AnonymBruker Skrevet i går, 10:47 #1 Del Skrevet i går, 10:47 Hei, Jeg var på jobbintervju på mandag, og følte det gikk bra. Det er en stilling i kommunen. De sa at de skal intervjue 5 personer denne uken, og gi beskjed på mandag og hvem som går videre til andregangsintervju. Bør jeg følge opp med en e-post for å takke for intervjuet og si at jeg er veldig motivert, eller vente på at de tar kontakt på mandag? Anonymkode: 945a8...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:57 #2 Del Skrevet i går, 12:57 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, Jeg var på jobbintervju på mandag, og følte det gikk bra. Det er en stilling i kommunen. De sa at de skal intervjue 5 personer denne uken, og gi beskjed på mandag og hvem som går videre til andregangsintervju. Bør jeg følge opp med en e-post for å takke for intervjuet og si at jeg er veldig motivert, eller vente på at de tar kontakt på mandag? Anonymkode: 945a8...715 Jeg anbefaler å vente til mandag Anonymkode: 42f31...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:59 #3 Del Skrevet i går, 12:59 De har sikkert hørt det før at søker er motivert. La prosessen gå sin gang og ikke mas så tidlig. Anonymkode: 49381...2ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet i går, 16:10 #4 Del Skrevet i går, 16:10 Jeg ville ikke satt pris på en sånn epost når jeg rekrutterer. Det er liksom en oppgave jeg holder på med på toppen av de vanlige oppgavene mine. Har du spørsmål, skal trekke søknaden eller plutselig er utilgjengelig neste uke (sånt skjer jo) så setter jeg pris på en epost. Har heller aldri opplevd å få noen nyttige "telefon for å vise interesse" heller. Jeg husker deg kanskje når jeg ser på cven, men ikke positivt 😉 har jeg tid legger jeg inn en merknad på deg i systemet om hva du spurte om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Ikke mas. Anonymkode: 84327...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå