Lur Venn Skrevet torsdag kl 08:26 #1 Del Skrevet torsdag kl 08:26 Episode 1 @Ford3000 våknet brått, øyelokkene kjentes tunge som armert betong, men hun fikk åpnet det ene ved hjelp av brekkjern hun hadde stående ved siden av sengen, det som @Sengehjelper Jimmy hadde satt fra seg i fjor. Hun fortet seg å gi @Mannen_selv litt Royal treatment før hun fortet seg å stå opp. I dag skulle jo selveste kronprins @Håkon og @Mette Marit komme på beverjakt Lille @Marius skulle ikke være med denne gangen, for han hadde vært slem gutt , og hadde husarrest. Som erstatning ble @KnekkeBørre og @Cid flydd inn. Det banket hardt på døra..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet torsdag kl 09:14 #2 Del Skrevet torsdag kl 09:14 Å herre bever som jeg gleder meg til resten av historien! Ordner litt snacks og brus og setter meg til rette i godstolen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 10:15 #3 Del Skrevet torsdag kl 10:15 Ford3000 skrev (1 time siden): Å herre bever som jeg gleder meg til resten av historien! Ordner litt snacks og brus og setter meg til rette i godstolen 😊 Bever-ly 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet fredag kl 04:58 #4 Del Skrevet fredag kl 04:58 Lur Venn skrev (20 timer siden): Episode 1 @Ford3000 våknet brått, øyelokkene kjentes tunge som armert betong, men hun fikk åpnet det ene ved hjelp av brekkjern hun hadde stående ved siden av sengen, det som @Sengehjelper Jimmy hadde satt fra seg i fjor. Hun fortet seg å gi @Mannen_selv litt Royal treatment før hun fortet seg å stå opp. I dag skulle jo selveste kronprins @Håkon og @Mette Marit komme på beverjakt Lille @Marius skulle ikke være med denne gangen, for han hadde vært slem gutt , og hadde husarrest. Som erstatning ble @KnekkeBørre og @Cid flydd inn. Det banket hardt på døra..... Klokka seisten null null Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet fredag kl 06:18 #5 Del Skrevet fredag kl 06:18 Cid skrev (20 timer siden): Bever-ly 😝 Viktig med ly til bever'n 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 06:19 #6 Del Skrevet fredag kl 06:19 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Viktig med ly til bever'n 😄 Beverly Hills 69269. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet fredag kl 06:21 #7 Del Skrevet fredag kl 06:21 Cid skrev (1 minutt siden): Beverly Hills 69269. Dobbel 69 jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 09:42 #8 Del Skrevet lørdag kl 09:42 Ford3000 skrev (På 22.11.2024 den 7.21): Dobbel 69 jo! Fy flate. No er det helg😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet lørdag kl 18:32 #9 Del Skrevet lørdag kl 18:32 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Fy flate. No er det helg😁 God helg! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 7 timer siden Forfatter #10 Del Skrevet 7 timer siden Det var @Boetica som banket på døren, @Ford3000 fant frem hagla for hun trodde det var en dørselger, hun hadde blitt lurt til å kjøe både @Kassettspiller, kaffekopper laget av @Polly Ester , @enhjørningfitte , @Turkis Sau,kamel fra @Irak, 69 års abonnement på @Disney Adultog en @Rosakatt i fjor. Heldigvis hadde hun betalt med @Sjokoladepenge Men likevel ville hun ikke bli pult igjen Øhm.. jeg mener lurt Pule det ville hun , men der er en annen historie... eller episode Akk og ve sa @Boetica, skyt meg ei, jeg kommer for sånn behandling. Åh sa @Ford3000, jeg tilbyr så meget, hva er de ute etter unge dame Jeg skal ha sånn behandling for fett hår. Ooookai - ta av deg buksa da Hva behager sa @Boetica Sku ikke du ha behandling førr håret på fetta utbrøt @Ford3000 Nei det har jeg mista... Plutselig ringte @Frøkenfryden .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Lur Venn skrev (9 minutter siden): Det var @Boetica som banket på døren, @Ford3000 fant frem hagla for hun trodde det var en dørselger, hun hadde blitt lurt til å kjøe både @Kassettspiller, kaffekopper laget av @Polly Ester , @enhjørningfitte , @Turkis Sau,kamel fra @Irak, 69 års abonnement på @Disney Adultog en @Rosakatt i fjor. Heldigvis hadde hun betalt med @Sjokoladepenge Men likevel ville hun ikke bli pult igjen Øhm.. jeg mener lurt Pule det ville hun , men der er en annen historie... eller episode Akk og ve sa @Boetica, skyt meg ei, jeg kommer for sånn behandling. Åh sa @Ford3000, jeg tilbyr så meget, hva er de ute etter unge dame Jeg skal ha sånn behandling for fett hår. Ooookai - ta av deg buksa da Hva behager sa @Boetica Sku ikke du ha behandling førr håret på fetta utbrøt @Ford3000 Nei det har jeg mista... Plutselig ringte @Frøkenfryden .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Lur Venn skrev (1 time siden): Det var @Boetica som banket på døren, @Ford3000 fant frem hagla for hun trodde det var en dørselger, hun hadde blitt lurt til å kjøe både @Kassettspiller, kaffekopper laget av @Polly Ester , @enhjørningfitte , @Turkis Sau,kamel fra @Irak, 69 års abonnement på @Disney Adultog en @Rosakatt i fjor. Heldigvis hadde hun betalt med @Sjokoladepenge Men likevel ville hun ikke bli pult igjen Øhm.. jeg mener lurt Pule det ville hun , men der er en annen historie... eller episode Akk og ve sa @Boetica, skyt meg ei, jeg kommer for sånn behandling. Åh sa @Ford3000, jeg tilbyr så meget, hva er de ute etter unge dame Jeg skal ha sånn behandling for fett hår. Ooookai - ta av deg buksa da Hva behager sa @Boetica Sku ikke du ha behandling førr håret på fetta utbrøt @Ford3000 Nei det har jeg mista... Plutselig ringte @Frøkenfryden .... Turkis Sau skjønte lite og ingenting av hva som var spillereglene i den såpeoperaen hun hadde blitt med i! Men hun var i det minste takknemlig for at @Lur Venn hadde castet henne, og at hun fikk sjokoladepenger. @Sjokoladepenge smaker nemlig mye bedre enn vanlige mynter. @Cidklødde seg i hodet over hvordan han kunne forklare spillereglene for Turkis Sau, mens @Lur Venn satt og godtet swg over at Turkis Sau var så dum. BÆÆÆÆÆH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Lur Venn skrev (1 time siden): Det var @Boetica som banket på døren, @Ford3000 fant frem hagla for hun trodde det var en dørselger, hun hadde blitt lurt til å kjøe både @Kassettspiller, kaffekopper laget av @Polly Ester , @enhjørningfitte , @Turkis Sau,kamel fra @Irak, 69 års abonnement på @Disney Adultog en @Rosakatt i fjor. Heldigvis hadde hun betalt med @Sjokoladepenge Men likevel ville hun ikke bli pult igjen Øhm.. jeg mener lurt Pule det ville hun , men der er en annen historie... eller episode Akk og ve sa @Boetica, skyt meg ei, jeg kommer for sånn behandling. Åh sa @Ford3000, jeg tilbyr så meget, hva er de ute etter unge dame Jeg skal ha sånn behandling for fett hår. Ooookai - ta av deg buksa da Hva behager sa @Boetica Sku ikke du ha behandling førr håret på fetta utbrøt @Ford3000 Nei det har jeg mista... Plutselig ringte @Frøkenfryden .... Æ kom ju berre førr å ta litt ettersyn på OnlyFansen da 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 4 timer siden Forfatter #14 Del Skrevet 4 timer siden Turkis Sau skrev (55 minutter siden): Turkis Sau skjønte lite og ingenting av hva som var spillereglene i den såpeoperaen hun hadde blitt med i! Men hun var i det minste takknemlig for at @Lur Venn hadde castet henne, og at hun fikk sjokoladepenger. @Sjokoladepenge smaker nemlig mye bedre enn vanlige mynter. @Cidklødde seg i hodet over hvordan han kunne forklare spillereglene for Turkis Sau, mens @Lur Venn satt og godtet swg over at Turkis Sau var så dum. BÆÆÆÆÆH! Bare følg etter de andre sauene så ordner alt seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 4 timer siden Forfatter #15 Del Skrevet 4 timer siden Boetica skrev (50 minutter siden): Æ kom ju berre førr å ta litt ettersyn på OnlyFansen da 😇 *noterer,* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Lur Venn skrev (7 minutter siden): *noterer,* Jeg har blitt spurt om å være manager. Det blir vintage, pikante bilder blant torsk og hyse 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå