Gå til innhold

Må en mann være konvensjonell pen for at du skal gidde å ha ONS med han?

AnonymBruker

Må en mann være konvensjonell pen for at du skal gidde å ha ONS med han?  

37 stemmer

1. 1. Må en mann være konvensjonell pen for at du skal gidde å ha ONS med han?

• Ja
      17
    • Nei
      20

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du går rundt og leter etter noen som kun vil ha sex med deg.

Samtidig gjør du deg uinteressant og ekkel for alle jentene som ønsker kjæreste (og sex).

Og du har ikke lært deg hvordan du gjør deg attraktiv for dem som ønsker ons fordi du har lite erfaring med damer.

Lykke til med den…

Til din informasjon så blir man ikke god til sex av ons. Man blir god til sex av fast partner hvor man lærer av hverandre mens man har sex med samme person mange ganger. 

Anonymkode: 5a119...9c9

Love you too darling 😘

Anonymkode: 9d684...cc6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Love you too darling 😘

Takk for det! Faktisk ønsker jeg deg egentlig ikke noe vondt. Jeg tror det du har best av er å ikke fokusere så mye på ditt og andres utseende. Det du får mest igjen for er å snakke med damer, se dem i øynene og gi dem et smil.

Lykke til på ekte!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg tror det du har best av er å ikke fokusere så mye på ditt og andres utseende. Det du får mest igjen for er å snakke med damer, se dem i øynene og gi dem et smil.

Lykke til på ekte!

40% av kvinner sier de ikke vil ha ons med mindre mannen er konvensjonelt pen, da hjelper det ikke med smil og vennlige øyne. Jeg regner med at disse damene er konvensjonelt pene selv, noe som betyr det ikke er vits å nærme seg dem med mindre du er en såkalt "chad". Dette betyr at incel teorien ikke er helt uten hold.

Det er interessant fordi nesten ingen damer innrømmer de vil ha klassisk pene menn I kommentarfelter, man må lage poll for å få mer representative antall.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

40% av kvinner sier de ikke vil ha ons med mindre mannen er konvensjonelt pen, da hjelper det ikke med smil og vennlige øyne. Jeg regner med at disse damene er konvensjonelt pene selv, noe som betyr det ikke er vits å nærme seg dem med mindre du er en såkalt "chad". Dette betyr at incel teorien ikke er helt uten hold.

Det er interessant fordi nesten ingen damer innrømmer de vil ha klassisk pene menn I kommentarfelter, man må lage poll for å få mer representative antall.

45%. Dette betyr at halvparten av kvinner er kun aktuelle hvis du er stereotypisk kjekkas, men du hører ikke halvparten av kvinner si det høyt. Man må bite seg merke i hva kvinner ikke sier. Polls er gode til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...