å underholde seg selv mens dere er sammen

Anonymkode: a6b33...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger alltid fra meg telefonen når jeg er med kjæresten.... Og jeg snapper med venner ellers når jeg er alene. Jeg setter kjempestor pris på at kjæresten min legger fra seg telefonen og har fokus på meg når vi møtes.

Så hadde du vært kjæresten min og dumpet meg fordi snapscore økte når vi ikke hang sammen så ville du bokstavelig talt dumpet meg fordi jeg ikke sitter med nesa i telefonen når jeg tilbringer tid med deg...

Ønsker du at hun skal begynne bruke telefonen mer, og sende mer snap med venninner når dere tilbringer tid sammen? Ville du følt deg bedre om hun brukte tiden deres sammen til å sitte på telefonen? Eller ville det også vært galt?

Anonymkode: 4024c...89a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke har snap. Den ser jo ut til å skape problemer for mange par... Hvorfor ikke bare kutte ut Snap og snakk med hverandre istedenfor 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt på viddene. Beklager kompis. 

Jeg er kvinne, er med i 5-6 grupper med nære venner. Det snappes hele døgnet. Gjerne videosnutter. 

Har aldri giddet å skjekke noen sin snapscore, så der har jeg ikke peiling på hvordan den oppdateres. Men jeg snapper lite sammen med kjæresten, for da er jeg jo sammen med han og ikke interessert i å sitte med mobilen. 

Om jeg skulle vært utro hadde det ikke vært på snap, for å si det sånn.

Anonymkode: 03f60...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mardina skrev (55 minutter siden):

Glad jeg ikke har snap. Den ser jo ut til å skape problemer for mange par... Hvorfor ikke bare kutte ut Snap og snakk med hverandre istedenfor 😊

Snap kan gi veldig mye. Og brukes aktivt av meg og mannen. 

Vi har familiegruppe (og svigerfamilie), kan følge med på hva alle gjør fra dag til dag, veldig koselig.

Venninnegrupper, der alle er inkludert. 

Jobbgrupper. 

Midlertidige grupper, om man deltar på noe sammen, eller skal samarbede om noe. 

Mye latter, det å følge tett med på noen du bor langt unna, det å dele glimt av eget liv til de som ikke er der. 

Er godt gift og, uten at snap noen gang har ført til diskusjoner eller konflikt. 

Anonymkode: bfe7f...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snap kan gi veldig mye. Og brukes aktivt av meg og mannen. 

Vi har familiegruppe (og svigerfamilie), kan følge med på hva alle gjør fra dag til dag, veldig koselig.

Venninnegrupper, der alle er inkludert. 

Jobbgrupper. 

Midlertidige grupper, om man deltar på noe sammen, eller skal samarbede om noe. 

Mye latter, det å følge tett med på noen du bor langt unna, det å dele glimt av eget liv til de som ikke er der. 

Er godt gift og, uten at snap noen gang har ført til diskusjoner eller konflikt. 

Anonymkode: bfe7f...b1c

Og jeg hadde synes det var kjedelig i lengden å følge med på at folk gjør hverdagslige ting, dag ut og dag inn... 😄 Sånne ting finner ikke jeg underholdene i hvert fall. 

Nei, snap kommer jeg nok aldri til å ha. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapscore, er det så mange snapper du har sendt siden du registrerte deg på Snapchat? Sitter du og sjekker og regner ut når og hvor mange snapper kjæresten din sender? 😮

Anonymkode: 5df6b...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kan hende hun får masse snap hele tiden men ikke vil bruke tid på det mens hun er sammen med deg, og heller åpner de på vei til jobb eller noe sånt.

Anonymkode: ca79f...e1f

Jeg er slik også. Har veldig mange venninner/søstre/familie. Ingen menn, utenom familie og samboeren min. 

Anonymkode: c6776...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...