Lur Venn Skrevet tirsdag kl 20:24 Forfatter #21 Del Skrevet tirsdag kl 20:24 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Jeg har nok mye på hjertet tenker jeg😂 Ja, det får vi se i neste Episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl 20:26 #22 Del Skrevet tirsdag kl 20:26 Lur Venn skrev (2 minutter siden): Ja, det får vi se i neste Episode 😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet lørdag kl 19:20 Forfatter #23 Del Skrevet lørdag kl 19:20 Episode 3 @Ford3000 løp for å ta telefonen, hun slo @tånegla borti @enhjørningfitte statuen hun hadde stående bak @Polly Ester dukken som lignet på en @Turkis Sau. Men det brydde hun seg ikke om. Det var @Frøkenfryden som sendte lydbølger gjennom telefonapparatet Jeg ser etter sånn Air BnB sa hun, Ja du veit vel at det betyr Bever og balle sa Beverly @Ford3000 Ja det går fint sa Fryden, er elskar begge deler Du må ta med deg baller og bever sjøl sa beverly Ja tar med franzen og bever har eg jo sjølv Det er bra sa @Ford3000 ( beverly) Vi kan tilby Ly for beveren også, men det koster ekstra I mellomtiden hadde @Nadya sneket seg opp på loftet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 19:27 #24 Del Skrevet lørdag kl 19:27 Lur Venn skrev (6 minutter siden): Episode 3 @Ford3000 løp for å ta telefonen, hun slo @tånegla borti @enhjørningfitte statuen hun hadde stående bak @Polly Ester dukken som lignet på en @Turkis Sau. Men det brydde hun seg ikke om. Det var @Frøkenfryden som sendte lydbølger gjennom telefonapparatet Jeg ser etter sånn Air BnB sa hun, Ja du veit vel at det betyr Bever og balle sa Beverly @Ford3000 Ja det går fint sa Fryden, er elskar begge deler Du må ta med deg baller og bever sjøl sa beverly Ja tar med franzen og bever har eg jo sjølv Det er bra sa @Ford3000 ( beverly) Vi kan tilby Ly for beveren også, men det koster ekstra I mellomtiden hadde @Nadya sneket seg opp på loftet Jeg har mye i kofferten for å si’re sånn😂🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet lørdag kl 20:41 #25 Del Skrevet lørdag kl 20:41 (endret) @Turkis Sau mener hun er unik, og ligner ingen andre. Hvem er den kjeltringen som har laget en dukke av meg? Jeg krever i så fall royalties. Er det @Ctrlsom har vært ute med sin platikk-printer, og besudlet mitt enestående utseende, eller er det andre som vil melde seg? @Turkis Sau går nu og gjemmer seg bak gardinene, i frykt for ytterligere kopiering av sitt bedårende ytre. Endret lørdag kl 20:42 av Turkis Sau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet lørdag kl 21:04 #26 Del Skrevet lørdag kl 21:04 @Ctrl skjønner absolutt ingenting, men innser at han er kandidat til å kopiere og besudle med @Turkis Saus flotte utseende, og håper virkelig at Bevely er villig til å sende en @Lur Venn som strategisk kan plassere kopien av både @Turkis Sau og hennes @gardin på @Torget i Ballefjord. Hvis det er greit for @Frøkenfryden og @Cid, vell og merke. @Turkis Sau kan se langt etter royalties, for en hver @kunstner eier sitt eget verk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet lørdag kl 21:22 #27 Del Skrevet lørdag kl 21:22 Elsker dette! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16 timer siden #28 Del Skrevet 16 timer siden 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 9 timer siden Forfatter #29 Del Skrevet 9 timer siden Frøkenfryden skrev (19 timer siden): Jeg har mye i kofferten for å si’re sånn😂🥳 Haha😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Ctrl skrev (20 timer siden): @Ctrl skjønner absolutt ingenting, men innser at han er kandidat til å kopiere og besudle med @Turkis Saus flotte utseende, og håper virkelig at Bevely er villig til å sende en @Lur Venn som strategisk kan plassere kopien av både @Turkis Sau og hennes @gardin på @Torget i Ballefjord. Hvis det er greit for @Frøkenfryden og @Cid, vell og merke. @Turkis Sau kan se langt etter royalties, for en hver @kunstner eier sitt eget verk. @Ctrlhar nå lykkes i å gjøre @Turkis Sau alldeles rasende. Ikke bare nektes man royalties, men man skal stilles ut på @Torget som et simpelt @Lammelåret. Dette har gått for langt, jeg protesterer hemningsløst til @Sjefen sjøl. Hvis ikke @Sjefener sitt ansvar bevisst, så tar jeg saken videre til @President Chimp. Endret 6 timer siden av Turkis Sau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden @Turkis Sauer lei seg - ikke på grunn av besudlingen altså. Og legger seg. Hvis @Cid eller @Ctrlkunne sunget en nattasang, så hadde det vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå