Lur Venn Skrevet i går, 08:26 #1 Del Skrevet i går, 08:26 Episode 1 @Ford3000 våknet brått, øyelokkene kjentes tunge som armert betong, men hun fikk åpnet det ene ved hjelp av brekkjern hun hadde stående ved siden av sengen, det som @Sengehjelper Jimmy hadde satt fra seg i fjor. Hun fortet seg å gi @Mannen_selv litt Royal treatment før hun fortet seg å stå opp. I dag skulle jo selveste kronprins @Håkon og @Mette Marit komme på beverjakt Lille @Marius skulle ikke være med denne gangen, for han hadde vært slem gutt , og hadde husarrest. Som erstatning ble @KnekkeBørre og @Cid flydd inn. Det banket hardt på døra..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet i går, 09:14 #2 Del Skrevet i går, 09:14 Å herre bever som jeg gleder meg til resten av historien! Ordner litt snacks og brus og setter meg til rette i godstolen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 10:15 #3 Del Skrevet i går, 10:15 Ford3000 skrev (1 time siden): Å herre bever som jeg gleder meg til resten av historien! Ordner litt snacks og brus og setter meg til rette i godstolen 😊 Bever-ly 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Lur Venn skrev (20 timer siden): Episode 1 @Ford3000 våknet brått, øyelokkene kjentes tunge som armert betong, men hun fikk åpnet det ene ved hjelp av brekkjern hun hadde stående ved siden av sengen, det som @Sengehjelper Jimmy hadde satt fra seg i fjor. Hun fortet seg å gi @Mannen_selv litt Royal treatment før hun fortet seg å stå opp. I dag skulle jo selveste kronprins @Håkon og @Mette Marit komme på beverjakt Lille @Marius skulle ikke være med denne gangen, for han hadde vært slem gutt , og hadde husarrest. Som erstatning ble @KnekkeBørre og @Cid flydd inn. Det banket hardt på døra..... Klokka seisten null null Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (20 timer siden): Bever-ly 😝 Viktig med ly til bever'n 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Ford3000 skrev (1 minutt siden): Viktig med ly til bever'n 😄 Beverly Hills 69269. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Beverly Hills 69269. Dobbel 69 jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå