Gå til innhold

DE LYSTIGE ENGLER - STILLINGSOVERSIKT

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva skjer i dag da? *strekker på vingene*

Skrevet
:ler: Gunnar? Har jeg tatt kjønnskifteoperasjon?

Mvh Yvonne :heiajente:

Jepp! Gunnar film-engel! :ler:

Neida, er bare et (u)vanlig uttrykk, er det ikke? :klø:

Skrevet
hva skjer i dag da? *strekker på vingene*

Sje'kke en dritt - Brad Pitt! ;)

Skrevet

*danser inn*

Neivel!

*danser ut*

Skrevet
:overrasket: Sjekke brad Pitt  :ler: God idé

:sjarmor: Har vi en Brad Pitt-engel?

Skrevet

Jamen....altså....marta...hvor er egentlig det hemmelige rommet. Siden det er hemmelig så vet vi jo ikke om det og da finner vi ikke kjøkkenet.

Trøste og bære, så bra at du fant gjesterommet så vi hadde et sted å legge svigers.

Er det noen som har en plantegning over denne kåken? :klø:

Skrevet

ææææ.... tror jeg bare slimpa over det... det stod en lapp på døren.

Den såg slik ut: :velkommen: til det hemmelige rommet.

Skal se om jeg finner en plantegning

*går ti biblioteket og leter*

...er her et bibliotek?

Skrevet

God ettermiddag godtfolk!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

okey. Da er det der jeg sitter akkurat nå.

Skrevet
okey. Da er det der jeg sitter akkurat nå.

Du kan jo ikke bare sitte på baken da.. du må jo gjøre noe! Lete etter plantegninger feks... Tror de er godt gjemt, så skal hjelpe deg å lete.

*rive bøker ned fra bokhylla til venstre*

Skrevet

Om vi har noe bibliotek er vel tvilsomt. Man kan jo kalle bokhylla med regnskapet til menigheten et slags bibliotek. Vi har i alle fall et litt forfallent lysthus med rosehekk rundt, og med en diger, gullforgylt himmelseng inni. Menighetskontoret ligger også i lysthuset. Dette huset er forbeholdt menighetens overhode (=meg :sjarmor: ) og evt. den solbrune poolboy'en eller andre som måtte komme vandrende på bassengkanten og får lyst til å stikke innom...

Menighetens medlemmer kan for øvrig få disponere lysthuset etter behov, men dette må avklares med ledelsen. Agurkene i agurkstativet på veggen utenfor er derimot til fri benyttelse for alle englene. Men vi minner om faren for fugleinfluensa. Så vær ekstra påpasselig med vask av både høna og agurkene etter bruk!

Regner med at gamle engler husker med glede tilbake på våre genmanipulerte agurker; Bob Kåre sto i en særstilling her, og var svært etterspurt. Bob Kåre er hentet fram fra glemselen, gjødslet og nyvasket. Pass på å sette ham tilbake!!! @lfa; det gjelder deg også!!! :fy_fy:

:hoho:

Skrevet

kake-kake-kake-kake-kake-kake! :hoppe:

Er det en kakebake-engel her som kan gi meg kake? :)

Skrevet
Om vi har noe bibliotek er vel tvilsomt. Man kan jo kalle bokhylla med regnskapet til menigheten et slags bibliotek. Vi har i alle fall et litt forfallent lysthus med rosehekk rundt, og med en diger, gullforgylt himmelseng inni. Menighetskontoret ligger også i lysthuset. Dette huset er forbeholdt menighetens overhode (=meg  :sjarmor: ) og evt. den solbrune poolboy'en eller andre som måtte komme vandrende på bassengkanten og får lyst til å stikke innom...

Menighetens medlemmer kan for øvrig få disponere lysthuset etter behov, men dette må avklares med ledelsen. Agurkene i agurkstativet på veggen utenfor er derimot til fri benyttelse for alle englene. Men vi minner om faren for fugleinfluensa. Så vær ekstra påpasselig med vask av både høna og agurkene etter bruk!

Regner med at gamle engler husker med glede tilbake på våre genmanipulerte agurker; Bob Kåre sto i en særstilling her, og var svært etterspurt. Bob Kåre er hentet fram fra glemselen, gjødslet og nyvasket. Pass på å sette ham tilbake!!! @lfa; det gjelder deg også!!!  :fy_fy:

:hoho:

:grine::grine::grine:

Hva forno??? Et lysthus bare???

Hva er det vi har oppholdt oss i da de siste dagene???

Et luftslott??

*leter i bokhyllen til høyre etter en plantegning av et luftslott*

*Lettere panikk*

har vi en link til "gamledager"?

Skrevet

jeg var ikke så utviklet i gamledager jeg.. så jeg vet ikke hvordan det var da. Noen gamleengler som vet?

Skrevet
:grine:  :grine:  :grine:

Hva forno??? Et lysthus bare???

Hva er det vi har oppholdt oss i da de siste dagene???

Et luftslott??

*leter i bokhyllen til høyre etter en plantegning av et luftslott*

*Lettere panikk*

har vi en link til "gamledager"?

Vi har i alle fall en luftgitar stående i kroken der borte... :ler:

Skrevet

Altså...de svigrene ble garantert ikke plassert i noe luftslott - langt mindre et lysthus, så det der tror jeg ikke noe på. Kan det være at de gamle englene har vært så konsentrert om lysthuset og BobKåre at de ikke har sett Änglagård?? :klø:

Skrevet

*roper* maaaaaarta - hvor er du. Jeg skal hjelpe deg å lete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...