Gå til innhold

DE LYSTIGE ENGLER - STILLINGSOVERSIKT

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja. Det er noe rart her, for jeg så deg også i det biblioteket du beskriver. Er det pærebrusen som får oss til å hallusinere?

:overrasket: Agurk??? Det er ikke Bob-Kåre, vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*tusler ut for å hente pærebrus til boklesende marta*

Værsågod. Finner du noe i den digre boka der?

Skrevet

*takk for pærebrus*

kan noen hjelpe meg å bla over til neste side? *den svære boken*

Vet ikke helt vilken bok dette her er. Kankje noen av de gamle englene kunne bidra litt???

Var det ikke en av de som drev og pussa opp en gullsykkel p åside 1?

Skrevet
Ja. Det er noe rart her, for jeg så deg også i det biblioteket du beskriver. Er det pærebrusen som får oss til å hallusinere?

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

God morgen alle mann!

Ny dag, nye muligheter!

Gjest baby-E
Skrevet

god morgen kjære engler og god helg!

Nå blir jeg borte noen dager, så om noen kan ta ansvar for livredningen mens jeg er borte hadde det vært fint!

Drikk og bad med måte!

Skrevet
God morgen alle mann!

Ny dag, nye muligheter!

Dette her var da meg! Vet ikkehvorfor englemaskinen min har sluttet å logge meg inn automatisk.. jaja..

Baby: Jeg skal passe på , jeg! Har svømmeknappen og livredning har jeg hatt på skolen. Bare dra med god samvittighet!

GOD TUR!

Skrevet

Så skal jeg holde øye med vikarlivreddeengel marta, i mens. Vingene hennes har det med å sette seg fast på de merkeligste steder...

Skrevet

:hoppe:

Jeg trodde alle englene hadde gitt opp, jeg! eller dødd ut og jeg var ansvarlig! Phu! godt å se deg Cata!

Skrevet

*ranker seg og hever vingene*

En gang engel, alltid engel :ler: .

Skrevet

Jeg synes det er en påfallende mangel på andre engler her. Kan det ha noe med det å gjøre at vi ikke har sett noe til poolmannen på en stund?

Skrevet

Han ble sagt opp da vi hadde litt lite penger i bøssene. Nå er det lav rente, bedre tider, og vi trenger å freshe opp litt her. Har derfor bestemt meg for å ansette ny pool-boy, han heter Jean-Pierre og er en gammel kjenning av Malou, Mie og meg. Han pleier å servere oss rødvin når vi er på franske slott og nyter livet i sin alminnelighet og franske menn i særdeleshet. Og han trengte litt forandring, så...

:sjarmor: Hils på Jean-Pierre, jenter!

Jean-Pierre, det flyter et blad i bassenget, mon ami!

Er han ikke vakker der han stuper uti, dere...

:tronderbart: Og se den moustachen!!!

Han trenger ikke vinger - han kan fly med barten!

:hoho:

Skrevet

*roper*

Ikke hopp, ikke hopp....poolen er jo tom for vann etter rengjøringen.... *holder seg for øynene i ren forskrekkelse*

Skrevet

*holder seg for ørene og ser på med store øyne*

Kommer han til å stupe uti uten å sjekke vannstanden?! :sjokkbla:

Skrevet

Livreddende engel står klar! Dette kan umulig gå bra!

Skrevet

Åssen gikk det med Jens-Petrus.....jeg mener....Jean-Pierre? Jeg holdt meg for øynene så jeg fikk ikke med meg om han hoppet.

Skrevet
Åssen gikk det med Jens-Petrus.....jeg mener....Jean-Pierre? Jeg holdt meg for øynene så jeg fikk ikke med meg om han hoppet.

Vet ikke. Jeg har ikke turt å åpne øynene selv, jeg. Kanskje jeg som livreddende vikarierende engel skal titte litt?

*gjør det....gjør det ikke*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...